Gå til innhold

Møtt en deilig fyr, men han har alltid søvn i øynene, altså den lille guffa som kommer etter å ha sovet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er litt … blæh. Han er super på alle mulige måter ellers, men denne lille guggeklumpen irriterer meg. Det er jo den jeg ser når jeg kikker han litt dypt i øynene. Jeg kan jo ikke si ifra heller. «Gå og vask deg» liksom. What to do?

Anonymkode: fdd82...741

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ekkelt for deg å nevne egen øye gugge? Åh, søvn i øyet, åsså fjerner du det 😅 Kanskje det får han til å innse at øye gugge finns, om dette er noe han ikke tenker på

Anonymkode: 101d3...f5c

AnonymBruker
Skrevet

Takk. Nå følte jeg meg ekkel. Jeg har alltid litt søvn i øyekroken. Fjerner det når jeg kommer på det. Lurer på om det har noe med at jeg bruker linser å gjøre.

Forresten, om du vegrer deg av denne lille grunnen så tenker jeg du gjør dere begge en tjeneste og holder deg unna 🙂

Anonymkode: 0e324...3e5

AnonymBruker
Skrevet

Jo, du kan si fra. Det er en veldig enkel måte å løse et lite problem på. 

Anonymkode: 35951...6ea

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke typ absolutt alle det når de våkner? 

Anonymkode: 7a140...d18

AnonymBruker
Skrevet

Du må nok bli den nye mammaen hans

Anonymkode: 0429a...d3d

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du kan bare si fra, det er jo helt normalt å ha søvn i øynene... men hvis jeg flørta med noen som konstant hadde gugge i øynene hadde jeg nok fått the ick 😛

Anonymkode: c8c95...0d4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Syns det er litt … blæh. Han er super på alle mulige måter ellers, men denne lille guggeklumpen irriterer meg. Det er jo den jeg ser når jeg kikker han litt dypt i øynene. Jeg kan jo ikke si ifra heller. «Gå og vask deg» liksom. What to do?

Du må jo si det da. 
Hvis du ikke kan ta opp selv en så liten ting, tenk på alt det andre dere kommer til å irritere dere over på hverandre om dere blir samboere? Blir nok verre ting å ta opp si 

Trenger ikke si «gå og vask deg», kan si at han har litt «morgengull» i øynene og at han må fjerne det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg kan jo ikke si det? Føler det blir å tråkke over en grense.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...