AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 En gryte kokende vann. Anonymkode: 5e90f...a62 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 2 minutter siden, Teardrop said: Hvilken sterilisator til flasker/smokker? Ingen. Oppvaskmaskinen gjorde susen Anonymkode: d51d1...a3e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen. Oppvaskmaskinen gjorde susen Anonymkode: d51d1...a3e Den steriliserer ikke. Ts, vi hadde en fra phillips uten tørkefunksjon. Kjempe fornøyd, men skulle ønske vi kjøpte den med tørking. Anonymkode: 0e816...589 1
Brunello Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Vask i oppvaskmaskin og kok etterpå i en vanlig kjele. Eventuelt sett de noen minutter i dampovnen om du har. Det er fullstendig unødvendig å kjøpe et eget apparat til dette. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Vi har phillips sin. Vi kokte flasker i ca en uke, etter det kom det sterilisator i hus. Flaskene kan stå i maskinen til man får hatt flaskene på tørkestativet eller hvis man skal tilberede alle flaskene på en gang. Anonymkode: eab60...520
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ingen. Oppvaskmaskinen gjorde susen Anonymkode: d51d1...a3e Ikke når man bruker mme. Å selv med morsmelk skal de steriliseres til babyen er 6 mnd Anonymkode: eab60...520 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 Twistshake sin er fantastisk! Får plass til mange flasker/smokker, pluss at den tørker de helt tørre Anonymkode: 673ec...6bd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ikke når man bruker mme. Å selv med morsmelk skal de steriliseres til babyen er 6 mnd Anonymkode: eab60...520 Faktisk skal all kontakt med mme steriliseres, uavhengig av alder på barnet! Dette er noe mange faktisk ikke er klar over, forståelig nok, da det kun opplyses om at «ting» skal steriliseres til babyen er så så gammel. Anonymkode: f9bbf...ac0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 Jeg bruker forøvrig phillips sin. Har dr brown flasker som egentlig ikke «passer» oppi men du setter dem bare på skrå så går det fint. Har også avent flasker og de passer jo uansett. Er nok bare dr. Browns sine som er så sabla lange. Vi er veldig veldig fornøyd! Anonymkode: f9bbf...ac0
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faktisk skal all kontakt med mme steriliseres, uavhengig av alder på barnet! Dette er noe mange faktisk ikke er klar over, forståelig nok, da det kun opplyses om at «ting» skal steriliseres til babyen er så så gammel. Anonymkode: f9bbf...ac0 Ja jeg vet det. Anonymkode: eab60...520
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Twistshake sin er fantastisk! Får plass til mange flasker/smokker, pluss at den tørker de helt tørre Anonymkode: 673ec...6bd Enig, lånte en Phillips i starten før jeg kjøpte Twistshake selv, mye bedre. Anonymkode: d8936...b60
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Har dr.browns sin med tørkefunksjon. Elsker den. Hadde ikke tenkt å kaste bort penger på sterilisator. Tenkte det var like greit å koke, men ble fort lei av all styret med koking, + at jeg brant meg hver gang Anonymkode: 48ebd...ecb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Har flasker fra Mam (Easy anti-colic) som steriliseres i mikrobølgeovn. Veldig praktisk hvis du har mikro, så slipper du eget apparat eller å koke i kjele. Anonymkode: a4815...479
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 Brunello skrev (3 timer siden): Vask i oppvaskmaskin og kok etterpå i en vanlig kjele. Eventuelt sett de noen minutter i dampovnen om du har. Det er fullstendig unødvendig å kjøpe et eget apparat til dette. Jeg syns faktisk det var både tidsbesparende og noe som forenklet hverdagen. Og stå og koke flasker er unødvendig i mine øyne. Man må prioritere tiden man bruker. Men hver sin smak! Anonymkode: a7456...de0 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 Haha, kos dere med kjelene deres og flasker som må stå på benken og tørke og alt som hører med 🤪🤪 Kjøp sterilisator, TS, det er virkelig verdt pengene 🥰 Har Phillips sin med tørkefunksjon og elsker den! Det er så mye styr med flasker at det bare skulle mangle at man kan gjøre ting litt enklere 😄 Men husk å kjøpe med tørkefunksjon så kan du bare sette dem inn uten å tenke noe mer på det 👌🏻 Anonymkode: 0e4d6...117 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #17 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 7.5.2023 den 23.42): Haha, kos dere med kjelene deres og flasker som må stå på benken og tørke og alt som hører med 🤪🤪 Kjøp sterilisator, TS, det er virkelig verdt pengene 🥰 Har Phillips sin med tørkefunksjon og elsker den! Det er så mye styr med flasker at det bare skulle mangle at man kan gjøre ting litt enklere 😄 Men husk å kjøpe med tørkefunksjon så kan du bare sette dem inn uten å tenke noe mer på det 👌🏻 Anonymkode: 0e4d6...117 Enig. Koking er unødvendig arbeid Anonymkode: eab60...520
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #18 Skrevet 9. mai 2023 Brunello skrev (På 7.5.2023 den 19.17): Vask i oppvaskmaskin og kok etterpå i en vanlig kjele. Eventuelt sett de noen minutter i dampovnen om du har. Det er fullstendig unødvendig å kjøpe et eget apparat til dette. Det tenkte jeg også den første måneden. Jeg tror sterilisator slår alle andre kjøp jeg har gjort av babyutstyr😂 Anonymkode: 1ec0e...6fa
Brunello Skrevet 9. mai 2023 #19 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tenkte jeg også den første måneden. Jeg tror sterilisator slår alle andre kjøp jeg har gjort av babyutstyr😂 Anonymkode: 1ec0e...6fa Ja, sikkert mer nyttig enn barnevogn.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #20 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det tenkte jeg også den første måneden. Jeg tror sterilisator slår alle andre kjøp jeg har gjort av babyutstyr😂 Anonymkode: 1ec0e...6fa Samme her 🙈 Anonymkode: eab60...520
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå