Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei, så jeg møtte en fyr fra tinder første gang på februar. Jeg er 28 år, han er 25. God kjemi, sykt bra sex. Men jeg merket fort at jeg la mer i relasjonen enn han. Jeg spurte han hva han var ute etter, han svarte at han kun var ute etter noe casual. Jeg prøvde så godt jeg kunne å skille følelser fra sex, men det var vanskelig. Jeg likte han for godt. Før påske sendte jeg han en melding om at vi ikke kunne møtes mer, fordi jeg kjente at jeg ikke klarte å skille sex og følelser (og at jeg ikke er klar for et forhold selv, kom nylig ut fra et langvarig et). Dette hadde han forståelse for. Jeg hørte ingenting fra han på mange uker, og følte derfor han respekterte at jeg trengte å holde avstand. 

Helt til for et par uker siden. Da fikk jeg en snap fra han, og vi begynte å prate igjen. Han spurte om vi kunne møtes bare en gang til. Jeg sa nei, og han skrev at han hadde forståelse for det. Men han fortsatte å mase. I flere dager (noe jeg syns var litt respektløst, betyr at han ikke tok helt hensyn til følelsene mine da). Til slutt ga jeg etter (svakt øyeblikk, jeg vet). Vi har møttes 2 ganger den siste uken. Kjenner nå at det er uproblematisk å skille sex fra følelser, vi har bare jævlig bra sex, og det var derfor det ble komplisert for meg sist - og dette sa jeg til han. Jeg fortalte han også at jeg møter en annen fyr regelmessig.

Vi har fremdeles kun sex, MEN. Jeg føler likevel ting er veldig annerledes fra hans side. Han er mye mer snakkesalig nå, viser mer interesse. Han er også mye mer kjærlig. Han kysser meg spontant, uten å initiere til sex. Både før og etter sex. Vi holder hender og ligger panne mot panne hele natten. Han klemmer meg flere ganger før han drar. Disse tingene har han aldri gjort før. 

Mitt spørsmål er. Spiller han med meg? Føles det annereledes fordi vi er blitt bedre kjent? Prøver han å få meg til å få følelser igjen, siden jeg sa til han at jeg ikke lenger har det? At han trenger den bekreftelsen? Eller prøver å få meg til å kun møte han, ikke han andre? Er han så kynisk at han kun bruker meg for sex? Eller er det genuint - virker det som at det begynner å bli komplisert for han også? Det virker som han bare hadde bestemt seg for at han skulle oppføre seg sånn dersom jeg sa ja til å møtes igjen. Jeg skjønner bare ikke helt logikken i det, for det kunne jo potensielt bare gjort ting enda mer komplisert for min del, og da hadde jeg hvertfall ikke fortsatt å møte han?

image.png

Anonymkode: f4633...b74

AnonymBruker
Skrevet

Casual skal ikke være komplisert.

Anonymkode: 66595...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke kynisk å bare ønske sex, dersom man er åpen om det og begge to er med på det.

Ellers så behøver ikke kosingen hans å bety at han har følelser for deg, altså i betydningen forelskelse. Jeg kysser mine fwbs, stryker på dem, holder rundt dem om natten og er kjærlig generelt. Det betyr ikke at jeg er forelsket eller at jeg ønsker noe mer enn å møtes for å ha sex, men at jeg liker kos og kjærtegn også. 

Det beste er nok å snakke med ham og avklare hva dere begge vil. Du kan bare si at oppførselen hans gjør deg litt forvirret og usikker på hva han egentlig vil, så derfor vil du gjerne få det ordentlig klargjort, sånn at dere ikke risikerer misforståelser og dumme situasjoner.

Anonymkode: 573c7...ace

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han bare føler seg mer avslappet i relasjonen nå, og føler han kan være mer kjærlig uten å være redd for å gi deg feil inntrykk. 

Anonymkode: 84df1...958

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er fortsatt bare ute etter noe casual men setter inn støtet fordi du var på vei vekk og det er chill for han å ha tilgang på sex med deg. 

IKKE inn innbill deg at noe har endret seg og at han vil mer! Det er bare fordi det er det du ønsker var sånn! HADDE det vært sånn så hadde han sagt det rett ut uten at du behøvde å fiske eller spørre om det og uten at han fortsatt gjorde deg usikker. 

Du ender opp megasåra om du fortsetter dette her. Stopp det før du har falt for dypt ❤️

Anonymkode: 4b653...57f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...