Gjest Very Victoria Skrevet 14. januar 2006 #21 Skrevet 14. januar 2006 Puppene blir ødelagte av svangerskap og amming dessverre, og de går ikke tilbake til seg selv etterpå. Løsningen er og blir enten silikon eller saltvannsinnlegg.
Nanne Skrevet 14. januar 2006 #22 Skrevet 14. januar 2006 jeg har ammet og fikk større bryster under svangerskapet og etter amming, men noe har trekt seg tilbake. Hvis de er alt for stor plage så snakk med din lege å høre med han, for går alt utover ditt selvbilde så mener jeg at man kan få det dekket deler eller hele beløpet. Men jeg kan ta feil Anbefaler deg å ta kontakt med legen din for h*n kan sikkert komme med råd til deg
tuji Skrevet 16. januar 2006 #23 Skrevet 16. januar 2006 Går det ikke an å bare heise opp puppene, uten å legge inn innlegg? Må si tanken har streifet meg også...
Gjest vimse Skrevet 16. januar 2006 #24 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Joda, det går an å ¨snitte¨ og ta vekk litt overflødig hud, og sy sammen igjen. Men jeg tror de aller fleste vil ha litt påfyll, for de har vel på et eller annet tidspunkt vært vant til litt størrelse på brystene. Eller hva med å pierce begge, og et kjede rundt nakken Endret 16. januar 2006 av vimselims
Gjest Betty Boop Skrevet 17. januar 2006 #25 Skrevet 17. januar 2006 Eller hva med å pierce begge, og et kjede rundt nakken ← :grine2: Slett ingen dum ide. Fikse problemet og dekorere, to fluer i en smekk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå