Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten min var på tur i helgen og hadde det ganske så bra. Det ble alkohol og bar på kvelden. Vi betegner oss som eksklusive og kjærester, vi sover sammen ukentlig, vi møter hverandres familier. Men denne helgen ble jeg rimelig satt ut.

En fyr ble veldig opptatt av meg og ville ha kontakt konstant. Jeg avviste hele tiden, men så kommer kjæresten min bort til meg å sier noe veldig spesielt. Fyren hadde spurt han om meg, kjæresten min hadde svart "ja, bare kos deg med henne." 

Så han fyren ga seg ikke. Han ville danse, men jeg sa nei. Han ville ha meg på fanget, jeg sa nei. Han fortalte meg om pikken sin, jeg avviste all form for kontakt. Ofte stakk jeg ut, gikk på do, gikk andre plasser. Jeg var tydelig i kommunikasjonen min om at han ikke var min type. Han ga ikke opp. 

Både ukjent fyr og kjæresten ble så ubehagelige. Begge tråkket langt over mine grenser. Nå sitter jeg med vond magefølelse, dette har aldri skjedd meg før. Bli delt ut som om jeg er verdiløs? 

En annen ukjent sa også til kjæresten min at han ville ligge med meg. Så foran alle så spurte kjæresten min humoristisk hva jeg syns om det. Jeg svarte høyt og tydelig nei. Det var også veldig flaut. Hva er greia? 

Anonymkode: cadfa...a1f

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er greia?

At du tydeligvis IKKE kjenner din kjæreste.

Anonymkode: 7df9b...4f2

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han forsøker å være morsom, i så fall må du nesten fortelle ham i klartekst at du forventer en annen oppførsel fra hans side om noe lignende skulle skje igjen. Er dette en fyr som tidligere har forsøkt å trykke deg ned, eller er dette første gangen? Ha en plan B her. 

Anonymkode: 4d17e...9d2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er lei av deg? Spør ham. 

Oppdater gjerne her

Anonymkode: 0625e...0e0

AnonymBruker
Skrevet

1/10

Anonymkode: da54d...661

AnonymBruker
Skrevet

Det der var ganske spesielt. Både av kjæresten din som syns det var helt greit om andre prøvde å få deg til å ha sex, men i hvert fall han fyren som var så innpåsliten at det ikke var mulig å få han vekk fra deg. 

Hva i alle dager var greia med at han ikke ga opp? Hadde kjæresten din sagt noe mer enn bare "kos deg med henne"? 

Jeg skjønner godt at du føler deg som du gjør, for dette var virkelig ikke greit. Jeg hadde nok revurdert hele forholdet med denne mannen og dersom han ikke hadde hatt noen god forklaring på hvorfor han opptrådte som halliken din omtrent, så vet jeg ikke helt om dette var en mann jeg ønsket å være med. 

Anonymkode: 7425b...339

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Respektløst å forsøke å leie deg ut som en hore. 

Kan godt hende han tenner på det men den fetisjen får han avklare med deg før han pusher andre menn på deg og at ingen av de respektere når du sa nei er så uakseptabelt at jeg hadde vurdert å slå opp. Å ikke respektere grenser er det aller værste 

Anonymkode: 4a78f...a90

• Liker 8
Skrevet

Du har møtt en gjeng med menn som ikke har respekt for deg, som trør over grensene dine, og som koser seg med å fornedre deg.
Når du er på et utested skal du alltid varsle vakta om slike hendelser. De pleier faktisk å ta tak i det. De vil ikke ha slike gjester.
Rent personlig mener jeg at det er innafor å svare med en lusing om folk ikke gir seg, og skremmer deg. I alle fall om de klår, prøver å få deg på fanget e.l. En mer anerkjent utvei er å forlate situasjonen, og ta en taxi hjem, til hotellet eller et annet sted du kjenner deg trygg.
Det kan tyde på at kjæresten tenner på å gjøre deg ubekvem og skremme deg, men det kan også være at han tenner på at du har sex med andre. Det er ikke uvanlig, men det er selvfølgelig en totalt uakseptabel måte å behandle deg på. Den som skal ivareta deg satte deg med vilje i en vanskelig og potensielt farlig situasjon.

Jeg reagerer særlig negativt på at den fremmede ikke respekterte dine nei fordi kjæresten din hadde sagt ja. Som om du ikke er en selvstendig person, med rett til egne meninger, preferanser og vilje.

Jeg opplever dessverre at det er vanlig å treffe en innpåsliten fyr som ikke tar et nei for et nei nesten hver gang jeg er på et utested, men heldigvis har jeg en oppegående omgangskrets som tar tak i slike situasjoner, og ikke bygger oppunder dem - som din kjæreste gjorde. Måten han opptrådte på ville nok vært et punktum for forholdet dersom det var meg han plaget på denne måten.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg hadde ikke lenger ansett den fyren for å være kjæreste. Det tror jeg ikke han selv anser seg for å være med deg heller. Han farer bare med tull. 

Jeg tror ikke denne fyren er trofast heller selv.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg og kjæresten min var på tur i helgen og hadde det ganske så bra. Det ble alkohol og bar på kvelden. Vi betegner oss som eksklusive og kjærester, vi sover sammen ukentlig, vi møter hverandres familier. Men denne helgen ble jeg rimelig satt ut.

En fyr ble veldig opptatt av meg og ville ha kontakt konstant. Jeg avviste hele tiden, men så kommer kjæresten min bort til meg å sier noe veldig spesielt. Fyren hadde spurt han om meg, kjæresten min hadde svart "ja, bare kos deg med henne." 

Så han fyren ga seg ikke. Han ville danse, men jeg sa nei. Han ville ha meg på fanget, jeg sa nei. Han fortalte meg om pikken sin, jeg avviste all form for kontakt. Ofte stakk jeg ut, gikk på do, gikk andre plasser. Jeg var tydelig i kommunikasjonen min om at han ikke var min type. Han ga ikke opp. 

Både ukjent fyr og kjæresten ble så ubehagelige. Begge tråkket langt over mine grenser. Nå sitter jeg med vond magefølelse, dette har aldri skjedd meg før. Bli delt ut som om jeg er verdiløs? 

En annen ukjent sa også til kjæresten min at han ville ligge med meg. Så foran alle så spurte kjæresten min humoristisk hva jeg syns om det. Jeg svarte høyt og tydelig nei. Det var også veldig flaut. Hva er greia? 

Hvor gamle er dere? 

Synes du skal kutte ut begge mennene jeg. En er idiot og den andre bryr seg ikke om deg jo. 

AnonymBruker
Skrevet

Så din kjæreste oppførte seg som hallik og forsøkte å selge deg som et stykke kjøtt.. 

Sjarmerende..! 

Her må du sette foten ned og vise tydelige grenser NÅ!! 
Helst bør du forlate ham. 

Anonymkode: fdc71...768

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjeresten din er ikke en trygg mann. Vet ikke om han er snill mot deg til vanlig, men det å ikke bare fortelle en annen at han kan få deg, som om det i det hele tatt er opp til han..men å i tillegg ikke hjelpe deg når du gjentatte ganger blir trakkasert av mannen han sendte etter deg. Ikke greit 😔

Anonymkode: c0799...45f

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er ikke du som er verdiløs, det er han! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han på en eller annen vannvittig tar måte forsøkte å teste deg? Eller prøvde å vise at han ikke er sjalu?  Iallefall kan du gi klar beskjed til typen din at du ikke vil at sånt skal skje igjen, at du forventer at han hjelper deg ut av sånne ubehagelige situasjoner istedenfor å sette deg i dem. Hjelper ikke det, så har han nok noen andre tanker om hva det vil si å være i et fast forhold enn det du har. 

Anonymkode: ffc73...fae

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greia er at du må få deg ordentlige baller og dumpe drittsekken! Han oppfører seg jo som hallik, som "leier" deg ut til ukjente mannfolk. Han er mest sannsynlig kontrollerende og voldelig, siden han holder på slik og tråkker over dine grenser. Hvis jeg var ute med mannen, og en fyr var "på" meg hele tiden på denne måten, ville mannen min ha gjort alt for å beskytte meg mot fyren! Snakket til ham tydelig, gått derfra sammen med meg osv. Her utsetter kjæresten deg for fare ved å oppmuntre en innpåsliten mann til å gjøre tilnærmelser som er uønsket fra din side! Løp!

• Nyttig 1
Skrevet
Andro skrev (54 minutter siden):

Du har møtt en gjeng med menn som ikke har respekt for deg, som trør over grensene dine, og som koser seg med å fornedre deg.
Når du er på et utested skal du alltid varsle vakta om slike hendelser. De pleier faktisk å ta tak i det. De vil ikke ha slike gjester.
Rent personlig mener jeg at det er innafor å svare med en lusing om folk ikke gir seg, og skremmer deg. I alle fall om de klår, prøver å få deg på fanget e.l. En mer anerkjent utvei er å forlate situasjonen, og ta en taxi hjem, til hotellet eller et annet sted du kjenner deg trygg.
Det kan tyde på at kjæresten tenner på å gjøre deg ubekvem og skremme deg, men det kan også være at han tenner på at du har sex med andre. Det er ikke uvanlig, men det er selvfølgelig en totalt uakseptabel måte å behandle deg på. Den som skal ivareta deg satte deg med vilje i en vanskelig og potensielt farlig situasjon.

Jeg reagerer særlig negativt på at den fremmede ikke respekterte dine nei fordi kjæresten din hadde sagt ja. Som om du ikke er en selvstendig person, med rett til egne meninger, preferanser og vilje.

Jeg opplever dessverre at det er vanlig å treffe en innpåsliten fyr som ikke tar et nei for et nei nesten hver gang jeg er på et utested, men heldigvis har jeg en oppegående omgangskrets som tar tak i slike situasjoner, og ikke bygger oppunder dem - som din kjæreste gjorde. Måten han opptrådte på ville nok vært et punktum for forholdet dersom det var meg han plaget på denne måten.

Jeg har heldigvis ikke opplevd det selv, da jeg er altfor stygg til sånt :D  Men har sett hvordan et par venninner ble forfulgt på bar noen ganger da vi var ute i våre yngre år. Ukjente menn tok på seg oppgaven å forsvare dem mot disse innpåslitne mennene, heldigvis.

Skrevet
Rosalilje84 skrev (3 minutter siden):

Jeg har heldigvis ikke opplevd det selv, da jeg er altfor stygg til sånt :D  Men har sett hvordan et par venninner ble forfulgt på bar noen ganger da vi var ute i våre yngre år. Ukjente menn tok på seg oppgaven å forsvare dem mot disse innpåslitne mennene, heldigvis.

Min erfaring er at jeg slett ikke må være hverken pen eller ung for å oppleve dette. Det er ikke et kompliment å bli trakassert.
De som har den typen adferd og kvinnesyn finner alltid noen å suge seg fast i gjennom kvelden.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er historien din helt fullstendig? Ja den er fæl. Men du sier ingenting om hva du sa til kjæresten din om dette. Kun KG: Du feide vel ikke dette under teppe? Konfronterte og sa tydelig nei til disse tullingene som prøvde seg, men ingenting til typen din?  

Dette er noe du ikke bør akseptere, og du bør si ifra om hvor respektløst det føles.

Kan det være at typen din er ute etter litt trekant, cuckhold, sharing og alt hva det kalles? Mange som elsker partneren sin og likevel foreslår dette. Men dette burde du vel tidlig merket om han er gira på sånne greier.. Tror ikke mannfolk klarer å holde lenge inne på sånne ønsker.

Anonymkode: b7f7b...494

Skrevet
Andro skrev (3 minutter siden):

Min erfaring er at jeg slett ikke må være hverken pen eller ung for å oppleve dette. Det er ikke et kompliment å bli trakassert.
De som har den typen adferd og kvinnesyn finner alltid noen å suge seg fast i gjennom kvelden.

Selvfølgelig er det ingen kompliment, men statistisk sett opplever pene kvinner mer uønsket oppmerksomhet (og ønsket oppmerksomhet) enn stygge. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er historien din helt fullstendig? Ja den er fæl. Men du sier ingenting om hva du sa til kjæresten din om dette. Kun KG: Du feide vel ikke dette under teppe? Konfronterte og sa tydelig nei til disse tullingene som prøvde seg, men ingenting til typen din?  

Dette er noe du ikke bør akseptere, og du bør si ifra om hvor respektløst det føles.

Kan det være at typen din er ute etter litt trekant, cuckhold, sharing og alt hva det kalles? Mange som elsker partneren sin og likevel foreslår dette. Men dette burde du vel tidlig merket om han er gira på sånne greier.. Tror ikke mannfolk klarer å holde lenge inne på sånne ønsker.

Anonymkode: b7f7b...494

Synes du ikke at det å legge opp til trekant ved å la en innpåsliten mann egle seg inn på kjæresten på byen, er en vanvittig merkelig fremgangsmåte?

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...