Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sterilisator til flasker/smokker?

AnonymBruker
Skrevet

En gryte kokende vann.

Anonymkode: 5e90f...a62

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Teardrop said:

Hvilken sterilisator til flasker/smokker?

Ingen. Oppvaskmaskinen gjorde susen

Anonymkode: d51d1...a3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den steriliserer ikke.

Ts, vi hadde en fra phillips uten tørkefunksjon. Kjempe fornøyd, men skulle ønske vi kjøpte den med tørking.

Anonymkode: 0e816...589

• Nyttig 1
Skrevet

Vask i oppvaskmaskin og kok etterpå i en vanlig kjele. Eventuelt sett de noen minutter i dampovnen om du har. Det er fullstendig unødvendig å kjøpe et eget apparat til dette.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har phillips sin. Vi kokte flasker i ca en uke, etter det kom det sterilisator i hus. Flaskene kan stå i maskinen til man får hatt flaskene på tørkestativet eller hvis man skal tilberede alle flaskene på en gang. 

Anonymkode: eab60...520

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ikke når man bruker mme. Å selv med morsmelk skal de steriliseres til babyen er 6 mnd 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Twistshake sin er fantastisk! Får plass til mange flasker/smokker, pluss at den tørker de helt tørre

Anonymkode: 673ec...6bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ikke når man bruker mme. Å selv med morsmelk skal de steriliseres til babyen er 6 mnd 

Faktisk skal all kontakt med mme steriliseres, uavhengig av alder på barnet! Dette er noe mange faktisk ikke er klar over, forståelig nok, da det kun opplyses om at «ting» skal steriliseres til babyen er så så gammel.

Anonymkode: f9bbf...ac0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker forøvrig phillips sin. Har dr brown flasker som egentlig ikke «passer» oppi men du setter dem bare på skrå så går det fint. Har også avent flasker og de passer jo uansett. Er nok bare dr. Browns sine som er så sabla lange. Vi er veldig veldig fornøyd!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Faktisk skal all kontakt med mme steriliseres, uavhengig av alder på barnet! Dette er noe mange faktisk ikke er klar over, forståelig nok, da det kun opplyses om at «ting» skal steriliseres til babyen er så så gammel.

Ja jeg vet det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Twistshake sin er fantastisk! Får plass til mange flasker/smokker, pluss at den tørker de helt tørre

Anonymkode: 673ec...6bd

Enig, lånte en Phillips i starten før jeg kjøpte Twistshake selv, mye bedre.

Anonymkode: d8936...b60

AnonymBruker
Skrevet

Har dr.browns sin med tørkefunksjon. Elsker den. Hadde ikke tenkt å kaste bort penger på sterilisator. Tenkte det var like greit å koke, men ble fort lei av all styret med koking, + at jeg brant meg hver gang

Anonymkode: 48ebd...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Har flasker fra Mam (Easy anti-colic) som steriliseres i mikrobølgeovn. Veldig praktisk hvis du har mikro, så slipper du eget apparat eller å koke i kjele.

Anonymkode: a4815...479

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (3 timer siden):

Vask i oppvaskmaskin og kok etterpå i en vanlig kjele. Eventuelt sett de noen minutter i dampovnen om du har. Det er fullstendig unødvendig å kjøpe et eget apparat til dette.

Jeg syns faktisk det var både tidsbesparende og noe som forenklet hverdagen. Og stå og koke flasker er unødvendig i mine øyne. Man må prioritere tiden man bruker. Men hver sin smak!

Anonymkode: a7456...de0

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, kos dere med kjelene deres og flasker som må stå på benken og tørke og alt som hører med 🤪🤪

Kjøp sterilisator, TS, det er virkelig verdt pengene 🥰 Har Phillips sin med tørkefunksjon og elsker den! Det er så mye styr med flasker at det bare skulle mangle at man kan gjøre ting litt enklere 😄 Men husk å kjøpe med tørkefunksjon så kan du bare sette dem inn uten å tenke noe mer på det 👌🏻

Anonymkode: 0e4d6...117

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 23.42):

Haha, kos dere med kjelene deres og flasker som må stå på benken og tørke og alt som hører med 🤪🤪

Kjøp sterilisator, TS, det er virkelig verdt pengene 🥰 Har Phillips sin med tørkefunksjon og elsker den! Det er så mye styr med flasker at det bare skulle mangle at man kan gjøre ting litt enklere 😄 Men husk å kjøpe med tørkefunksjon så kan du bare sette dem inn uten å tenke noe mer på det 👌🏻

Anonymkode: 0e4d6...117

Enig. Koking er unødvendig arbeid 

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (På 7.5.2023 den 19.17):

Det tenkte jeg også den første måneden. Jeg tror sterilisator slår alle andre kjøp jeg har gjort av babyutstyr😂

Anonymkode: 1ec0e...6fa

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det tenkte jeg også den første måneden. Jeg tror sterilisator slår alle andre kjøp jeg har gjort av babyutstyr😂

Ja, sikkert mer nyttig enn barnevogn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Samme her 🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...