Gjest anonym nå Skrevet 5. januar 2006 #1 Skrevet 5. januar 2006 Etter at keg fikk barn og har ammet har puppene mine blitt helt "tomme" det kjennes ikke ut som at det er noen ting inni dem lenger og føles helt "vassne" å ta på... Noen som har peil på om det går ann å gjøre noe med det utenom å ta silikon ol.?
strilen Skrevet 6. januar 2006 #3 Skrevet 6. januar 2006 Eg går ut fra at det er nyst at dette er blitt et problem. Brystene vil jo normalisere seg etterhvert. Men huden har jo utvidet seg så den fasongen de hadde får du jo ikke igjen. Men litt bedre enn det er rett etterpå blir det. Bruk gode BH er, sørg for å få god støtte, slik at de ikke henger mer enn de må. Og ta gjerne brystøvelser for å trene opp muskulaturen. Det vil nok hjelpe litt.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Det er et halvt år siden jeg fødte og tre mpneder siden jeg ammet. Har også hørt at brystene blir "bra igjen", men jeg har en søster som har hatt sånne pupper siden hu7n fikk sin første, og hennes har IKKE gått seg til igjen.
Saeria Skrevet 6. januar 2006 #5 Skrevet 6. januar 2006 Har to søstre som har to barn hver. Ingen av de har fått tilbake faste, spretne bryster. Brystene deres ble ganske så store når de gikk gravide, og nå er de (deres eget utsagn) som to vrengte bukselommer med femmere i. Min yngste søster har også lyst å gjøre noe med dette når hun får råd. Legen hun var hos mente brystinnlegg var det beste i hennes tilfelle. (En del overflødig hud og en del heng)
loffen Skrevet 6. januar 2006 #6 Skrevet 6. januar 2006 Uff, kjenner meg igjen i beskrivelsen med bukselommene. Det har riktignok blitt litt bedre med årene, men bare litt. Det verste er at den ene puppen er blitt en cup-størrelse større enn den andre. Skikkelig upraktrisk. Den detter alltid ut!
Gjest trådstrarter Skrevet 6. januar 2006 #7 Skrevet 6. januar 2006 jeg kjenner meg også igjen i bukselumme-kommentaren! Det er sånn de er. Og jeg er 20 år og klarer ikke tanken på å gå sånn resten av livet. Men det er alså ingenting å gjøre uten å måtte betale dyre dommer for det?
loffen Skrevet 6. januar 2006 #8 Skrevet 6. januar 2006 Sorry men vet ikke jeg heller. Kjøpte sånne silikon-poser til å ha i bh-en på Kapp Ahl, men mannen min trodde det var søppel og kastet dem!
Saeria Skrevet 6. januar 2006 #9 Skrevet 6. januar 2006 Uff da, loffen. Tenkte du var passe fornøyd i det du fant ut av det.
loffen Skrevet 7. januar 2006 #10 Skrevet 7. januar 2006 Jepp! Men jeg har skumle planer om å kjøpe nye!!! (uten å si noe selvfølgelig)
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 7. januar 2006 #12 Skrevet 7. januar 2006 Jeg har sånne innlegg jeg osgå, men hva hjelper det når jeg ser meg i speilet uten bh.. Jeg vil ikke en gang at samboeren min skal ta eller se på dem..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. januar 2006 #13 Skrevet 14. januar 2006 *dytte opp* Fremdeles ingen som har svart meg på om det går ann å gjøre noe med dette uten å måtte betale dyre dommer for det.. Har en venninde som hadde stooore pupper og hun fikk det dekketførst og fremst fordi legen sa at "du er 20 år, du skal ikke gå rundt å være så misfornøyd med kroppen din resten av livet", men også av helsemessige årsaker.. Hvorfor får ikke vi med bukselumme-pupper det dekket? Jeg må jo også gå og ha vonde komplekser for kroppen min resten av livet om ikke...
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #14 Skrevet 14. januar 2006 (endret) *dytte opp* Fremdeles ingen som har svart meg på om det går ann å gjøre noe med dette uten å måtte betale dyre dommer for det.. Har en venninde som hadde stooore pupper og hun fikk det dekketførst og fremst fordi legen sa at "du er 20 år, du skal ikke gå rundt å være så misfornøyd med kroppen din resten av livet", men også av helsemessige årsaker.. Hvorfor får ikke vi med bukselumme-pupper det dekket? Jeg må jo også gå og ha vonde komplekser for kroppen min resten av livet om ikke... ← Hun fikk ikke dekket en slik operasjon av utseendemessige åraker, det kan jeg garantere!! Når mennesker som har så stor byste at det gir fysiske problemer for kroppen, som rygg, nakke, skuldre, kan de søke om, og få innvilget en brystreduksjon. Når det gjelder oss med slengepupper, så er det nå engang sånn det bare er. Selv var jeg en med stor byste, DD på det meste, men jeg var stor. Det forsvant så 40 kg av kroppen min, og brystene forsvant like så. Valget mellom slengepupper og overvekt var ikke vanskelig... Årsaken til slengpupper er som oftest ¨selvpåført¨, det være seg graviditet eller slanking, og da må man jo ta konsekvensene av sine handlinger ikke vel? Likeledes vil jo heller ikke ei som har puttet inn silikon/saltvann o.l få dekket sine kostnader om brystreduksjon, men måtte betale det selv. Foreløpig tror jeg alternativet til det å gjøre noe med slikt vil holde seg på et forholdsvis kostbart nivå, så da får alternativet være fine push-ups eller innlegg Edit: Når jeg hadde postet innlegget, så kikket jeg tilfeldigvis på avataren min.... Endret 14. januar 2006 av vimselims
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #15 Skrevet 14. januar 2006 Nei, jeg tror ikke det finnes andre merkbare muligheter som gir resulatater annet enn innlegg i form av saltvann eller silikon. Jeg har ikke barn selv, men synes det høres skremmende ut det jeg leser her med "vrengte bukselommer". Greit, kroppen utvider seg, man blir tykkere og puppene større når man er gravid - og ja, det er logisk at kroppen finner tilbake til gammel form etter fødselen. Men det fettet som før lå i puppene - før man ble gravid - det kan jo bare komme tilbake dit, kan det ikke? Hvorfor skal det være fett i puppene før en graviditet, men ikke etterpå?
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #16 Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke om det direkte forsvinner, men kanskje det forminskes noe når man ammer? Legg en tråd i graviditet og spør
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #17 Skrevet 14. januar 2006 Vet ikke om det direkte forsvinner, men kanskje det forminskes noe når man ammer? Legg en tråd i graviditet og spør ← Vel, jeg ser ingen grunn til at de skulle det bare på grunn av amming. Min hypotese er at kvinner som får kroniske permanente vrengte bukselommer etter en fødsel fra før av (før fødselen) hadde dårlige og slappe pupper. Det er min tese. *barnløs med faste pupper*
Gjest Betty Boop Skrevet 14. januar 2006 #18 Skrevet 14. januar 2006 Min erfaring er at det faktisk hjelper en del med trening. Jeg antar at hvor gode resultater man får varierer med utgangspunktet. Jeg var en B som gikk opp til en drøy C under svangerskap. Nå er jeg B igjen. Men fornøyd med den formen som er nå. Huden har blitt fastere igjen. Ikke den tomme følelsen du snakker om. Akkurat den følelsen husker jeg sjokkerte meg også. Man kan jo ikke forvente å se ut som en 18 åring igjen. Hvor godt man trives med resultatet har jo også noe å gjøre med hvilke forventninger man har, så man må liksom jobbe med både den fysiske og den mentale biten.
Gjest vimse Skrevet 14. januar 2006 #19 Skrevet 14. januar 2006 Det er ihvertfall ikke min erfaring, men det er jo ikke det som er poenget her heller...
Gjest Betty Boop Skrevet 14. januar 2006 #20 Skrevet 14. januar 2006 Vel, jeg ser ingen grunn til at de skulle det bare på grunn av amming. Min hypotese er at kvinner som får kroniske permanente vrengte bukselommer etter en fødsel fra før av (før fødselen) hadde dårlige og slappe pupper. Det er min tese. *barnløs med faste pupper* ← Vel, hypotesen din er feil. Men det kan det nok være at du finner ut selv en dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå