Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Underkjole med hold-in effekt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri brukt det før. Strømpebukser med hold-in fungerer godt. Singlet virket dårlig. 
Hvilke underkjole med hold-in effekt kan dere anbefale? 
Bør jeg kjøpe en større eller mindre str for å unngå at den ruller seg oppover? 

Anonymkode: f061e...aad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har aldri brukt det før. Strømpebukser med hold-in fungerer godt. Singlet virket dårlig. 
Hvilke underkjole med hold-in effekt kan dere anbefale? 
Bør jeg kjøpe en større eller mindre str for å unngå at den ruller seg oppover? 

Anonymkode: f061e...aad

Jeg sverger til hold-in strømpebukse med hold-in body over...☺️

Har prøvd hold-in underkjoler, men de sklir opp på meg... blir for mange turer på toalettet for å dra ned. Det slipper jeg med løsningen over.

Anonymkode: e8abf...946

Skrevet

Jeg hadde slåsskamp med en hold-in kjole på Change i helga, jeg tapte - og innså at det blir hold-in longs på meg under kjolen. 🤪

Det ble rett og slett for ukomfortabelt. Syntes også skrittlengde min ble innsnevret, jeg liker å kunne ta så lange steg jeg vil. 

AnonymBruker
Skrevet
Fotballmamma skrev (8 timer siden):

Jeg hadde slåsskamp med en hold-in kjole på Change i helga, jeg tapte - og innså at det blir hold-in longs på meg under kjolen. 🤪

Det ble rett og slett for ukomfortabelt. Syntes også skrittlengde min ble innsnevret, jeg liker å kunne ta så lange steg jeg vil. 

Da har du kjøpt for liten størrelse…

Anonymkode: a6568...032

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fotballmamma skrev (15 timer siden):

Helt enig! Er bedre å få langet ut når en skal bevege seg, mot å bruke holdin underkjole👍😃 Har brukt Pierre Robert sine i mange år, og de holder greit også til prisen.

Anonymkode: 471a4...b2a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller gått for hold inn strømpebukse med vanlig underkjole over, eller hold inn strømpebukse sammen med hold inn body. Det finnes også hold inn body med bein slik at du slipper å bekymre deg for om den skal skli opp.

Anonymkode: 9e717...cfc

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke merker er bra? Jeg kjøpte en hold in sykkelbukse fra Spanx for ti år siden, og den har virkelig vært av god kvalitet. Men dyr 😅

Anonymkode: 91673...072

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da har du kjøpt for liten størrelse…

Nei, var større størrelse enn jeg pleier - og for å si det sånn: etter den slåsskampen så kjøpte jeg ikke! 😆

Jeg synes bare det er så stress å komme seg inn i slike plagg, så for meg så blir det andre løsninger. 

AnonymBruker
Skrevet
Fotballmamma skrev (23 timer siden):

Nei, var større størrelse enn jeg pleier - og for å si det sånn: etter den slåsskampen så kjøpte jeg ikke! 😆

Jeg synes bare det er så stress å komme seg inn i slike plagg, så for meg så blir det andre løsninger. 

Tok du den over hodet eller nedenfra? Jeg har den og den er jo bare å dra opp som en kjole med innebygd body. Kjolen strammer ikke så man kan fint gå lange skritt, den sklir ikke opp, og den har body med knapper mellom bena innebygd i kjolen så den holdes på plass. Jeg tar den på nedenfra, som en bukse/onepiece og drar den bare opp. Over hodet så må du åpne opp bodyen og det er nok slitsom måte å ta på for å få dratt dette ned riktig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tok du den over hodet eller nedenfra? Jeg har den og den er jo bare å dra opp som en kjole med innebygd body. Kjolen strammer ikke så man kan fint gå lange skritt, den sklir ikke opp, og den har body med knapper mellom bena innebygd i kjolen så den holdes på plass. Jeg tar den på nedenfra, som en bukse/onepiece og drar den bare opp. Over hodet så må du åpne opp bodyen og det er nok slitsom måte å ta på for å få dratt dette ned riktig. 

Tok den ovenfra ja, men min hadde ingen innebygd body? Prøvde shapewear-kjoler på andre butikker også, så lærte tilslutt trikset med å ta den av og på nedenfra. 😅

Synes likevel det gjør noe med skrittlengden, jeg liker å lange mer ut enn det en slik kjole tillater. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...