AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #1 Skrevet 8. mai 2023 Har vert gift i over 20år og har voksne barn, og har det fortsatt veldig fint sammen. Når jeg og mannen min ble kjærester i tenårene hadde vi begge venner av begge kjønn, og syntes det var helt normalt og fint. Både jeg og mannen min er hverandres første kjæreste og alt sånt der. Poenget er at svigermor snakker stadig om denne ene venninna til mannen min, hun flytta rett etter vi ble sammen men jeg møtte hun et par ganger.. når vi var på slektstreff og jeg snakket med en og tok opp det med at vi kun har hatt hverandre så sa svigermor nei han var jo sammen med «Anne». Jeg sa nei de var bare venner. Men hu påstår hardnakka at de var sammen. I årenes løp har hun vert et tema fra svigermors side, det rare er at hun ikke kunne fordra «anne» snakker om hvor dårlig familie hun kom i fra osv. I helga i bryllupet til svigerinnen min ble det tema igjen og da klikka mannen min han er og så lei av å høre om dette. Så nå er svigermor sint men mener ennå at det var noe mellom dem. Det bare går ikke inn. Er bare lei at dette i over 20år har vert et tema. Anonymkode: c5d55...7cd
Fremmed fugl Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Legg denne død. Svigermor tror opplagt at det har vært noe mellom mannen din og denne Anne innen dere to ble kjærester. Er sikkert enn grunn til at svigermor tror det, men er det viktig? 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Hadde vært mer sur på mannekbmin som tydelig løy her gitt Anonymkode: 8ac10...eeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå