Peach3 Skrevet 7. mai 2023 #21 Del Skrevet 7. mai 2023 (Vet ikke tittelen men kanskje andre vet denne?) En gang i tenåra så jeg en amerikansk film som handlet om en liten gutt som ble tatt i fra fosterforeldrene sine og gitt tilbake til sin mor. Hun var stoffmisbruker og tok han med på så mye rart.. Det var så hjerteskjærende, hele filmen var bare en masse tragedier. Husker ikke hvordan den endte eller om jeg klarte å se den ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #22 Del Skrevet 7. mai 2023 Arrival Anonymkode: ce887...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #23 Del Skrevet 7. mai 2023 Lilja 4-ever er noen av de tristeste filmene jeg har sett. Så hjerterå og grusom, får vondt bare av tenke på den! Veldig sterk Anonymkode: 85ccd...0f1 2 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #24 Del Skrevet 7. mai 2023 The road Schindler’s list Anonymkode: f03ea...8d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. mai 2023 #25 Del Skrevet 8. mai 2023 Shooting dogs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #26 Del Skrevet 8. mai 2023 Grusomt og deprimerende at slike ting skjer med så mange Anonymkode: 4e698...cc7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8. mai 2023 #27 Del Skrevet 8. mai 2023 Kom på en til: Denne var virkelig rå og brutal og hjerteskjærende og jeg tenkte på den lenge etterpå.. fy faen.. Men som de andre filmene jeg har nevnt: også en jeg er glad jeg har sett, selv om den er deprimerende og rett og slett ondskapsfull på et annet plan da den minner om Fritz saken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 #28 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Enig, den var utrolig kjedelig. Hadde så høye forventninger til den.. Anonymkode: 2aa34...6a2 Tror det nok er dere som har dårlig filmsmak gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 #29 Del Skrevet 8. mai 2023 (endret) Its a wonderful life. Å se en mann ofre sitt liv for at resten av familien skal oppnå noe, mens han selv blir mere og mere frustrert over sin egen livssituasjon og ansvaret for en familiebedrift som han ikke ønsket. Han er så desperat at han prøver å ta ivet sitt, men en engel ser alt det gode han har stått for og redder han. Engelen får han til å innse alt det gode han har gjort for folk. Cinema Paradiso En gutt og hans voksne bestekamerat som blir venner gjennom den lokale kinoen. Senere i livet kommer han tilbake til byen når han får vite at kameraten har død, og gjensynet med kinoen som skal rives. Rørende film Endret 8. mai 2023 av Diry72 Ekstra info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #30 Del Skrevet 8. mai 2023 29 minutter siden, Diry72 said: Tror det nok er dere som har dårlig filmsmak gitt. Nei, det er ikke de som har dårlig filmsmak. Det er en drepende kjedelig film. Anonymkode: 4e698...cc7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diry72 Skrevet 8. mai 2023 #31 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Nei, det er ikke de som har dårlig filmsmak. Det er en drepende kjedelig film. Anonymkode: 4e698...cc7 Da vet du ikke hva en drepende kjedelig film er. Nok en gang,dere har dårlig fillmsmak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #32 Del Skrevet 8. mai 2023 Så Bridges of Madison County i dag. Den var ganske så deprimerende. Anonymkode: 60ca3...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #33 Del Skrevet 8. mai 2023 The revenant. The road. Begge er nitriste og man blir deppa av å se dem. Anonymkode: 9f4a9...38f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vikarsykepleier Skrevet 8. mai 2023 #34 Del Skrevet 8. mai 2023 Maggi2 skrev (23 timer siden): Requiem for a dream. Grusom film (men bra, for all del). Helt grusom, den eneste filmen jeg vet helt sikkert aldri kommer til å se igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #35 Del Skrevet 8. mai 2023 The Green Mile (vil lese boka). Titanic (gråter alltid når vannet strømmer inn). Ellos eatnu - La elva leve (fordi jeg gjenkjente skammen over å være «fjellfinn», da jeg var barn og tenåring). Den første har jeg bare sett én gang (har ikke strømmetjenester) den andre ser jeg hver gang den er på TV, den tredje har jeg sett to ganger på kino. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #36 Del Skrevet 8. mai 2023 Glemte nevne The Room. Hadde tenkt høre lydboka, men innleseren var barnet, så jeg sluttet å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #37 Del Skrevet 8. mai 2023 Blackfish! om Sea World. The Cove. Blant annet om dreping av delfiner og hval i Japan. Anonymkode: fa3f7...5ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #38 Del Skrevet 8. mai 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Lilja 4-ever er noen av de tristeste filmene jeg har sett. Så hjerterå og grusom, får vondt bare av tenke på den! Veldig sterk Anonymkode: 85ccd...0f1 Helt enig❤️ Anonymkode: 98fba...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 8. mai 2023 #39 Del Skrevet 8. mai 2023 Mother💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #40 Del Skrevet 8. mai 2023 Alle mine kjære 💔 Anonymkode: 1bc12...b55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå