NysgjerrigPer321 Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 (endret) . Endret 8. mai 2023 av NysgjerrigPer321
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Han har jo sagt at han bare er interessert i sex, da er han nok bare interessert i sex. Om du er usikker på hvor du har han, så bare spør han? Anonymkode: 31298...591 1
Ma.Ya Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 NysgjerrigPer321 skrev (1 time siden): Mitt spørsmål er. Spiller han med meg? Føles det annerledes fordi vi er blitt bedre kjent? Prøver han å få meg til å få følelser igjen, siden jeg sa til han at jeg ikke lenger har det? At han trenger den bekreftelsen? Eller prøver å få meg til å kun møte han, ikke han andre? Er han så kynisk at han kun bruker meg for sex? Eller er det genuint - virker det som at det begynner å bli komplisert for han også? Det virker som han bare hadde bestemt seg for at han skulle oppføre seg sånn dersom jeg sa ja til å møtes igjen. Jeg skjønner bare ikke helt logikken i det, for det kunne jo potensielt bare gjort ting enda mer komplisert for min del, og da hadde jeg hvertfall ikke fortsatt å møte han? Det første jeg tenker er at han har begynt å få følelser for deg. Etter å ha vært fra deg en stund så savnet han deg. Eller kanskje han bare trenger nærhet nå i større grad enn sist dere holdt på. Men det fins også manipulerende mennesker der ute, som kalkulerer sin oppførsel for å oppnå det de ønsker (i dette tilfellet sex med deg). Hvilken av disse typene han er er vanskelig for utenforstående å svare på. Det vil du kanskje kunne kjenne etter selv, hvis du går litt i deg selv? Hva med å prate med ham om forholdet deres/hbir dere vil eller står nå?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Du har fått svar i den andre tråden din Anonymkode: f0b56...aca
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har fått svar i den andre tråden din Anonymkode: f0b56...aca Ops, litt noob her inne:)) Anonymkode: 9b8fb...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå