Gå til innhold

Hadde DU virkelig taklet å vinne utallige millioner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har rikelig på konto og i fond, så penger brenner ikke i lomma her, nei. 

Spiller ikke da jeg ikke har ønske om all oppmerksomhet slike summer kan føre med seg. Liker livet slik det er. 

Anonymkode: 52a47...ead

Annonse

Jeg ville ha takla helt fint å få mange millioner, og jeg har mange ferdigtenkte planer om hva jeg kunne ha brukt ulike beløp til. Noen dønn fornuftige, noen som ville realisert noen drømmer, noen selvsentrerte og noen uselviske.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vær ærlig med deg selv nå.

Det er flust av saker hvor folk vinner alt fra noen millioner til flere milliarder, og klarer å susle bort alle pengene på kort tid.

Anonymkode: 7b151...e77

Jeg hadde ikke tatt av, men kjøpt meg en over snittet bra bil og et passe stort hus.

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vær ærlig med deg selv nå.

Det er flust av saker hvor folk vinner alt fra noen millioner til flere milliarder, og klarer å susle bort alle pengene på kort tid.

Anonymkode: 7b151...e77

De som får problemer er som regel folk som levde fra hånd til munn fra før av, og som manglet økonomisk sans. De fleste som har god økonomisk sans bruker ikke penger på lykkespill, så ikke spesielt rart at mange av de som vinner får problemer. Vi ser det samme med fotballmillionærer med dårlig apparat rundt seg.

Anonymkode: 24973...9d6

• Liker 4

Jeg hadde klart meg veldig fint! :)

Jeg hadde reist, kjøpt meg bolig ved sjøen og en hytte på fjellet. Gitt bort litt til venner og kjente og startet veldedighet. :)

Problemet mitt er at jeg kanskje hadde spist meg ihjel på Smash...

• Liker 2

Annonse

Ja, det hadde gått helt fint. Jeg hadde ikke falt for tiggerbrev og forsøk på å innsmigre seg og plutselig bli bestevenner fra folk som fikk nyss om gevinsten og sånt. Ikke hadde jeg sløst bort masse på tull og fanteri heller, jeg har en rolig livsstil som jeg ikke kunne tenkt meg å forandre på, uansett penger.

Jeg hadde delt med sønnen min, og så gitt vekk noe (avhengig av hvor stor gevinsten var) til et par venninner og brødrene mine. Tror eksmannen min hadde fått noe også, for han har vært veldig snill og behjelpelig i årene etter skilsmissen og stilt opp når jeg trenger hjelp til noe, eller for sønnen sin. Hadde gevinsten vært i Eurojackpot størrelse, hadde nok alle fått en million hver. Men sønnen min halvparten av gevinsten.

Endret av Million
Annonse
AnonymBruker

Men, hva er problemet med å bruke opp pengene med en gang om man vil det? Hvorfor må de spares og investeres? Problemet er de som får det dårligere stilt enn hva de hadde det når de vant pengene, men det kan vel ikke være så mange? At man er tilbake til 0 burde jo ikke ha så mye å si, hvis det er ønsket til vinneren. Hva andre syns man skulle gjort istedet, burde ikke ha noe å si.

Jeg hadde brukt utrolig mye penger den første tiden, fordi jeg har mye usikret gjeld og eier ikke nåla i veggen. Men min man hadde holdt meg tilbake litt tror jeg. Men vi hadde kjøpt bolig med hjemmegym og svømmebasseng, reist mye, betalt gjeld, kjøpt bil(er) og gitt noen millioner til familiemedlemmer. Og så hadde vi hatt en generøs budsjett på det som var igjen. Vi har begge vært fattige hele livet så hadde vært fint å ha levt siste halvdelen av livet uten å snu på hver krone. 

Anonymkode: 0076c...fd3

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men, hva er problemet med å bruke opp pengene med en gang om man vil det? Hvorfor må de spares og investeres? Problemet er de som får det dårligere stilt enn hva de hadde det når de vant pengene, men det kan vel ikke være så mange? At man er tilbake til 0 burde jo ikke ha så mye å si, hvis det er ønsket til vinneren. Hva andre syns man skulle gjort istedet, burde ikke ha noe å si.

Jeg hadde brukt utrolig mye penger den første tiden, fordi jeg har mye usikret gjeld og eier ikke nåla i veggen. Men min man hadde holdt meg tilbake litt tror jeg. Men vi hadde kjøpt bolig med hjemmegym og svømmebasseng, reist mye, betalt gjeld, kjøpt bil(er) og gitt noen millioner til familiemedlemmer. Og så hadde vi hatt en generøs budsjett på det som var igjen. Vi har begge vært fattige hele livet så hadde vært fint å ha levt siste halvdelen av livet uten å snu på hver krone. 

Anonymkode: 0076c...fd3

Det er jo det jævlige. Man får hånd om en drøss med millioner, så skal det investeres så de kan VOKSE.

Gådigheten lenge leve.

Anonymkode: ef8c3...922

• Liker 3

Jeg spiller ikke. Men hadde nok taklet noen millioner 🤩 Hadde vært fint å kunne nedbetalt studielån, og slippe å tenke så mye på hva jeg skal prioritere. Vant jeg veldig mye, ville jeg gitt til Dyrebeskyttelsen for å bygge flere steder for hjemløse katter, samt gitt til de som driver gratis veterinærklinikk i Oslo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...