Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først littegrann balgrunnsinfo. Jeg er gravid, og sliten, og vi har ikke hatt sex på et par måneder. Det er sikkert veldig kjipt for mannen, han sier ingenting. Vi har barnehagebarn fra før, og er i en slitsom livssituasjon kan man si. Graviditet hjelper ikke. Vi har det bra sa likevel (tror jeg). Vi legger planer for bygging av hus, og skal gifte oss, og er nære selv om sexen er fraværende akkurat nå.

Så.. Her om dagen kom jeg hjem fra jobb, og skulle kaste noe i søpla. Der ser jeg at det ligger en brukt kondom og pakning. Tenkte først at han hadde hatt en hyggelig stund for seg selv. Så jeg spurte ikke, tenkte han kunne slippe å innrømme det liksom. Men... Med kondom? Gjør menn det? Er det ikke bedre uten? Så kommer tvilen snikende, og jeg er livredd for at han har ligget med en annen. Vi ligger jo ikke for tiden. Men altså... Huset er rotete, fullt av leker, og senga er preget av at små barn tilbringer mye tid der. Bamser, ponnidyne osv... Gjesterom med seng har vi ikke akkurat nå. Så da er det sikkert usannsynlig at han har hatt en dame med seg hit for sex? Selv hadde jeg snudd i døra tror jeg. Om hun ikke er veldig forelska iallefall. 

Tenker selv at en runk i sofaen foran tv er mest sannsynlig her. Hva hadde du tenkt? 🙈

Anonymkode: 6c0d7...b13

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med kondom er fint når man lager sitt eget leketøy. Slipper friksjonsskader da. La tvilen komme tilgode du. 

Anonymkode: 8dd07...0e1

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan svare som mann: hender seg jeg har runket med kondom. Virker jo tåpelig, hva er vitsen.. Men, virket pirrete der og da, og slipper griseri.

Men du kan jo aldri vite med mindre du spør ham! Evt. så må du begynne spionere..

Anonymkode: 59cda...4bb

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han mest sannsynlig har vært alene. 
Med mindre det er masse andre tydelige tegn tror jeg du kan puste ut ❤️

Anonymkode: 93de7...17b

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det sæd eller spor etter væsker i den kan du være sikker på utroskap. Om det ikke var noe spor etter væsker i den så har han kanskje begynt med analleketøy på seg selv. 

Anonymkode: 0a317...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var det sæd eller spor etter væsker i den kan du være sikker på utroskap. Om det ikke var noe spor etter væsker i den så har han kanskje begynt med analleketøy på seg selv. 

Anonymkode: 0a317...f46

Herregud.

Anonymkode: c8d5d...680

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg tipper han hadde gjemt den bedre om han hadde hatt seg med en annen. Tror du kan slappe helt av, med mindre det er flere andre signaler tilstede som kan tyde på utroskap.

Men kanskje en liten prat om sexlivet er greit, uansett.

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min bruker kondom når han runker noen ganger.

Anonymkode: 49bb3...afc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere kondomer ellers da? Eller er dette noe du plutselig kom over?

Hadde nok fått mistanke om utroskap om dette var noe nyinnkjøpt. 

Anonymkode: 2dffb...d86

• Liker 1
Skrevet

Det er vel bedre enn en sokk..? 

• Liker 3
Skrevet

Det er flere her på KG som har fortalt at de runker i kondom for å slippe søl.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme med min, han sier det føles bedre og varer lenger eller noe. Men absolutt ikke uvanlig 

Anonymkode: a8f70...11c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Bruker dere kondomer ellers da? Eller er dette noe du plutselig kom over?

Hadde nok fått mistanke om utroskap om dette var noe nyinnkjøpt. 

Anonymkode: 2dffb...d86

Vi har brukt kondomer periodevis ja, så nyinnkjøpt er det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Runker aldri med kondom, tviler på at jeg hadde greid å komme da, men det er veldig kjekt om man skal bruke leketøy, være seg foran eller bak 😁

Anonymkode: a76b1...017

AnonymBruker
Skrevet

Kjente jeg ble beroliget av å lese svarene deres! Takk kg! 😄 da er jeg sikker på at dette ikke handler om utroskap, men en helt uskyldig runk 😄👌

-ts

• Liker 2
  • Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjente jeg ble beroliget av å lese svarene deres! Takk kg! 😄 da er jeg sikker på at dette ikke handler om utroskap, men en helt uskyldig runk 😄👌

-ts

Helt sikker tror jeg ikke du kan være, men du kan jo la tvilen komme ham tilgode. 

Anonymkode: 65f33...728

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er svært usannsynlig at han hadde tatt med seg ei elskerinne i et hjem som tydelig viser at her bor det en familie. Og hadde han gjort det, så hadde han pakket kondomen inn i noe, og ikke la det ligge synlig i søpla. Har lest på KG at menn bruker kondom når de runker. Det for å slippe søl.

Anonymkode: d7a50...59b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt ham. Hadde blitt gal av å ikke vite sikkert.. men tror absolutt det kan være bare en runk 🙂 

Anonymkode: fb2a0...f31

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tror du han er utro? SNAKK MED HAN DA VEL.

Hvorfor er vi kvinner sånn? at istedenfor å snakke med partner, så skriver vi innlegg på forum istedenfor.

Har du sett hvordan kvinneguiden oppfører seg eller? Det er DUMP HAN og HAN ER UTRO i alle tråder her... 

PRAT MED PARTNEREN DIN!!!!! Dere har jo barn, og har valgt å få en til..... KOMMUNIKASJON!!!!!!!!! er jævla viktig om dere skal faktisk ha ett fint forhold. 

Anonymkode: 70aa9...e48

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han om sexlivet deres.

Lite grunn til å gifte seg hvis din sexlyst er fraværende.

Den kommer ikke  tilbake selv om du gifter deg

Anonymkode: 5cb61...d5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...