AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Nå har vi tilbrakt hver eneste dag sammen den siste uka. Vi har spist middag, kjørt bilturer, vært på kino, ruslet i byen, gått i skogen, +++. Vi har skravlet og snakket i timesvis. Han er supersjenert, introvert, privat og litt sosialt klønete, og har ikke hatt kjæreste på mange år, så jeg tviler på at han kommer til å ta initiativ til å kysse meg. I morgen skal jeg hjem til han for første gang. Han skal lage middag til meg. Jeg vil så gjerne kysse han, men hvordan? Spør man først? Hilsen dame på 40 som ikke har datet på minst 15 år. Anonymkode: c5a94...644 2
svartkatt Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Gi han en klem, og et kyss på kinnet.. og se hvordan det går.. kanskje du tørr kysse videre.. 1
Ma.Ya Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå har vi tilbrakt hver eneste dag sammen den siste uka. Vi har spist middag, kjørt bilturer, vært på kino, ruslet i byen, gått i skogen, +++. Vi har skravlet og snakket i timesvis. Han er supersjenert, introvert, privat og litt sosialt klønete, og har ikke hatt kjæreste på mange år, så jeg tviler på at han kommer til å ta initiativ til å kysse meg. I morgen skal jeg hjem til han for første gang. Han skal lage middag til meg. Jeg vil så gjerne kysse han, men hvordan? Spør man først? Hilsen dame på 40 som ikke har datet på minst 15 år. Anonymkode: c5a94...644 Er dere begge inneforstått med at dere har vært på dater, eller bare henger dere sammen som venner? Hvis det er det første, ville jeg bare funnet en anledning til å nærme meg ham på, for så å kysse ham forsiktig. Tipper han vil reagere positivt og gjengjelde kysset 😊
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Hvis du er godt innenfor normal intimsone først og han ikke viser tegn på ubehag er det vel bare å prøve? Det funker på meg, i hvert fall. Det er jo et naturlig steg når dere har møttes såpass mye. Anonymkode: 1f1b3...9b3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Ma.Ya skrev (2 minutter siden): Er dere begge inneforstått med at dere har vært på dater, eller bare henger dere sammen som venner? Hvis det er det første, ville jeg bare funnet en anledning til å nærme meg ham på, for så å kysse ham forsiktig. Tipper han vil reagere positivt og gjengjelde kysset 😊 Vi har ikke definert det som dater, men det er jo det det er. Tror jeg iallefall da. Slik jeg husker det fra tjueårene var det akkurat slik vi holdt på før man ble sammen. Alt er likt. Det er en enorm tiltrekning, og hvis dette kun er vennskapelig, skjønner jeg ingenting. Så jeg trenger ikke å spørre, jeg kan bare gjøre det? Det er bare at jeg tør ikke! Ts Anonymkode: c5a94...644
Ma.Ya Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så jeg trenger ikke å spørre, jeg kan bare gjøre det? Det er bare at jeg tør ikke! Hvis du føler det er gjensidig tiltrekning der (stol på magefølelsen) så synes jeg du godt bare kan hoppe i det.. Hvis du er usikker eller redd for avvisning - Kanskje si du fikk lyst til å kysse ham, i et øyeblikk du føler det?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 Ma.Ya skrev (15 minutter siden): Hvis du føler det er gjensidig tiltrekning der (stol på magefølelsen) så synes jeg du godt bare kan hoppe i det.. Hvis du er usikker eller redd for avvisning - Kanskje si du fikk lyst til å kysse ham, i et øyeblikk du føler det? Ja, jeg må nok bare hoppe i det. Skummelt. Ts Anonymkode: c5a94...644
Ma.Ya Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg må nok bare hoppe i det. Skummelt. Ts Anonymkode: c5a94...644 Ja, det er det. Alt slikt har jo en risiko. Men det er verdt det uansett utfall. Hvis han viser seg å ikke være interessert på den måten kan du jo lete videre et annet sted... Lykke til ❤️ Send en oppdatering om det blir kyss - hvis du føler for det 😁 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 Etter middag før du drar hjem, når dere står i nær avstand dere vanligvis ville gitt en klem eller nettopp har gitt en klem "Tusen takk for deilig middag og en hyggelig kveld. Jeg trives veldig godt i ditt selskap *se han dypt i øynene, se på leppene hans og smil og se på øynene hans igjen, og om han ikke trekker seg vekk kysser du han*" Du kan også spørre. Jeg har gjort det flere ganger og fått spørsmålet flere ganger. Like søtt og koselig det." Kan jeg få kysse deg? "" er det nå det er perfekt å kysse? "" vi skal ikke bare hoppe i det å prøve å kysse å se hvordan det er da? " Anonymkode: b22d0...fd1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå