AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Har en gutt i 9 trinn som av og til har vondt i magen. Av og til kaster han opp og da blir han bedre. Er nok forstoppelse. Han sier at han går ikke på toalettet på skolen for å bæsje. Han holder seg til han kommer hjem. Jeg mener at dette er grunnen til at han av og til får vondt i magen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: a7246...b9e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Har du spurt HVORFOR han ikke ønsker å bruke toalettet på skolen? Er han sjenert? Bakteriefobi? Anonymkode: 72767...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Toalettene på ungdomsskolen mine barn går på er katastrofeområde på grunn av hærverk. Jeg skjønner godt at han vegrer seg hvis forholdende ligner. Snakk med legen, og snakk med skolen. Kanskje han kan få avtale om å få bruke hc-toalett? Anonymkode: 3e916...cc5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Ingen av mine barn går på do på skolen. Har sett på det som helt normalt. Det ene barnet sliter ekstra med magen i perioder, og får da komme senere på skolen de dagene han har "tømmedag". Kanskje det hadde vært noe? Snakk med lege. Anonymkode: bb6cb...4db
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Ingen av mine går på nr. 2 på skolen heller. Det er visst en opplest og vedtatt «regel». Han ene sliter litt med det, så det er synd at det er sånn. Anonymkode: 54a3c...bce
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har en gutt i 9 trinn som av og til har vondt i magen. Av og til kaster han opp og da blir han bedre. Er nok forstoppelse. Han sier at han går ikke på toalettet på skolen for å bæsje. Han holder seg til han kommer hjem. Jeg mener at dette er grunnen til at han av og til får vondt i magen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: a7246...b9e Datteren min har ikke gått på toalettet på skolen sin. Hun er 12 år nå. Hun går på toalettet med èn hang hun kommet hjem fra skolen. Grunnen til at hun ikke går på toalettet på skolen, er fordi det er 40 år gammelt, det lukter og temperaturen fungerer ikke ordentlig 😕 Anonymkode: 7a6d4...91f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Datteren min har ikke gått på toalettet på skolen sin. Hun er 12 år nå. Hun går på toalettet med èn hang hun kommet hjem fra skolen. Grunnen til at hun ikke går på toalettet på skolen, er fordi det er 40 år gammelt, det lukter og temperaturen fungerer ikke ordentlig 😕 Anonymkode: 7a6d4...91f Har hun også problemer med magen pga dette? Han har av og til magesmerter, men blir bra så fort han kaster opp eller får tømt seg andre veien 😉 Anonymkode: a7246...b9e
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #8 Skrevet 8. mai 2023 At han blir bedre av å kaste opp er ikke bra. Det kan føre til usunne vaner, og er skadelig for tennene. Gå til lege. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 Gikk heller ikke på do da jeg gikk på skolen. Ofte drit og piss i doen. Bremsespor. Drit langs doen. En gang var det avføring i vasken. Holdt meg alltid til jeg kon hjem. Gikk ofte hjem. Ofte gikk jeg utenfor veien og dreit eller tisset i skogen. Anonymkode: 8b500...01f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ingen av mine går på nr. 2 på skolen heller. Det er visst en opplest og vedtatt «regel». Han ene sliter litt med det, så det er synd at det er sånn. Anonymkode: 54a3c...bce Sikkert mange som sliter med det samme Anonymkode: a7246...b9e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Skrevet 8. mai 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Har en gutt i 9 trinn som av og til har vondt i magen. Av og til kaster han opp og da blir han bedre. Er nok forstoppelse. Han sier at han går ikke på toalettet på skolen for å bæsje. Han holder seg til han kommer hjem. Jeg mener at dette er grunnen til at han av og til får vondt i magen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: a7246...b9e Får ikke forstoppelse av å ikke bæsje i løpet av en skoledag, men hvis han går å holder seg i flere døgn i strekk så er det noe annet Anonymkode: caef1...5b1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #12 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en gutt i 9 trinn som av og til har vondt i magen. Av og til kaster han opp og da blir han bedre. Er nok forstoppelse. Han sier at han går ikke på toalettet på skolen for å bæsje. Han holder seg til han kommer hjem. Jeg mener at dette er grunnen til at han av og til får vondt i magen. Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: a7246...b9e Her bruker folk doene til å sminke seg og mase.. Noen åøner doene og da det bare er å vri fra utsiden med negl eller annet.. Er det felles do er det ofte piss over hele doen og gulvet... Kan være mange grunner.. spør..! Anonymkode: 9e60d...659
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #13 Skrevet 8. mai 2023 Min yngste går heller ikke på do på skolen pga tiss uteover do og på golvet, stygg lukt og doen er skitten. Er ingen som følger det opp med vask utover dagen enda vi er flere som har sagt i fra. Anonymkode: a36f0...44d
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #14 Skrevet 8. mai 2023 Ungen min går heller ikke på do på skolen. Andre unger griser fælt der inne, de låser opp når ander er på do osv. Hun går på do så snart hun kommer inn døra hjemme. Får ikke forstoppelse av den grunn. Hun har tarmsykdom, men som er i sjakk. Om hun hadde brukt doen på skolen, hadde hun vært så dårlig at hun hadde blitt holdt hjemme. Det høres ut som sønnen din trenger medisinsk hjelp. Anonymkode: 73827...67f
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #15 Skrevet 8. mai 2023 Det kan være vegring, men hadde virkelig sjekket cøliaki også. Det er så veldig mange som har den diagnosen uten å vite det (forstoppelse er en av de vanligst symptomene). Anonymkode: 77704...366 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #16 Skrevet 8. mai 2023 Min gikk heller ikke på do på skolen,med resultat vondt i magen. Har fått overtalt han til å ihvertfall tisse der,for nå har han lengre skoledager i tillegg. Han gjør det nå,men ikke nr 2,for han er livredd at andre skal komme etter han og lukte..... Anonymkode: 59e47...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå