AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Er så fortvilende, men veier omtrent 5 kilo mer enn jeg bør. Prøver desperat å gå ned i vekt, men sliter veldig med en depresjon. Har småbarn, så jeg kan ikke bare gå meg en tur eller lignende når jeg sliter. I helga har jeg virkelig vært i kjelleren, og det er selvsagt mye bedre å spise helt ukritisk enn å ta livet sitt, men det kjennes ikke greit ut etterpå. Skjemmes, føler meg mislykka, tjukk, osv. Alt det der. Noen som er eller har vært i lignende situasjon med råd? Anonymkode: 3ac5c...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 For å unngå trøstespising. Må man jobbe med problematikken som fører til trøstespising. Gå til legen, så får du kanskje en henvisning til psykolog som kan hjelpe deg. Anonymkode: fe3b3...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For å unngå trøstespising. Må man jobbe med problematikken som fører til trøstespising. Gå til legen, så får du kanskje en henvisning til psykolog som kan hjelpe deg. Anonymkode: fe3b3...36b Jeg har gått til psykolog i to år og jobber med saken 😊 Men det tar tid 😕 Anonymkode: 3ac5c...00b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Del Skrevet 7. mai 2023 Anbefaler deg å se serien Helsekost Furuseth på NRK, og høre podcastene til Else i tillegg ❤️❤️❤️ Anonymkode: bb89c...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har gått til psykolog i to år og jobber med saken 😊 Men det tar tid 😕 Anonymkode: 3ac5c...00b Jeg vet, driver med det selv. Anonymkode: fe3b3...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Del Skrevet 7. mai 2023 Skremselspropaganda: Finn et bilde av deg selv der du synes du ser veldig tykk ut. Se på det hver gang du vil spise. Motivasjon: Finn et bilde av deg selv der du synes du ser veldig flott og slank ut. Se på det hver gang du vil spise. Anonymkode: 917c6...ba6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå