Majer Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Jeg har sett det utallige ganger. Menn som prøver seg flere ganger på samme jente på dansegulvet og tilslutt får ja. Menn som først går bort til en jente, ikke får noe direkte svar på om hun vil være med han så går de fra hverandre for så å kline en time senere. Å være hard to get eller ikke 100% sikker forsterker en del menn sin rovdyratferd. De lærer at de skal mase.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 De premieres ikke. De blir overgripere. Noen ganger er det desverre tryggere for jenter å gi etter når en mann fortsetter å presse seg på. Vi erfarer altfor mye vold og trakassering når vi sier nei strengt for tiende gang eller blir fysiske. Du forteller også at dette er noe du ser på byen, og omtaler det som menns rovdyr adferd. Det er riktig. Dette handler utelukkende om menns rovdyr adferd og manglende respekt for kvinner grenser. Voldtektskultur. Veldig utspekulert og tragisk hvordan de prøver på nytt når dama er sterkt beruset og nedsatt bevissthet. Det er ren og skjær misbruk og utnytting. Anonymkode: 0ea2a...68c 20 8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Premiert og premiert. Jeg har hatt sex med flere pga gnål, og ikke fordi jeg ønsket det. Det er den verste sexen jeg har bydd på og jeg overser dem og later som jeg ikke kjenner dem bår jeg treffer dem. Tenker man er rimelig skrudd om man opplever det som premiering. Anonymkode: f2d87...e46 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Er den "premien" så stor for deg om du vet at hun du danser med, kliner med, har sex med ikke har lyst? Anonymkode: 9480d...5b4 4 2
Rights Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Premiert og premiert. Jeg har hatt sex med flere pga gnål, og ikke fordi jeg ønsket det. Det er den verste sexen jeg har bydd på og jeg overser dem og later som jeg ikke kjenner dem bår jeg treffer dem. Tenker man er rimelig skrudd om man opplever det som premiering. Anonymkode: f2d87...e46 Sjarmerende. 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Rights skrev (2 minutter siden): Sjarmerende. Nok en KG-mann som shamer kvinner for at menn oppfører seg dårlig 🤦♀️ Anonymkode: 0ea2a...68c 16 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Premiert og premiert. Jeg har hatt sex med flere pga gnål, og ikke fordi jeg ønsket det. Det er den verste sexen jeg har bydd på og jeg overser dem og later som jeg ikke kjenner dem bår jeg treffer dem. Tenker man er rimelig skrudd om man opplever det som premiering. Anonymkode: f2d87...e46 Samme her. Noen ganger har jeg rett og slett bare gjort det fordi jeg vet de ikke ville gitt seg. Bedre å tenke i ettertid at man har gjort det "frivillig" enn helt ufrivillig i det minste. Tror ikke menn skjønner selv hvor mye fysisk makt de har, eller så er det nettopp det de skjønner 🤷 Anonymkode: cd7a2...4a5 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #8 Skrevet 8. mai 2023 Rights skrev (4 minutter siden): Sjarmerende. Helt normalt å reagere med avvsky når man har vært med på noe man verken ønsker eller liker Anonymkode: 9480d...5b4 7 4
Rights Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nok en KG-mann som shamer kvinner for at menn oppfører seg dårlig 🤦♀️ Anonymkode: 0ea2a...68c Jeg har nok selvrespekt til at jeg ikke gidder å ligge med noen bare fordi de maser. Det holder med en "Fuck off, jeg er ikke interessert". Handler ikke om shaming. 2 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 Rights skrev (1 time siden): Jeg har nok selvrespekt til at jeg ikke gidder å ligge med noen bare fordi de maser. Det holder med en "Fuck off, jeg er ikke interessert". Handler ikke om shaming. Som mann har du det privilegiet at du kan si det uten høy risiko for å bli møtt med trakassering eller vold tilbake av en fysisk overlegen person. Greit nok at du ikke har samme erfaringer som kvinner men du vil fremstå litt mindre ignorant og usympatisk om du begynner å lære deg mer om hvordan det er å være kvinne når vi forteller om slike erfaringer. Anonymkode: 0ea2a...68c 12 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Noen ganger har jeg rett og slett bare gjort det fordi jeg vet de ikke ville gitt seg. Bedre å tenke i ettertid at man har gjort det "frivillig" enn helt ufrivillig i det minste. Tror ikke menn skjønner selv hvor mye fysisk makt de har, eller så er det nettopp det de skjønner 🤷 Anonymkode: cd7a2...4a5 Det er mye sant i det gamle utsagnet: "kvinner er redd for å bli slått, voldtatt eller drept, menn er redd for å bli ledd av". Eller noe i den duren. Anonymkode: 71f97...576 9 5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #12 Skrevet 8. mai 2023 1 hour ago, Rights said: Jeg har nok selvrespekt til at jeg ikke gidder å ligge med noen bare fordi de maser. Det holder med en "Fuck off, jeg er ikke interessert". Handler ikke om shaming. Det handler ikke om selvrespekt men ulike personligheter og ulik bakgrunn/oppvekst. Har selv hatt sex uten å ville det pga mas, nesten så jeg gikk i en frysreaksjon for jeg visste jeg ikke ville men han insisterte og trakk frem grunner for at jeg skulle gi etter og sa alt han hadde kommet den lange veien bare for meg osv. Og samme har jeg vært borti lignende og påtrengende menn på dansegulvet, da har jeg og fryst og gjort ting jeg ikke ønsket. Og dagen etterpå lei meg og følt avsky Anonymkode: 05f81...845 3 4 1
Cuckold Skrevet 8. mai 2023 #13 Skrevet 8. mai 2023 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Premiert og premiert. Jeg har hatt sex med flere pga gnål, og ikke fordi jeg ønsket det. Det er den verste sexen jeg har bydd på og jeg overser dem og later som jeg ikke kjenner dem bår jeg treffer dem. Tenker man er rimelig skrudd om man opplever det som premiering. Anonymkode: f2d87...e46 2 hours ago, AnonymBruker said: Samme her. Noen ganger har jeg rett og slett bare gjort det fordi jeg vet de ikke ville gitt seg. Bedre å tenke i ettertid at man har gjort det "frivillig" enn helt ufrivillig i det minste. Tror ikke menn skjønner selv hvor mye fysisk makt de har, eller så er det nettopp det de skjønner 🤷 Anonymkode: cd7a2...4a5 Av og til tror jeg kvinner overvurderer menns makt. Jeg kan love at de færreste menn tror kvinner i Norge er så rettsløse at de har valget mellom å ha sex med den som er tilstrekkelig pågående og å bli tatt med makt. Om dette er en virkelighetsoppfatning som er utbredt blant norske kvinner tror jeg kløften mellom kjønnene har blitt større enn menn flest er klar over. Mitt inntrykk er at kvinner flest er klar over at de står helt fritt til å velge hvem de har sex med, og de som måtte la seg skremme eller presse til sex av noen man ikke er i et avhengighetsforhold til (som overordnet, jf #metoo) eller er alene med på et øde sted, må forhåpentligvis utgjøre et bittelite mindretall. Men selv om det bare skulle gjelde en håndfull kvinner er det likevel for mange. Ute på byen, i normale sosiale settinger, skal ikke kvinner trenge å føle seg tvunget til å bli med på sex uten å ha lyst. Noen menn har makt over din fremtid, det gjelder f.eks menn i en overordnet stilling eller menn som kan gi deg muligheter til karriere på et bestemt felt, når slike menn misbruker sin posisjon for å få sex, er det overgrep. At kvinner ofte belønner pågåenhet og spiller litt «hard to get» har ikke så veldig mye med dette å gjøre, menn flest har ikke makt over kvinner. Og godt er det. Veldig synd hvis enkelte kvinner tror noe annet og legger opp seksuallivet etter en slik feiloppfatning. Hadde jeg hatt en datter som avslørte at hun hadde en slik virkelighetsoppfatning, ville jeg revet meg i håret av fortvilelse. Ikke rart gjengguttene blir pågående om de norske jentene tror de er rettsløse og at de bare må gi seg hvis gutten er pågående nok. Endret 8. mai 2023 av Cuckold 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #14 Skrevet 8. mai 2023 Cuckold skrev (40 minutter siden): Av og til tror jeg kvinner overvurderer menns makt. Jeg kan love at de færreste menn tror kvinner i Norge er så rettsløse at de har valget mellom å ha sex med den som er tilstrekkelig pågående og å bli tatt med makt. Om dette er en virkelighetsoppfatning som er utbredt blant norske kvinner tror jeg kløften mellom kjønnene har blitt større enn menn flest er klar over. Mitt inntrykk er at kvinner flest er klar over at de står helt fritt til å velge hvem de har sex med, og de som måtte la seg skremme eller presse til sex av noen man ikke er i et avhengighetsforhold til (som overordnet, jf #metoo) eller er alene med på et øde sted, må forhåpentligvis utgjøre et bittelite mindretall. Men selv om det bare skulle gjelde en håndfull kvinner er det likevel for mange. Ute på byen, i normale sosiale settinger, skal ikke kvinner trenge å føle seg tvunget til å bli med på sex uten å ha lyst. Noen menn har makt over din fremtid, det gjelder f.eks menn i en overordnet stilling eller menn som kan gi deg muligheter til karriere på et bestemt felt, når slike menn misbruker sin posisjon for å få sex, er det overgrep. At kvinner ofte belønner pågåenhet og spiller litt «hard to get» har ikke så veldig mye med dette å gjøre, menn flest har ikke makt over kvinner. Og godt er det. Veldig synd hvis enkelte kvinner tror noe annet og legger opp seksuallivet etter en slik feiloppfatning. Hadde jeg hatt en datter som avslørte at hun hadde en slik virkelighetsoppfatning, ville jeg revet meg i håret av fortvilelse. Ikke rart gjengguttene blir pågående om de norske jentene tror de er rettsløse og at de bare må gi seg hvis gutten er pågående nok. Vet du hva? Det er utrolig provoserende at du uttaler deg på denne måten! Vi kvinner forteller og forteller og forteller og forteller om våre erfaringer med menns truende, pressede, trakasserende, grenseoverskridende og voldelige oppførsel OGSÅ KOMMER MENN SOM DEG Å LATER SOM AT DETTE BARE ER TEORETISK OG KVINNERS OVERDREVNE SYN PÅ MENN, OG GJØR KVINNER TIL SKURKEN SOM LIKSOM HAR DÅRLIG MANMESYN MENS HELE PROBLEMET DREIER SEG OM HVOR UTBREDT OG VANLIG DET ER MED MENN MED DÅRLIG KVINNESYN!!!!! Og du snakker om forvrengt virkelighetsoppfattelse, at kvinner har frie valg, at kvinner i normale settinger kan føle seg trygge hvis ikke så overdriver vi, og at kvinner TROR vi er rettsløse. Fy faen så sint jeg blir altså! Visste du at mellom 50 og 100 kvinner i Norge blir voldtatt hver eneste dag? Det er en voldtekt hvert kvarter! Vet du hvor mange voldtektsmenn som blir dømt? Under 0,001% av dem. Det vil si at nesten alle voldtektsmenn går fri og aldri får en eneste konsekvens. Og da er ikke alle voldtektene som skjedde av press medregnet og heller ikke alle de andre formene for overgrep og seksuelt grenseoverskridende adferd der mannen burde ha respektert kvinnens første nei. Du sier at "menn flest har ikke makt over kvinner flest" men du tar feil! Alle menn får makt over kvinner av at mange menn misbruker makten sin over kvinner. Det at 1 av 5 kvinner blir utsatt for overgrep og 100% opplever seksuell trakassering, de fleste helt fra pubertetsalder burde si deg litt om hvor mange menn som bruker makten sin mot kvinner. Hvis du er i et rom fullt av slanger og du vet at opp mot så mange som 40% av de er dødelige, så blir du naturligvis på vakt for alle slangene som nærmer seg. På samme måte kan alle menn være en trussel for kvinners sikkerhet, vi kan ikke spå og kan ikke gjette hvem av dere som har tenkt til å respektere oss eller ikke. Og fordi utfallet kan bli fatalt, ja dødelig om vi tar utgangspunkt i at alle menn tåler en avvisning. Tilfellet er nemlig ikke sånn og dette er noe vi erfarer og ikke bare dikter opp! Når kvinner deler om sine erfaringer med overgrep så hold kjeft neste gang og drit i den hjernedøde "Nå skal jeg komme å mansplaine alt sammen og urinere på dere med mitt respektløse og uvitende bullshitt"-fuckings hypotese dritten din. Anonymkode: 0ea2a...68c 8 16
Cuckold Skrevet 8. mai 2023 #15 Skrevet 8. mai 2023 (endret) 20 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du hva? Det er utrolig provoserende at du uttaler deg på denne måten! Vi kvinner forteller og forteller og forteller og forteller om våre erfaringer med menns truende, pressede, trakasserende, grenseoverskridende og voldelige oppførsel OGSÅ KOMMER MENN SOM DEG Å LATER SOM AT DETTE BARE ER TEORETISK OG KVINNERS OVERDREVNE SYN PÅ MENN, OG GJØR KVINNER TIL SKURKEN SOM LIKSOM HAR DÅRLIG MANMESYN MENS HELE PROBLEMET DREIER SEG OM HVOR UTBREDT OG VANLIG DET ER MED MENN MED DÅRLIG KVINNESYN!!!!! Og du snakker om forvrengt virkelighetsoppfattelse, at kvinner har frie valg, at kvinner i normale settinger kan føle seg trygge hvis ikke så overdriver vi, og at kvinner TROR vi er rettsløse. Fy faen så sint jeg blir altså! Visste du at mellom 50 og 100 kvinner i Norge blir voldtatt hver eneste dag? Det er en voldtekt hvert kvarter! Vet du hvor mange voldtektsmenn som blir dømt? Under 0,001% av dem. Det vil si at nesten alle voldtektsmenn går fri og aldri får en eneste konsekvens. Og da er ikke alle voldtektene som skjedde av press medregnet og heller ikke alle de andre formene for overgrep og seksuelt grenseoverskridende adferd der mannen burde ha respektert kvinnens første nei. Du sier at "menn flest har ikke makt over kvinner flest" men du tar feil! Alle menn får makt over kvinner av at mange menn misbruker makten sin over kvinner. Det at 1 av 5 kvinner blir utsatt for overgrep og 100% opplever seksuell trakassering, de fleste helt fra pubertetsalder burde si deg litt om hvor mange menn som bruker makten sin mot kvinner. Hvis du er i et rom fullt av slanger og du vet at opp mot så mange som 40% av de er dødelige, så blir du naturligvis på vakt for alle slangene som nærmer seg. På samme måte kan alle menn være en trussel for kvinners sikkerhet, vi kan ikke spå og kan ikke gjette hvem av dere som har tenkt til å respektere oss eller ikke. Og fordi utfallet kan bli fatalt, ja dødelig om vi tar utgangspunkt i at alle menn tåler en avvisning. Tilfellet er nemlig ikke sånn og dette er noe vi erfarer og ikke bare dikter opp! Når kvinner deler om sine erfaringer med overgrep så hold kjeft neste gang og drit i den hjernedøde "Nå skal jeg komme å mansplaine alt sammen og urinere på dere med mitt respektløse og uvitende bullshitt"-fuckings hypotese dritten din. Anonymkode: 0ea2a...68c Det er helt avgjørende at kvinner holder fast på at man er frie mennesker som lever i en vestlig likestilt rettsstat og der man i møte med menn flest har mulighet til å si nei til sex - uansett hvor pågående mannen måtte være. Det er skremmende i den grad enkelte kvinner gir slipp på dette og begynner å blande overgrep - som når man står overfor en mann som truer med vold eller en mann som befinner seg over henne i hierarkiet i en organisasjon - med menn som prøver å sjekke deg opp og ikke gir seg ved første avvisning. Svært mange menn vil være fysisk i stand til å voldta deg eller påføre deg fysisk skade, vi har kommet til et veldig ulykksalig sted om kvinner oppfatter at menn flest av den grunn må føyes og bare få den sexen de ønsker. Selv når du som kvinne ikke vil. Jeg tror få menn er klar over at det finnes kvinner som ser det slik. Enda godt, for hadde denne villfarelsen vært utbredt og i tillegg kjent av menn flest, ville vi kanskje risikert at flere menn benyttet seg av det, og samfunnet vårt kunne nærmet seg den brutale kjønnskulturen i en del patriarkalske religiøst dominerte samfunn der kvinner uten mannlig eskorte er regnet som fritt vilt i det offentlige rom. Heldigvis har ikke den vestlige kvinnekamp og den seksuelle revolusjon vært forgjeves. Vi er ikke der, selv om en del yngre mennesker i sin historieløshet snakker som om de siste 50-60 års progressive kamp ikke har funnet sted, som om både seksuell frigjøring og likestilling skulle ha blitt oppfunnet på 2020-tallet. Endret 8. mai 2023 av Cuckold 2
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #16 Skrevet 8. mai 2023 Det er virkelig ufyselig og patetisk når menn ikke vil gi seg, og fortsetter å gnåle etter sex. Noen kvinner har problemer med å si «nei» gang etter gang. Noen kvinner prøver å være «snille» for å få fred. Det betyr ikke at mennene blir «premiert» når de har sex med kvinner som ikke vil ha sex med dem. 10 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #17 Skrevet 8. mai 2023 Dette gjelder jo ikke bare for å få kline med damer. Folk som ikke tar nei for et nei, får jo generelt mye mer på alle arenaer. En selger som ikke tar nei for et nei, får solgt mer. Anonymkode: bb515...19c 5
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #18 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme her. Noen ganger har jeg rett og slett bare gjort det fordi jeg vet de ikke ville gitt seg. Bedre å tenke i ettertid at man har gjort det "frivillig" enn helt ufrivillig i det minste. Tror ikke menn skjønner selv hvor mye fysisk makt de har, eller så er det nettopp det de skjønner 🤷 Anonymkode: cd7a2...4a5 Jeg tror det er det de skjønner. Derfor fortsetter de å plage kvinner. 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #19 Skrevet 8. mai 2023 Cuckold skrev (7 minutter siden): Det er helt avgjørende at kvinner holder fast på at man er frie mennesker som lever i en vestlig likestilt rettsstat og der man i møte med menn flest har mulighet til å si nei til sex - uansett hvor pågående mannen måtte være. Det er skremmende i den grad enkelte kvinner gir slipp på dette og begynner å blande overgrep - som når man står overfor en mann som truer med vold eller en mann som befinner seg over henne i hierarkiet i en organisasjon - med menn som prøver å sjekke deg opp og ikke gir seg ved første avvisning. Svært mange menn vil være fysisk i stand til å voldta deg eller påføre deg fysisk skade, vi har kommet til et veldig ulykksalig sted om kvinner oppfatter at menn flest av den grunn må føyes og bare få den sexen de ønsker. Selv når du som kvinne ikke vil. Jeg tror få menn er klar over at det finnes kvinner som ser det slik. Enda godt, for hadde denne villfarelsen vært utbredt og i tillegg kjent av menn flest, ville vi kanskje risikert at flere menn benyttet seg av det, og samfunnet vårt kunne nærmet seg den brutale kjønnskulturen i en del patriarkalske religiøst dominerte samfunn der kvinner uten mannlig eskorte er regnet som fritt vilt i det offentlige rom. Heldigvis har ikke den vestlige kvinnekamp og den seksuelle revolusjon vært forgjeves. Vi er ikke der, selv om en del yngre mennesker i sin historieløshet snakker som om de siste 50-60 års progressive kamp ikke har funnet sted, som om både seksuell frigjøring og likestilling skulle ha blitt oppfunnet på 2020-tallet. Du er ikke engang verdt å diskutere med for du nekter å høre uansett. Flaut! Anonymkode: 0ea2a...68c 8 4
Hannah80 Skrevet 8. mai 2023 #20 Skrevet 8. mai 2023 MyMichelle skrev (2 minutter siden): Det er virkelig ufyselig og patetisk når menn ikke vil gi seg, og fortsetter å gnåle etter sex. Noen kvinner har problemer med å si «nei» gang etter gang. Noen kvinner prøver å være «snille» for å få fred. Det betyr ikke at mennene blir «premiert» når de har sex med kvinner som ikke vil ha sex med dem. Voksne kvinner burde da virkelig klare å si nei til sex, hvis man faktisk ikke ønsker sex. 4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå