Gnå Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Hei! Du kan bruke denne: Karakterkalkulatoren | utdanning.no Der kan du legge inn karakterene dine og se hva du kan komme inn på. Men fristen gikk jo ut i april, da. Har du søkt på noe? Eller tenker du sånn i fremtiden? 1
Topsi Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Gnå skrev (3 minutter siden): Hei! Du kan bruke denne: Karakterkalkulatoren | utdanning.no Der kan du legge inn karakterene dine og se hva du kan komme inn på. Men fristen gikk jo ut i april, da. Har du søkt på noe? Eller tenker du sånn i fremtiden? De legger vel ut restplasser i juli?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Gnå skrev (18 minutter siden): Hei! Du kan bruke denne: Karakterkalkulatoren | utdanning.no Der kan du legge inn karakterene dine og se hva du kan komme inn på. Men fristen gikk jo ut i april, da. Har du søkt på noe? Eller tenker du sånn i fremtiden? Tenker til neste år. Anonymkode: ac79f...905
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Tenker til neste år. Anonymkode: ac79f...905 Hva har du LYST TIL da? 👀 Anonymkode: 618a0...cdd 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har du LYST TIL da? 👀 Anonymkode: 618a0...cdd Psykologi eller sykepleie/vernepleier. Anonymkode: ac79f...905
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 https://sok.samordnaopptak.no/#/admission/12/studies Her har du en oversikt over alle studier og poenggrenser tidligere år. Det er ikke gitt at poenggrensene blir de samme, men det gir i hvert fall en pekepinn. Anonymkode: e53aa...83e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #9 Skrevet 8. mai 2023 Ingeniør i diverse. På de fleste skoler får alle kvalifiserte plass. Mangler du matte r1 og r2 og fysikk kan du lese ved noen av skolene som har det integrert over 3 år. Det året jeg kom inn så var grensen på 51 men så tok de inn så mange fra ventelista så jeg kom inn med mine 45. Så det er bare å søke også når det står en høyere grense fra tidligere år. Anonymkode: 78dfc...c6e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #10 Skrevet 8. mai 2023 21 hours ago, AnonymBruker said: ? Anonymkode: ac79f...905 Jeg anbefaler å heller sjekke opp krav til de retningene du ønsker å gå. Spørsmålet ditt er alt for generelt, og vil kreve at vi lager en relativt lang liste. Det kan du sikkert finne ut av selv. Anonymkode: 8ff81...18d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå