Gå til innhold

Plutselig begynt å tvile på egne følelser og hele forholdet. Blir gal av tankekjøret!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kom ut av et langt forhold for ett par år siden. Trodde jeg var klar for å treffe en ny. Traff en super fyr som virkelig er ett funn for veldig mange. Følte meg veldig forelsket og vi ble etter ett par måneder kjærester. Nå som vi har vært kjærester ett halvt år har jeg plutselig blitt usikker på mine følelser og om jeg vil være sammen med han. Skjønner det ikke! Han har ikke gjort meg noe. Det kom heller ikke gradvis i den forstand at det har tatt mange uker. Merket det plutselig for to uker siden og nå kjenner jeg at jeg ikke gleder meg like nye til å være sammen med ham lenger. Det eneste jeg kan komme på er at han har vært ganske på at barna våre skal treffes nå. Jeg trodde jeg kanskje skulle være klar for det snart, men jeg tror Kanskje jeg har fått panikk for at det blir for fort seriøst, og at jeg ikke var klar for et forhold ennå.

Noen som har hatt det nogenlunde tilsvarende? 

Anonymkode: b9f70...23f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være fordi du synes at det gikk for fort i forhold til barna, og at tidligere har du vært i kjærlighetsrus, men at nå ble du "vekket" og så kicket hjernen din inn og ba deg om å tenke deg om.

Har han gjort noe som du reagerer på?

Anonymkode: c5096...236

AnonymBruker
Skrevet

Er uansett for tidlig å treffe barna etter bare 6 mnd, nettopp fordi et halvt år gammelt forhold ikke er etablert.

Anonymkode: fb9ea...d6c

AnonymBruker
Skrevet

Du har vært i en kjærlighetsboble, ganske vanlig at den varer i nettopp 6 måneder, og at hverdagen melder seg omtrent da. Noen vil tenke at om ting fungerer godt, så vil de på dette tidspunktet involvere barn, øvrig familie og venner. At man ikke vil ta ting for fort med unger, er ikke nødvendigvis grunnet at du får panikk at shit, nå ble ting for seriøst her. Det kan like mye være fordi man FAKTISK mener at det er for tidlig. Jeg har vært i din situasjon, og synes et år var for fort. Så drøyde NESTEN 2 år før ungene var moden for at vi ble en familie.

Anonymkode: aab91...382

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...