AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Jeg er i 30 årene. Går rundt og venter på at jeg skal dø, men jeg har ingen sykdommer og er 100% frisk. Vil at det ikke skal være så lenge til for livskvalitet er på bånn og livet har ingen mening. Er det noen som ser når jeg får dø? Anonymkode: f6b04...9c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 7. mai 2023 #2 Del Skrevet 7. mai 2023 Ring mental helse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. mai 2023 #3 Del Skrevet 7. mai 2023 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf.: 116 117 eller ringe nødnummer 113. Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i. Mental Helse: 116 123 Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år) Kirkens SOS: 22 40 00 40 Med vennlig hilsen, Matas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg