AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg tenker å kjøpe en sånn. Hvilken er du fornøyd med??🙂 Anonymkode: 49759...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 Vise kanskje? Så folk skjønner hva du snakker om. Anonymkode: 4add4...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vise kanskje? Så folk skjønner hva du snakker om. Anonymkode: 4add4...26f Jeg skjønte godt hva TS snakker om. Jeg har denne: https://www.cheermania.no/produkt/stor-drikkeflaske/vannflaske-3l Liker den godt da den kan brukes både med og uten sugerøret. Den holder seg også som ny etter mange runder i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 4c7a1...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Del Skrevet 8. mai 2023 Just now, AnonymBruker said: Jeg skjønte godt hva TS snakker om. Anonymkode: 4c7a1...931 Det finnes en milliard tolitersflasker... Anonymkode: 5b116...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finnes en milliard tolitersflasker... Anonymkode: 5b116...05e Og det er vel derfor TS spør etter erfaringer 🤦♀️ Anonymkode: 4c7a1...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Del Skrevet 8. mai 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Og det er vel derfor TS spør etter erfaringer 🤦♀️ Anonymkode: 4c7a1...931 TS skriver det som om det er en spesifikk flaske hun lurer på, derfor er det smart å legge ved link til hva man snakker om. Min erfaring er at en halvliter-flaske er stor nok, jeg liker kaldt vann. Henter nytt når flaska er tom. Jeg er også oppegående nok til å drikke så mye jeg behøver, jeg trenger ikke streker på flaska som viser når det er på tide å "hydrere kroppen". Anonymkode: 5b116...05e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Del Skrevet 8. mai 2023 Har prøvd maaange og ikke en eneste holdt vannet kaldt. Du drikker alltid siste literen lunken og da fyller jeg heller på nytt. Bortkastet med mindre du faktisk drikker to liter på kun 2 timer feks. Anonymkode: fde10...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 8. mai 2023 #8 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg skjønte godt hva TS snakker om. Jeg har denne: https://www.cheermania.no/produkt/stor-drikkeflaske/vannflaske-3l Liker den godt da den kan brukes både med og uten sugerøret. Den holder seg også som ny etter mange runder i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 4c7a1...931 Hva er greia med disse? Kjerringa vil og ha en slik. Er det en trend eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Del Skrevet 8. mai 2023 Lykkedykker skrev (14 minutter siden): Hva er greia med disse? Kjerringa vil og ha en slik. Er det en trend eller noe? Akkurat disse og lignende er nok litt trend. Men 2 liters bruker dattera når hun skal trene mye, på konkurranser i idretten sin eller være borte mange timer så hun trenger mye vann. Jeg synes detver supert for hun drikker faktisk mye mer når hun har med denne framfor en vanlig liten. Anonymkode: 4c7a1...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har prøvd maaange og ikke en eneste holdt vannet kaldt. Du drikker alltid siste literen lunken og da fyller jeg heller på nytt. Bortkastet med mindre du faktisk drikker to liter på kun 2 timer feks. Anonymkode: fde10...591 Kroppen foretrekker lunka vann. Så bortkasta å ha masse vann er det ikke. Om sommeren foretrekker jeg romtemperert fremfor iskald. Anonymkode: 4c7a1...931 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Del Skrevet 8. mai 2023 Jeg har fra Rusta med sugerør som fungerer greit, Kost 1 har 2.2 liter som er uten sugerør. Kommer helt ann på hva du liker. Anonymkode: d1885...21f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #12 Del Skrevet 9. mai 2023 Kan noen fortelle meg om disse to flaskene er helt like? Det er litt pris forskjell på dem Anonymkode: 49759...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan noen fortelle meg om disse to flaskene er helt like? Det er litt pris forskjell på dem Anonymkode: 49759...6c1 https://www.celis.no/produkt/trening/mat-og-drikke-trening/motivasjon-drikkeflaske-big-size-2l https://friskthjem.no/products/2l-flaske-med-motiverende-tidsmarkor-2l-large-capacity-water-bottle-straw-cup-high-temperature-plastic-water-cup-time-scale-frosted-outdoor-sports-student-couple-cup Anonymkode: 49759...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #14 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): https://www.celis.no/produkt/trening/mat-og-drikke-trening/motivasjon-drikkeflaske-big-size-2l https://friskthjem.no/products/2l-flaske-med-motiverende-tidsmarkor-2l-large-capacity-water-bottle-straw-cup-high-temperature-plastic-water-cup-time-scale-frosted-outdoor-sports-student-couple-cup Anonymkode: 49759...6c1 Ser sånn ut. Like nok iallfall. Anonymkode: 4c7a1...931 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #15 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser sånn ut. Like nok iallfall. Anonymkode: 4c7a1...931 Takk😊 Anonymkode: 49759...6c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. mai 2023 #16 Del Skrevet 10. mai 2023 Jeg har denne beige,fra rusta🤗 Veldig fornøyd med den🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nassenøff Skrevet 10. mai 2023 #17 Del Skrevet 10. mai 2023 Bruker tupperware sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå