Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter det ikke! Nok en gang har jeg sett på bilder fra sosiale happeninger og får bekreftet hvor ekstremt lite fotogen jeg er! 
Jeg får mye positive kommentarer på utseende irl både fra gutter/menn og jenter/damer, har også fått tilbud om modelloppdrag. Synes jeg kan se fin ut i speilet men på bilder er jeg fæl. Det er ikke bare noe jeg tror heller… det er sant! 
snart skal jeg være med på noe hvor jeg vet vi blir fotografert.. jeg gruer meg! Hvordan klare å bli mer fotogen? Noen tips?? 

Anonymkode: cfa00...abe

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smil med lukket munn, hjelper alltid. 

Anonymkode: 00f6c...11b

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, jeg ser ut som et helt annet menneske! Følget med for tips. 

Anonymkode: 170a3...eac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her også. Jeg får også mye oppmerksomhet på utseendet mitt irl. Tror kanskje bare noen av oss har et ansikt som ser annerledes ut "i bevegelse". Jeg kjenner jo også folk som ser veldig mye bedre ut på bilder enn irl. Trøster meg med at det første tross alt er bedre.

Anonymkode: 16069...298

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Smil med lukket munn, hjelper alltid. 

Anonymkode: 00f6c...11b

Kanskje det hjelper for noen, men ikke for alle.  Jeg blir seende helt merkelig ut når jeg smiler med lukket munn.

Alle sier jeg har et veldig levende ansikt, og det er kanskje grunnen til at det ser ut som om jeg skjærer grimaser på alle spontane bilder som blir tatt av meg.

Hvis jeg vil ha et bilde av meg der jeg ikke ser helt gal ut, må jeg være avslappet, ikke snakke eller le, ha hodet lett bøyd med blikket løftet litt oppover, og ha halvåpen lett smilende munn.

Anonymkode: 3fc60...401

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Masse tips når du google how to become more photogenic 

Og how to become better looking in photos 

Anonymkode: 056d1...242

AnonymBruker
Skrevet

Er bare noen av oss som ikke er fotogene dessverre. Trøster meg med at det er bedre å se bedre ut i virkeligheten enn på foto. Det finnes mange innlegg om dette på YouTube hvis du vil forbedre dette, selv gir jeg faen..

Anonymkode: 547f2...f50

• Liker 1
Skrevet

Samme her. Jeg unngår å bli fotografert. Hvis jeg skal se bra ut på bilder, må jeg ikke vite noen tar bilde av meg. Bare da er jeg naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Jeg lurer på hva det egentlig er jeg ser i speilet, siden jeg er ganske fornøyd når jeg poser for meg selv. Om det er totalt et produkt av fantasien min 😂 For jeg synes jeg ser skikkelig lite pen ut på bilder. Jeg har øvd i speilet på hvordan smile, skjule dobbelhaka osv, og tror jo at jeg gjør det samme på bilder. Men tydeligvis ikke. Kanskje det føles for tilgjort og så smiler jeg bare spontant i stedet... 

Anonymkode: f2a7c...b44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...