Gå til innhold

Har ekstreme daddy issues og det begynner å bli et problem

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har helt sinnsyke daddy issues. Klarer ikke å kontrollere meg. Det begynner å bli et problem for jeg blir utnyttet og kontrollert av de. F.eks har jeg hatt crush på en innsatsleder i Politi som jeg så på vg. Han var kjempekjekk. Og klarte ikke å slutte tenke på han. Han var et sted mellom 45-50. Men jeg er bare 24. Og mamma og pappa vet jeg liker eldre menn. De syns det er så sært og de ler av meg. Jeg klarer ikke å kontrollere meg selv. Jeg har datet bare eldre menn i 2 år. Gutter på min alder ser jeg ikke en gang på. Jeg får øynene opp for de som er over 36 år. Og jeg blir såklart manipulert og kontrollert av de. Likevel så klarer jeg ikke å styre meg selv. Jeg liker spenningen. Flere som er i samme "båt"?

Anonymkode: 33d89...1ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har fått utallige råd om å gå til psykolog men virker ikke som at du vil det så da er det ikke mer vi kan hjelpe deg med her. 

Anonymkode: 4eae4...a56

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begyn å se på de på din egen alder og «prøv» en selv om du ikke er så interessert. Du må prøve å endre dine preferanser til noe sunt, og ikke noe som er basert på «issues». 

Anonymkode: f86af...155

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har alltid foretrukket eldre menn. Hadde en fantastisk pappa, men han døde da jeg var 8 pga. en ulykke. Så jeg har ikke daddy issues i betydningen at jeg hadde en dårlig, fraværende far og liksom skal finne en erstatning og slik finner dårlige, eldre menn.

Nei, jeg har gått etter eldre menn som har hatt stabile liv, utdanning og god jobb. Min første erfaring var en lærer på vgs, som jeg hadde et kort forhold til da jeg var 18 og han 49. Tenkte i alle år at jeg aldri kom til å kjenne på en sånn intens kjærlighet igjen, og gutter på egen alder klarte aldri å få meg forelska. Men, så fant jeg for noen år siden en mann som var 20 år eldre enn meg og vi er fremdeles i et forhold. Og for første gang siden vgs har jeg funnet en mann jeg liker bedre enn tysklæreren. :)

Anonymkode: 9de26...2eb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bli tiltrukket av menn som utnytter deg og kontrollerer deg er jo det som er bekymringsfullt. Å like eldre menn er forsåvidt greit nok. De fleste som liker eldre menn søker trygghet og stabilitet, noe som er naturlig. Men du blir tydeligvis tiltrukket av feil type menn i tillegg. Forsåvidt ikke så rart da menn som søker betydelig yngre damer sjeldent er de "gode" mennene. Jeg tror du kan ha godt av å tenke på hva du ønsker ut av et forhold i tillegg til det faktum at du rent fysisk tiltrekkes av eldre menn.

Anonymkode: ea7db...361

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...