AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Jeg fant en oppskrift på matoppskrift.no på svinefilet i sursøt saus. Etter fritering skulle svinefiletbitene blandes inn i dem sursøte sausen og da løste friteringen seg opp og ble "borte". Hele seansen med fritering var helt bortkastet og jeg kunne spart meg selv masse tid på å ha stekt kjøttet i steden. Kan jeg ha gjort noe feil? Anonymkode: fd822...9c8
Brunhilde Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Ja, du har sannsynligvis gjort noe feil. Kokte du sausen etter at kjøtt og grønnsaker var blandet i?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Brunhilde skrev (39 minutter siden): Ja, du har sannsynligvis gjort noe feil. Kokte du sausen etter at kjøtt og grønnsaker var blandet i? Ja, ellers hadde verken grønnsaker eller kjøtt vært varmt. Anonymkode: fd822...9c8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #4 Skrevet 8. mai 2023 Blander nyfritert kjøtt og varm saus rett før servering. Friteringen er da helt sprø når vi spiser. Anonymkode: 3a775...6db 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 Du skal vel vente med å blande det til frityren har kjølt seg litt ned? Anonymkode: 26ddb...8ef
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Du må la fiterings skorpen sette seg. La de ligge noen minutter på rist. De blir varme når de møter sausen Anonymkode: 4cc16...c35
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #7 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må la fiterings skorpen sette seg. La de ligge noen minutter på rist. De blir varme når de møter sausen Anonymkode: 4cc16...c35 De lå ti minutter. Anonymkode: fd822...9c8
Brunhilde Skrevet 8. mai 2023 #8 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, ellers hadde verken grønnsaker eller kjøtt vært varmt. Anonymkode: fd822...9c8 Men oppskriften sier at du skal koke opp sausen, smake til og så tilsette grønnsaker og kjøtt, Jeg vet ikke om akkurat den siden har de oppskriftene jeg liker best, prøv en annen gang med en annen oppskrift, så lykkes du sikkert! Jeg har ikke prøvd denne oppskriften, men jeg har prøvd andre fra altasiatisk.no og vært fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå