AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Hei! Jeg er gravid, uke 9 per nå, og sliter voldsomt med forstoppelse og luft i magen. Får ikke i meg duphalac eller andre former for laktulose da jeg kun kaster opp av dette(sterkt plaget av svangerskapskvalme..). Før jeg ble gravid brukte jeg Herbalife sin Herbal urtekonsentrat aloe vera-juice og blandet denne med en kopp te eller som saft, og da med supergod effekt daglig(!). Har IBS fra før, og dette er det eneste som har fungert optimalt. Har ikke turt å bruke denne etter jeg fant ut at jeg er gravid fordi jeg har lest at diverse urtekonsentrater og lignende ikke bør brukes under svangerskapet, men finner ingenting gjeldende Herbalife og deres produkter.. Lurer derfor på om det er noen som har erfaring med bruk av dette produktet under graviditet, eller som har mer kunnskap om det? Vanskelig å spørre egen konsulent per nå da jeg ikke vil fortelle så mange om graviditeten, og hun er i nær omgangskrets.. tvitvi, på forhånd takk🤞🏼🤞🏼 Anonymkode: edcec...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Hvorfor spør du ikke legen? Anonymkode: 01f17...dec
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Glemte å nevne det, men har glemt å spørre legen de gangene jeg har vært i kontakt med henne, og vil ikke mase når det ikke er noe mer alvorlig. Anonymkode: edcec...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Jeg fikk anbefalt frukt og fiber - tabletter av jordmor da jeg var gravid, har du prøvd dette? Anonymkode: 56ed4...294
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk anbefalt frukt og fiber - tabletter av jordmor da jeg var gravid, har du prøvd dette? Anonymkode: 56ed4...294 Ikke prøvd, men takk for tips! Da skal jeg gi det et forsøk! Snart desperate tider dette..😂 Anonymkode: edcec...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Tror du skal være forsiktig med å innta aloe vera når du er gravid. Barn under en viss alder skal heller ikke ha det. Anonymkode: 33dee...423 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du skal være forsiktig med å innta aloe vera når du er gravid. Barn under en viss alder skal heller ikke ha det. Anonymkode: 33dee...423 Har tenkt tanken.. vet små barn ikke skal ha det, men sånn som honning kan jo gravide fint spise, mens småbarn overhodet ikke skal ha det..🫢 bedre føre var, men hadde vært så godt men en løsning jeg vet funker på magen! Anonymkode: edcec...987
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har tenkt tanken.. vet små barn ikke skal ha det, men sånn som honning kan jo gravide fint spise, mens småbarn overhodet ikke skal ha det..🫢 bedre føre var, men hadde vært så godt men en løsning jeg vet funker på magen! Anonymkode: edcec...987 Står her at gravide ikke skal ha det. https://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/aloe_ver.htm Anonymkode: 33dee...423
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står her at gravide ikke skal ha det. https://www.rolv.no/urtemedisin/medisinplanter/aloe_ver.htm Anonymkode: 33dee...423 Se der ja.. takk! Da får andre saker prøves i stede🤞🏼 Anonymkode: edcec...987
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå