Gå til innhold

Når du må lage tråd om han på KG er han ikke verdt stresset

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg datet i fjor skapte så mye usikkerhet i meg og jeg lagde flere tråder her inne. Alle svar var en bekreftelse på det jeg egentlig visste, at en mann som er ordentlig interessert ikke oppfører seg sånn! Men kjærlighet er en sterk kraft og håpet på kjærlighet kan gjøre det vanskelig å gi opp. En dag var det en som skrev i tråden min "Når du må lage tråd om han på KG er han ikke verdt stresset" og den sank inn! 

Med menn jeg har datet i ettertid har jeg husket på den kommentaren. Sender han mixed signals? Tankene begynner å spinne "Hva vil han egentlig? Han gjorde sånn og sånn i går og sånn og sånn i dag, hva tenker KG, jeg trenger råd" - NEI Han er ikke verdt stresset. Vekker han noe usikkerhet meg? Tankene begynner å spinne "Var jeg for pushy, hvordan kan jeg få han til å se hvor bra dame jeg egentlig er, er det jeg som ikke er bra nok, krever jeg for mye eller er han en dust, hva ville andre gjort og tenkt?" NEI Han er ikke verdt stresset. 

Det har hjulpet så sykt å tenke det! For så fort man begynner å stresse over det så går det utover både egen selvfølelse og utover relasjonen. Nå dater jeg kun menn som er tydelige, for menn som er utydelige er uansett ikke interessert nok så det er bortkastet å stresse over de,kun selvutslettende for en selv! 

Håper flere kan få nytte av å huske på dette! Takk til deg som skrev det til meg! Jeg blir ikke lenger nedbrutt av dating og har god selvfølelse og vet hva jeg aksepterer og fortjener i en mann! 

Anonymkode: ef610...0ff

• Liker 1
  • Nyttig 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vært fristet til å lage tråder her om andre menn men istedet bare sluttet å investere i relasjonen når den uansett er så utydelig at jeg får behov for råd, og da har jeg fått det bevist uansett at han ikke var så interessert eller klar for noe seriøst uansett så da ville det vært bortkastet å prøve mere uansett :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo litt an på hva tråden handler om da, hva man lurer på. Noen ganger kan det være hjelpsomt å få andres innspill uten at det nødvendigvis betyr at det er noe galt med oppførselen til den man lurer på.

Jeg skjønner hva du mener altså, ville bare si at det kan være nyanser.

Anonymkode: f7c01...0f6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kommer jo litt an på hva tråden handler om da, hva man lurer på. Noen ganger kan det være hjelpsomt å få andres innspill uten at det nødvendigvis betyr at det er noe galt med oppførselen til den man lurer på.

Jeg skjønner hva du mener altså, ville bare si at det kan være nyanser.

Anonymkode: f7c01...0f6

Jeg tenker på tråder som går ut på usikkerhet rundt mannens intensjoner og følelser, som er det de fleste trådene her på singelforumet går i. 

Jeg mener det kan hjelpe veldig mye å la det synke inn at om en mann (eller dame) gjør deg så usikker på hva han egentlig vil, om han liker deg godt nok, om han player deg eller holder deg på gress etc. At da har man som oftest svaret på det fra før i det man får behov for å opprette tråden. 

I tillegg kan man også få nytte av å tenke at om han så hadde vært interessert, så er man ikke en god og sunn match uansett når han ikke møter de behovene man har og gjør deg så usikker. Da hjelper det mye å tenke at han er ikke mannen man egentlig vil ha uansett og gå videre! :)

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Jeg er ikke kristen, men fikk trang til å skrive Amen!  til dette. Dette er så riktig og viktig! Om en mann gjør deg usikker så er det en grunn til det. Jeg har selv oversett sånne tidlige tegn, og det har uten unntak kommet tilbake og skapt problemer senere. Vær bevisst. Tenk deg om. "Ønsker jeg å ha det sånn som jeg føler nå?" Hvis Nei, så kan du 1. ta det opp med han og få en avklaring, eller 2. innse at han ikke er riktig mann for deg. Dette gjelder ikke minst også når ord og handling ikke sier det samme. Det er handlingen som forteller sannheten. Hva han gjør og ikke gjør. Hva han viser.

Endret av Engel
AnonymBruker
Skrevet

Dette!!!!!

Det er så sant. Årets innlegg på kg!

Anonymkode: 02836...e28

Skrevet

Støttes helhjertet. Det er alt for mange innlegg her som er av typen:
"Hjelp, han er interessert, men jeg liker ham ikke, hva gjør jeg nå?"
"Hjelp, kjæresten oppfører seg som han ikke liker meg, hva gjør jeg nå?"

Jeg tenker at de allerede vet svaret: At her er det bare å avslutte og gå videre. Kan ikke skjønne at folk tror at beilere eller kjærester er noe man må holde ut med på en måte, Som om det skulle være en slags frekkhet å sette punktum.

Attpåtil den: "Jeg har lagt så mye jobb i dette at jeg ikke får til å gå. Han gjør ikke en dritt!"
Den jobben gjør du bedre andre steder, jenta mi. Et sted der det blir verdsatt. 

Tenk hvor mye mer livet til disse kvinnene hadde blitt verdt å leve om de heller brukte denne uroen og stresset til å bygge et skap, sette seg inn i fondssparing eller gå til naboen med en nybakt kake? 

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig, skal være sagt at jeg har selv opprettet noen tråder om det tidligere. Har du en dårlig magefølelse, eller er i tvil så stemmer det i 99% av tilfellene. Om han oppriktig er interessert i deg gir han ikke deg blandede signaler, å han er oppriktig interresert i å møte deg. Her skulle jeg ønske at jeg klarte å innse tegnene tidligere, jeg viste det innerst inne, men så kom han hele tiden med noen lysglimt.. Plutselig ble det stopp. 

Anonymkode: 760d5...1de

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har en haug med menn å velge i, og han du snakker ellers er bare so-so, så er det selvsagt ikke verdt det. Det blir ganske annerledes om du dater en gang hver skuddår og denne fyren virker kjempebra sånn bortsett fra at han er upålitelig.

Anonymkode: 7c6ab...4a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...