Gå til innhold

Utvask selv eller sette bort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier dere å ta utvask selv når dere flytter eller pleier dere å leie inn firma? 😊 Redd det er mer jobb enn jeg tror og at jeg fort kan gå på en smell ved å tenke at jeg gjør det selv.. er snakk om et rekkehus på 140 kvm. 

Anonymkode: 156cb...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte 7300 kroner inkludert mva for 140 m2 rekkehus da vi flyttet i 2021. Den inkluderte også fornøydgaranti. Hvis kjøperne ikke var fornøyd, ville de kommet tilbake for å vaske mer (nå gjorde de en veldig god jobb, så det var det ikke behov for.

For en tusenlapp eller to ekstra tok de også vinduene og inni ovnen. Det var verdt hver eneste krone, og jeg ville valgt det igjen og igjen. Man har andre ting å tenke på når man flytter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betalte 2500 for 45 kvm. Greit å få slippe men de vasket ikke bedre enn jeg kunne gjort selv, bare at det ville tatt meg flere dager istedet for 6timer som vasketeamet brukte 

Anonymkode: 18bf8...a01

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Betalte 2500 for 45 kvm. Greit å få slippe men de vasket ikke bedre enn jeg kunne gjort selv, bare at det ville tatt meg flere dager istedet for 6timer som vasketeamet brukte 

Inkl vinduer utvendig og innvendig 

AnonymBruker
Skrevet

Setter det bort uansett stor el liten leilighet. Jeg har nok å drive med i en sånn  flytteprosess, og ikke er jeg særlig glad eller flink til vasking heller. Så bedre å betale for en god jobb enn å gjøre halvveis og sleten sjæl ;)

Anonymkode: 7f743...d9b

• Nyttig 1
Skrevet

Definitivt utvask med garanti. Det du trenger minst i en flytteprosess er å krangle om kvaliteten på vaskingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...