Gå til innhold

Sønnen prøver å bli "late som" gangster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sønnen på ungdomsskole har begynt å kle seg som rappere, med smykker, caps, osv.  Greit nok det.

Han har kommet seg i vennegruppe, som heldigvis ikke driver kriminalitet, men de prøver å identifisere seg som gangstere.

De hater politiet fordi politiet undertrykker folk, de finner småting for å late som de har hatt vanskelig oppvekst.  De tror i Norge er det amerikanske tilstander hva det gjelder fattigdom og sosiale forhold.  De skulle gjerne vært fra belastet område, men slik har vi ikke det i byen vår.

Foreløpig ler mannen min av det, men bør jeg gjøre noe så det ikke utvikler seg?

Anonymkode: 291a8...06b

😂😂😂😂😂

Anonymkode: dcab8...132

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sønnen på ungdomsskole har begynt å kle seg som rappere, med smykker, caps, osv.  Greit nok det.

Han har kommet seg i vennegruppe, som heldigvis ikke driver kriminalitet, men de prøver å identifisere seg som gangstere.

De hater politiet fordi politiet undertrykker folk, de finner småting for å late som de har hatt vanskelig oppvekst.  De tror i Norge er det amerikanske tilstander hva det gjelder fattigdom og sosiale forhold.  De skulle gjerne vært fra belastet område, men slik har vi ikke det i byen vår.

Foreløpig ler mannen min av det, men bør jeg gjøre noe så det ikke utvikler seg?

Anonymkode: 291a8...06b

Riv han ut av det. Det finnes en gjeng i Trondheim med godt voksne «menn» som aldri vokste opp og lager sanger om hvor fælt de har det og hvor fattige de er og hvor dumme nav og politiet er. Det er patetisk. Vil si de guttene vil påvirke gutten din og hverandre negativt. Få han inn i fotball eller noe før det er for sent.

Anonymkode: 45adc...ecc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...