AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Hei. Er det noen her som kan vite hva man kan bruke for dempe betennelse, hevelse ved tannverk? Jeg har time til tannlege imorgen. Men i mellomtiden skulle jeg ønske at noen her visste om noe. Jeg fikk en gang noe man kunne smøre på utsiden på huden. Det stanset hevelsen iløpet av et par minutter. Tusen takk for svar. Anonymkode: de9f8...96f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 400 mg Ibux hvis du tåler det! Anonymkode: c5970...ec0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Jeg har betennelse i tannkjøttet. Har vært til tannlegen. Fikk beskjed om å dyppe mellombørsten i corsodyl morgen og kveld. Det har gått bare noen dager. Så håper det går seg til snart. Fortsatt vondt å tygge bite sammen tennene.Tar også ibux/paracet. De sier kanelstang skal virke. Bite på en sånn. Tannverk er noe djevelsk. God bedring. Anonymkode: 53b0f...82a 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Jeg husker jeg smurte mentholatum på kinnet en gang fordi smertestillende ikle hjalp og jg ble gal. Det lindrer bittelitt. Eventuelt kjøl ned med ispose eller lignende, det kan hjelpe litt Anonymkode: b9865...e2b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Du kan smøre på corsodyl gel, det er betennelsesdempende og lindrende. Anonymkode: 992dd...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå