Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som har opplevd at deler av såret ikke lukker seg? 

3uker siden KS og har et område i arret på ca 4 cm som ikke har lukket seg helt. Er dette vanlig? 

Anonymkode: e0db5...162

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Flere som har opplevd at deler av såret ikke lukker seg? 

3uker siden KS og har et område i arret på ca 4 cm som ikke har lukket seg helt. Er dette vanlig? 

Anonymkode: e0db5...162

Det høres ikke bra ut, er det første KS? Ville gått til lege, sikkert fare for infeksjon og sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig, og det skal du ikke gå med. Tre uker med dette er lenge. Du bør kanskje kontakte sykehuset som utførte operasjonen og høre hva du skal gjøre. Kanskje legen som opererte deg vil se på dette selv.

Det kan hende de må skjære friske sårkanter og sy på nytt, ev gi deg noe antibiotika om det er infeksjon inni der.

Anonymkode: e44a8...fb7

AnonymBruker
Skrevet

Er du ikke under oppfølging hos fastlegen for sårpleie?

Anonymkode: 1a399...424

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det er veldig liten oppfølging etter Ks. Normalt ingen verdens ting faktisk. Jeg ble limt og de la på en slik gummi sak og sa jeg skulle ta den av etter så og så mange uker. Og ringe hvis det blødde igjennom. 

Anonymkode: cf368...175

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er veldig liten oppfølging etter Ks. Normalt ingen verdens ting faktisk. Jeg ble limt og de la på en slik gummi sak og sa jeg skulle ta den av etter så og så mange uker. Og ringe hvis det blødde igjennom. 

Det var min opplevelse også. "Fint om du drar til fastlegen for å fjerne stingene. Ring oss om det verker/gjør unormalt vondt."

Anonymkode: 7eab4...a2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det var min opplevelse også. "Fint om du drar til fastlegen for å fjerne stingene. Ring oss om det verker/gjør unormalt vondt."

Anonymkode: 7eab4...a2c

Ja jeg hadde ikke sting heller så var ingen som skulle se på det noensinne. 

jeg bestilte meg en privat ultralyd ett år senere for at noen skulle se på hvordan dette hadde gått. Da fant de er hematom og en «åpning» i livmoren 😱. Men var ikke farlig

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Haha, morsomt.. Oppfølging etter keisersnitt, du liksom. Tror du folk bryr seg om kvinnehelse liksom? Tror du vi er i 2023 eller? Assa, så moderne er vi ikke her i 1870.

Anonymkode: 60df9...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...