Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har typisk langt hår. Synes definitivt det er penest å gå med håret ned, men jeg får helt fnatt av det, og må ha håret enten bak ørene, eller helst i strikk. 

Luksusproblem, jeg vet, men jeg ser andre gå med håret løst ned i ansiktet, til og med når de er hjemme og slapper av/gjør husarbeid. Jeg MÅ ha håret vekk. Klarer kun ha det ned få timer av gangen om det er noe spesielt (fest, e.l).

Er det vanesak?

Anonymkode: f19bd...918

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja vanesak. Liker det dårlig selv så har heller kort bob

Anonymkode: 9b365...6ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det som du. Hater å ha håret ned eller få hår i ansiktet. Har det alltid opp. Har tenkt at jeg kanskje egentlig burde klippe meg helt kort, men tror ikke jeg hadde kledd det. 

Anonymkode: 4392a...c5a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja vanesak. Liker det dårlig selv så har heller kort bob

Anonymkode: 9b365...6ea

Jeg lurer på om jeg ikke hadde det klart det uansett.. bare det å ha håret ned i ansiktet..

Ts

• Liker 1
Skrevet

Ikke bare deg! Prøver stadig vekk å ha det løst, men nopes....

• Liker 3
Skrevet

Klarer ikke selv

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lik. Kan ha det ned og bak ørene dersom det er helt nyvasket men går jævlig fort opp i strikk. Hater hår i ansiktet

Anonymkode: f52d5...bf2

• Liker 1
Skrevet

Takler ikke løst hår,jeg heller🙈

Mannen min foretrekker at jeg har håret løst,men jeg har det slik en lkten stund før jeg febrilsk leter etter hårklype eller aller helst hårstrikk🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her. Har også tenkt på å klippe det kort. Har ødelagt håret helt av å ha det konstant oppe. 

Anonymkode: b10ed...927

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Har så mange småhår som og kommer i veien, kjempeirriterende. Føler heller ikke jeg ser så lekker ut med langt fordi det er så tynt og glatt så henger liksom bare der... og når jeg setter det opp, ser jeg rett inn i skallen... men kler ikke kort hår heller 🙈

Anonymkode: 6892a...938

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem. Klipte meg akkurat, så nå går det kun ned til ribbeina. Mye deiligere med kort hår!

Anonymkode: d2daa...037

Skrevet

Skjønner ikke folk orker løst hår når de gjør ting spesielt. Har det helst i hale eller flette uansett sjøl.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går fint å ha det ned om det er litt stylet, feks fønet. Og litt hårspray. Hvis ikke må jeg ha det i strikk. 

Anonymkode: 4c591...a04

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å ha det løst. 

Bruker kun strikk til trening og i varmen (da blir det for klamt, og i veien), og stort sett hjemme da lange, lyse hår ikke er det mest apetittelige på kjøkken. 

Men "prepper" det etter hver vask. Så har volum, og holder seg samlet. Om jeg ikke gjør noe med det er det et mareritt med småhår og flatt hår. 

Anonymkode: 43076...cfd

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Jeg orker ikke å gå med løst hår, med mindre jeg bare skal sitte helt stille innendørs. Husarbeid, gåing, sykling og andre aktiviteter - spesielt å være utendørs - krever hestehale eller flette for min del. 

Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Synes det er fryktelig upraktisk. Så jeg har alltid håret i hestehale eller topp. Kort hår er ikke aktuelt for min del, jeg trives best med det langt. Men det er jo pent med oppsatt hår, da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Samme problem. Klipte meg akkurat, så nå går det kun ned til ribbeina. Mye deiligere med kort hår!

Anonymkode: d2daa...037

Kort hår til ribbeina?

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg liker å ha det løst. 

Bruker kun strikk til trening og i varmen (da blir det for klamt, og i veien), og stort sett hjemme da lange, lyse hår ikke er det mest apetittelige på kjøkken. 

Men "prepper" det etter hver vask. Så har volum, og holder seg samlet. Om jeg ikke gjør noe med det er det et mareritt med småhår og flatt hår. 

Anonymkode: 43076...cfd

Kan jeg spørre hvordan du «prepper»? Hva slags produkter? :) 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
every woman skrev (4 timer siden):

Jeg liker det heller ikke. Synes det er fryktelig upraktisk. Så jeg har alltid håret i hestehale eller topp. Kort hår er ikke aktuelt for min del, jeg trives best med det langt. Men det er jo pent med oppsatt hår, da.

Høy hestehale, høy tupp osv synes jeg også er pent, men jeg greier ikke gå med dette heller. Får så ufattelig vondt i hodebunnen! Så her går det stort sett i lav hestehale, og det synes jeg er ganske kjedelig..

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kort hår til ribbeina?

Hehe, stusset også litt på denne. Mente kanskje til kragebeinet? 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...