Gå til innhold

Som tynn mann føler jeg meg presset til å ta steroider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, men jeg synes det er stort press for tiden. Jeg har trent mye styrke opp gjennom og spist masse kalorier, men alt legger seg på magen. Jeg kan få store lår, men leggene mine forblir tynne og området rett over kneet er alltid tynnere enn leggene selv om resten av kåret blir stort. Jeg kan ta rundt håndleddene mine med tommel og lillefinger og kan enkelt ta rundt egne ankler. Jeg er bare skapt tynn, men det virker som kvinner flest vil at menn enten skal ha pappakropp eller muskler

Anonymkode: 51014...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også inntrykk av at kvinner flest liker at det "er litt å ta i" hos menn enten i form av muskler, benbygning eller fett. Kanskje noe med ø føle seg trygg, aner ikke?

Uansett så er DU god nok som du er. Du skal ikke være sammen med "kvinner flest", du skal finne én som elsker deg for den du er. Da spiller tynn eller tykk ingen rolle. 

Det er fint at du trener, men det bør være for helsen skyld. 

• Nyttig 1
Skrevet

At flest kvinner vil ha pappakropp eller muskler kan godt hende, men kanskje du bør slutte å tro at du skal please disse kvinnene som du ikke kan få, og heller søke etter kvinner som ønsker en tynn/slank mann? For det er flust av slike kvinner der ute. 

Tanken om de du ikke kan få er det som presser deg til å tenke irrasjonelt, herav steroider. Et preparat du for ALT I VERDEN må unngå. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne at folk ønsker at de var en annen. At de liksom er til som en slags pynt, som flest mulig skal like. Som om de ikke har noen egenverdi, eller at helsa deres er underordna det å innta skadelige stoffer.

Om jeg hadde vært skinnmager eller gørrfeit, eller jeg hadde hatt Norges største nese eller noe, så ville det ikke falt meg inn å ta noe legemiddel, narkotika eller legger meg under kniven.
Jeg er som jeg er, og lever godt med det. Jeg anbefaler alle andre å gjøre det samme! Du blir sunn og lykkelig av det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er mye på sosiale medier får man inntrykk av at damer bare vil ha trente menn og menn bare vil ha unaturlige damer. 

Mitt tips er å logge av sosiale medier og leve ditt eget liv uten at andre skal få definere din verdi. 

Man forelsker seg i personlighet og ingenting er galt med en tynn kropp. 

Det er helt naturlig at fett legger seg på magen når du øker karboinntaket uten å øke kaloriforbrenningen. Kroppen kan ikke punktslankes og dette vet vi kvinner alt om. 

Vær glad i den kroppen du har! Det viktigste er at den er frisk og fungerer som den skal! 

Og du, personlig vil jeg heller ha en tynn mann enn pappakropp mann så vi kvinner er forskjellige! 

Anonymkode: 8287b...639

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis magrere protein. Ikke lass på med kalorier. Bytt ut et proteinmåltid med proteinshake

Anonymkode: 70129...a36

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner føler det samme, så spørsmålet er jo da om vi alle skal kaste bort livskvalitet på ekstreme tiltak veldig få egentlig bryr seg om? 

Anonymkode: 35c92...21a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner flest vil nok ha menn med store, tykke kropper, sånn er vel bare virkeligheten. Jeg er som deg, og uansett hva jeg gjør klarer jeg ikke få bamsekropp eller noe i nærheten.

Tipset mitt er at det ikke er mulig å endre DNA'et ditt, du må bare gjøre det beste ut av det du har. Så vil jeg og si at det er litt særnorsk dette med at bamsekropp er så viktig, i de fleste Asiatiske kulturer er slanke menn sett på som mer attraktive enn her i Norge for eksempel. Vær åpen for kvinner fra andre kulturer!

Anonymkode: 21eee...b64

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke rasjonelle tanker. Du får høre med Jordan Peterson, rett deg i ryggen og gå på jobb. Hilsen kone til ei lang flis (helt ypperlig!)

Anonymkode: 87b4d...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva du gjør, så vil du ikke være tiltrekkende for alle kvinner, fordi kvinner, som menn, er forskjellige. 

Så istedenfor å prøve å presse deg selv inn i en boks, for å være attraktive for kvinner som ikke liker deg som du er, så kan du jobbe med din egen selvfølelse og selvtillit og tro meg, med det i boks vil du finne kvinner som liker deg for det du er. 

Dersom en kvinne sier nei takk til deg, så er det ikke kvinnen for deg uansett. 

MAAAANGE kvinner som liker spil tynne menn, 

Anonymkode: 9cd4b...827

• Liker 3
Skrevet
Andro skrev (46 minutter siden):

Jeg kommer aldri til å skjønne at folk ønsker at de var en annen. At de liksom er til som en slags pynt, som flest mulig skal like. Som om de ikke har noen egenverdi, eller at helsa deres er underordna det å innta skadelige stoffer.

Om jeg hadde vært skinnmager eller gørrfeit, eller jeg hadde hatt Norges største nese eller noe, så ville det ikke falt meg inn å ta noe legemiddel, narkotika eller legger meg under kniven.
Jeg er som jeg er, og lever godt med det. Jeg anbefaler alle andre å gjøre det samme! Du blir sunn og lykkelig av det.

Amen og ditto!👏👏👏

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ikke rasjonelle tanker. Du får høre med Jordan Peterson, rett deg i ryggen og gå på jobb. Hilsen kone til ei lang flis (helt ypperlig!)

Anonymkode: 87b4d...f57

Å møte manneundertrykkende holdninger med å oppfordre til å lytte på en med kvinneundertrykkende holdninger var ikke spesielt logisk eller konstruktivt. 

Anonymkode: 8287b...639

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette sitter i ditt eget hode, og er like dumt som når enkelte kvinner tror de må ha store pupper for å være attraktive. Jeg er naturlig slank, og har ikke fått noen negative kommentarer av den grunn. Det er mye bedre å ha sex når jeg ikke har en tung kropp som er i veien, men bare fungerer.

Anonymkode: ad85f...eff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg kommer nok ikke til å gjøre det, men jeg synes det er stort press for tiden. Jeg har trent mstyrke opp gjennom og spist masse kalorier, men alt legger seg på magen. Jeg kan få store lår, men leggene mine forblir tynne og området rett over kneet er alltid tynnere enn leggene selv om resten av kåret blir stort. Jeg kan ta rundt håndleddene mine med tommel og lillefinger og kan enkelt ta rundt egne ankler. Jeg er bare skapt tynn, men det virker som kvinner flest vil at menn enten skal ha pappakropp eller muskler

Anonymkode: 51014...ba0

Du er mer en god nok som du er💐 Kanskje du kunne fått hjelp av en PT visst du vil bli større? Vil absolutt ikke anbefale deg å begynne på steroider.  Jeg datet en som viste  seg å gå på steroider og det er absolutt ikke å anbefale. 

Anonymkode: c5696...882

• Liker 1
Skrevet

Alle kvinner vil ikke ha det samme. Det viktigeste for meg når det gjelder utseende er at han lever sunt, og liker å gå lange turer i skog og mark sammen med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...