Gå til innhold

Skrive romantisk, fin melding, få formelt kaldt svar tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrev i går en veldig fin melding til kjæresten min. Skrev bl.a. hvor mye jeg gledet meg til vi møtes igjen, at jeg fantaserer om han, håper vi kan ha en deilig helg med masse kyssing, sex, kos sammen. Skrev at jeg elsker han.

Han svarte "Takk for flott og heftig melding. Du har mange og viktige poenger jeg tar til meg."  Altså, wtf?

Anonymkode: add7a...1ca

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid man er in the mood til å skrive romantiske meldinger.

Anonymkode: e79f8...b79

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt sur om han svarte sånn hver gang jeg sendte fine meldinger, men om det bare var denne gangen så får det være greit. Er ikke alle som er helt William Shakespeare til enhver tid hehe 

Anonymkode: 0fffb...b05

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn kunne mannen min ha svart også. Har gitt opp å sende sånne meldinger, han vet bare ikke hvordan svare på dem.

Anonymkode: f015a...cf5

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han svarte "Takk for flott og heftig melding. Du har mange og viktige poenger jeg tar til meg."

🤣

• Liker 18
Skrevet

Sånn kunne jeg svart også. Noen av oss er verken heite eller romantiske på melding, og noen ganger når man får melding er det ikke bestandig det er tid og rom for å koke sammen noe i den retningen. Dessuten: svaret var ikke "kaldt", det var bare noe annet enn du hadde forventet eller håpte på. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Hva skulle du ønske at han skrev da? Hadde det hjulpet om han slengte på noen emojis? 🥰😍🤪🥵🍆🍑💧🔥

Anonymkode: 4d542...001

• Liker 5
Skrevet

Hadde min kjære skrevet en romantisk melding ville jeg sendt en bekymringsmelding til legen hans.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han gått i detalj om hvordan han ville ta deg hadde vi vel fått en tråd om at han var alt for grafisk, hvor stor gris han var osv 🤣

Anonymkode: 3cbc7...730

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde fått noia om jeg hadde fått en slik melding av kjæresten. Vi har alle ulike kjærlighetsspråk

Anonymkode: a50a1...eaa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha! Hva skulle du ønske at han skrev da? Hadde det hjulpet om han slengte på noen emojis? 🥰😍🤪🥵🍆🍑💧🔥

Anonymkode: 4d542...001

Nah, ikke så begeistret for masse emojis, blir for barnslig .Skulle ønske han i det minste hadde skrevet at han elsket meg.

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde han gått i detalj om hvordan han ville ta deg hadde vi vel fått en tråd om at han var alt for grafisk, hvor stor gris han var osv 🤣

Anonymkode: 3cbc7...730

Haha, ikke fra meg i alle fall. Ville likt det veldig godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått en sånn melding av min så ville jeg følt at han maset veldig på meg.

Anonymkode: 40666...761

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger må man bare lure på hva som foregår i topplokket deres. Den siste romantiske meldingen jeg sendte min partner ble besvart kort, nøytralt og med en avsluttende kommentar om at jeg hadde en og/å-feil 🤣🤣🤣

Anonymkode: d0426...b90

• Liker 10
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet

Fint svar det. Menn og gutter svarer vel stort sett bare «ok»

Anonymkode: 16233...236

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker said:

Skrev i går en veldig fin melding til kjæresten min. Skrev bl.a. hvor mye jeg gledet meg til vi møtes igjen, at jeg fantaserer om han, håper vi kan ha en deilig helg med masse kyssing, sex, kos sammen. Skrev at jeg elsker han.

Han svarte "Takk for flott og heftig melding. Du har mange og viktige poenger jeg tar til meg."  Altså, wtf?

Menn skriver slik, de skriver aldri romantiske meldinger 

Anonymkode: 59499...4be

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

"Takk for flott og heftig melding. Du har mange og viktige poenger jeg tar til meg."  Altså, wtf?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 717dd...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Takk for flott og heftig melding" syntes jeg da var fint nok.

Mange gode poenger var litt rart - kanskje forsøk på humor? 😅

Han forrige jeg datet, en god voksen mann, var ikke noe god på å være romantisk eller sexy på tekst, der kunne jeg omtrent få en tommel opp som svar på et nakenbilde. Noen ganger skrev han ting jeg også nesten ble fornærmet av haha.

Men muntlig/face to face var han veldig flink til det, raus med komplimentene og fortalte hvor mye han tenkte på meg og tente på meg osv. 

Synes det er litt rart at det ikke ble overført til tekst i det hele tatt omtrent, men slo meg bare til ro med at flørtende SMSer ikke var hans greie, at der var han bare utrolig klossete. Og for ikke å snakke om emoji-bruken, det er et kapittel i seg selv. Det er vel kanskje ene stedet jeg merket aldersforskjellen vår, jeg kan på alle måter SMS-språk mye bedre, men for han så har aldri teksting vært en stor greie.

Anonymkode: f4142...723

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Poenger?? Hvilke?

Anonymkode: 41188...f45

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som hverdagen har tatt dere igjen. Det skjer nok i de fleste forhold. Har vært gift i over 30 år og har vel selv forsonet meg med at de demonstrativestøttende kjærlighetserklæringer uteblir etterhvert. Hos oss er det jeg som er mest verbal på følelsesområdet. Erfaringen er heldigvis at det "tar seg litt opp" i perioder.

Anonymkode: 05ffd...d9d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...