AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Lurer på hvorfor man flykter når ting er vanskelig. Feks meg, har flyttet mye. Mye pga ting er vanskelig eller jeg håper på det bedre. hvorfor er det sånn? føler litt på det at jeg vil bort fra de som er i nærheten. Eksempel familie/forhold. Jeg har tydeligvis ikke forstått dette helt før nå. men hvorfor er det sånn? Anonymkode: 281b7...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Når man ikke har de rette mentale verktøyene til å håndtere vanskelige følelser så blir flukt eneste utvei for noen av oss. For andre blir det andre uheldige ting. Anonymkode: fd874...341
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Noen ganger kan avstand til vanskelige relasjoner gi mer ro. Dette er ikke stuerent å si, da nissen som kjent er med på lasset😌 Anonymkode: 6c5e8...9e4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Flytta ofte pga muggleiligheter og ekle utleiere jeg. Så det å flytte ofte betyr ikke nødvendigvis at man flykter fra noe eller har problemer. Men, er det pga noe indre, som du kanskje lurer på, så kanskje flytting blir som en ny start, et nytt håp osv. Anonymkode: 35178...ca8
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #5 Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen ganger kan avstand til vanskelige relasjoner gi mer ro. Dette er ikke stuerent å si, da nissen som kjent er med på lasset😌 Anonymkode: 6c5e8...9e4 Det er jo klart det hjelper en liten stund. Men så skjer jo ofte det «samme» igjen og/eller de kjipe følelsene man flyktet fra kommer tilbake når det «nye og spennende» har lagt seg Anonymkode: 0e7e8...bed
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Man flytter for å flykte fremfor å konfrontere det som er vanskelig. Da tenker jeg på emosjonelle situasjoner, vanskelige relasjoner, uro, osv. Vi tror på en "ny start", men glemmer at vi tar med oss selv hvor enn vi reiser. Dvs alle utfordringer og mønster vi allerede har etablert i oss, blir med oss på nytt sted. Så de utfordringene vi hadde på et sted, møter vi gjerne på nye steder også. Noen ganger kan det være fint med en ny start, men er man en som flytter mye, så dreier det seg ikke lenger om ny start, men om flukt. Så man man jo finne ut hva det er som gir så mye uro, og jobbe med det. Anonymkode: a0661...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå