Gjest Gjest_Hannemor_* Skrevet 25. februar 2006 #21 Skrevet 25. februar 2006 Hei! Beklager, skrev litt feil om den ølprisen. Det skulle stått 10 kroner for en halvliter. Og det er jo billig... Jeg og min familie drar 29. juni og blir der i 2 uker. Det ser vi frem til!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #22 Skrevet 25. juli 2006 Hei! Beklager, skrev litt feil om den ølprisen. Det skulle stått 10 kroner for en halvliter. Og det er jo billig... Jeg og min familie drar 29. juni og blir der i 2 uker. Det ser vi frem til! ← Hei hannemor kan du være så snill å fortelle meg hvordan dere hadde det på hotell flamingo?? reiser nemmelig selv dit i slutten av neste måned. Har bestilt med frokost og middag på slavyaka resturant, vet du hvordan maten er der? setter stor pris på om du skriver noen ord!!!!
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 18. juni 2007 #23 Skrevet 18. juni 2007 Hei. Vi skal også til Flamingo. Det blir fom. 20.07, to uker! Vi er 2 voksne og 3 barn. Noen som vil ha reisefølge?Ja, ferien til Albena er bestillt. Det blir sikkert bra. Skal forresten også bo på Flamingo. Vet du noe om hotellet, Hannemor? Vil du røpe når du reiser.......?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå