AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Jeg orker ikke ringe mental helse telefon eller snakke med noen mennesker. Derfor fant jeg en løsning å spørre om hjelp på ett forum skriftlig. Selvom psykologen kan finne ut at det er meg, men det gjør ingenting. Jeg har gått til spesialist psykologen i 2 år, og nå nevner han noe om at jeg heller skal motta annen hjelp og kanskje begynne på medisiner som roer ned nervene osv. Jeg sier at han er hjelp for meg og jeg vil ikke miste den hjelpen. Men likevel nevner han det. Jeg vil ikke bytte psykolog, jeg vil ikke dele sår med ny person. Det er hjelp for meg å forsette der jeg er. Jeg er kjempe lei meg nå og veldig redd for å miste psykologen. Vil han isåfall hjelpe meg med denne redselen og sørge for at det ikke blir brått at jeg står der uten hjelp? Eller må jeg forberede meg på brå stopp? Det vil være stor skade for min psykiske helse. Han har ikke sagt direkte nei, men han lufter tanken og sier at han mener jeg burde fått annen hjelp. Men hva kan andre psykologer hjelpe med som ikke han kan liksom? Psykolog er psykolog. jeg er veldig bekymret for å miste han. Jeg vil ha denne psykologen i alle år fremover. For jeg har behov for psykolog lenge, jeg er på vei til å bli uføre nå. jeg har gråter masse og er veldig redd for å miste psykologen. Jeg sende en sms til han og fortalte jeg er redd og lei meg og vil vite om jeg skal forberede meg på å miste han eller ikke. Håper han svarer meg. Hvis ikke er det enda mer sårende. Kun han kan stoppe bekymringen nå. Jeg vil bare vite hva jeg skal forberede meg på. At jeg skal miste hjelpen eller ikke. Orker ikke gå med en usikkerhet og ikke vite det. Han skal reise så det er ikke ny time før om 3 uker. Derfor sendte jeg sms til psykologen. Men hvorfor sier han dette? Han kan hjelpe like mye som andre psykologer, selvom jeg må gå på medisiner så kan han hjelpe ? håper han svarer meg på SMS. Jeg er jo ett menneske, ikke en robot. 😞 Om han ikke kan hjelpe meg mer, så kan han ihvertfalv hjelpe med hvordan jeg skal håndtere dette om jeg må miste den hjelpen. håper gode råd og trøstende svar og hvorfor han sier dette. Anonymkode: 73d98...c2b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #2 Skrevet 11. mai 2023 Jeg skjønner at du har det vanskelig, men ingen andre enn psykologen din kan forklare hva han mente. Det kan hende han ser at du vil få mer utbytte av annen type behandling eller noe helt annet. Kan du snakke med ham? Anonymkode: 746ab...856
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2023 #3 Skrevet 11. mai 2023 Bare si at du føler du har nytte av å snakke med han, og det p starte på nytt med noen andre vil være å gå tilbake og bli kjent med noen på nytt, og fortelle historien din på nytt. Vær sterk og si hva du trenger, ikke vær beskjeden. Anonymkode: 7ac67...f4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå