AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Bor i et hus fra 1865. 1.5 etg,Nintendo loft eller kjeller. Lange , smale rom, dårlig planløsning. Vi har vaskemaskin pp kjøkkenet, da badromsgulvet ikke klarer tyngden (iflg ekspertene). Så da blir det vaskemidler i kroken. Har kun underskap og 3 skuffer på kjøkkenet, originalt kjøkken, for det for dyrt for oss å pusse opp. I stua har vi 1 billyhylle til oppbevaring, ellers er det fullt med en 2 seter sofa, og et spisestuebord med 4 stoler klint opp i den. Prøver jevnt igjennom dagen og rydde men det oppleves stadig rotete så jeg må flytte på ting og tang før jeg støvsuger og vasker likevel...tar mye tid og mye ekstra jobb enn bare å moppe lissom. Er det samme på soverom, og bad, plass til lite oppbevaring, da må noe stå framme i esker(typ sesongtøy som ikker er i bruk) Hvordan få bare flater å vaske, uten å flytte så mye? Støvsuger hver dag da jeg har undulater, vasker 2.hver dag ca....robotstøvsuger er uaktuelt da den kun vil klare kun 1 rom før den fysisk må flyttes til neste, dørterskel er for høy... ... Anonymkode: 1ce35...46a
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Skrevet 8. mai 2023 Hvordan ser en Nintendo kjeller og et Nintendo loft ut? Anonymkode: 144ad...f52
Amossa Skrevet 8. mai 2023 #3 Skrevet 8. mai 2023 Uansett om man bor i gammelt eller nytt, stort eller lite, så tror jeg at det viktigste er å ikke samle på for mye. Man trenger ikke 20 kaffekrus, 10 sett sengetøy og ørten serviser. I kjøkkenskap kan du bruke kurver eller esker for å lette ta ut ting. Har du mulighet til åpne vegghyller, så kan mye av det du bruker til daglig stå på hyllene. Jeg går over med en støvkost i blant, og så vasker jeg når det absolutt behøves. Vårt hus er stort og ganske lettstelt. Likevel må jeg rydde ganske mye bort før jeg kan starte på vaskingen. På golvene gjelder det tepper, flytte på møbler og ikke minst blomsterpotter som står på golvet. Rengjøringen ville blitt enklere hvis ikke alt dette var der, men hva gjør man ikke for å ha det hyggelig i huset sitt?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Skrevet 9. mai 2023 Folk flest har alt for mye ting. Kvitt deg med alt du ikke trenger. Ha hyller oppunder taket i hele boligen. Og oppbevaring under sofa og seng. Anonymkode: 3a3a6...b23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå