Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Morí skrev (32 minutter siden):

Hei.

Hvordan er det å bo i Oslo, Nordstrand, og jobbe i Lillestrøm,Låkehavna, mtp trafikk og kjøring? Er det mye trafikk mot Lillestrøm? Er det lettest å kjøre, eller tog?

Ikke kjent  med hvor tog nærmeste togstasjon er...

Fra Norstrand tog stasjon tar det 30 minutter til Lillestrøm togstasjon.  Så jeg vet ikke hvor nært du bor eller jobber togstasjon.

Plott inn adresse på ruter.no og sjekk tida det tar.

Hvis du skal kjøre bil er det mye trafikk.  Du vil bruke mellom 60-90 minutter når det er rushtid.

Endret av Akryl

Ser det er greit å komme seg til Nordstrand stasjon, men er kanskje litt lengre fra Lillestrøm stasjon til låkehavna...🤷‍♂️ må jo gå. Står på google maps at det er 2 km... Bruker like lang tid på tog +gå som bil da.. Håpte kanskje folk skulle mot Oslo, og ikke ut av Oslo 🫣😂

Morí skrev (13 minutter siden):

Ser det er greit å komme seg til Nordstrand stasjon, men er kanskje litt lengre fra Lillestrøm stasjon til låkehavna...🤷‍♂️ må jo gå. Står på google maps at det er 2 km... Bruker like lang tid på tog +gå som bil da.. Håpte kanskje folk skulle mot Oslo, og ikke ut av Oslo 🫣😂

Du kan jo ha en gammel sykkel stående på Lillestrøm stasjon, som du bruker til/fra jobb? Det er innendørs sykkelparkering på Lillestrøm stasjon.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
18 hours ago, Morí said:

Ut  av Oslo til Lillestrøm er det lite trafikk på morgenen, men er jo mye fra Nordstrand og inn og igjennom Oslo

Anonymkode: 21392...6b3

Annonse

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du får bussen fra Nordstrand ned til Oslo S som sikkert ikke tar så lang tid. Og så toget til Lillestrøm derfra. Tar 8 minutter 🙂

Anonymkode: 425d5...417

Tar 10 minutter😉

Anonymkode: 21392...6b3

AnonymBruker

Fra oslo og inn til Lillestrøm er det minimalt med trafikk på morgen. Det tar ikke mer enn 30-40 min kjøre fra Nordstrand til Lillestrøm på morgen...

Mine kolleger som kjører Nordstrand - Alnabru bruker ikke mye tid i kø...

Men å gå fra Lillestrøm stasjon til Låkehavna, da bør du regne med 25-35 min gange...

Jeg hadde absolutt valgt bil. Det er fryktelig slitsomt bruke kollektiv til jobb når det tar godt over en time hver vei, og inkluderer både mye gange og bytte.

Anonymkode: a1b47...cf2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...