Rødstrupa Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 (endret) Hva hadde du gjort? Dersom en bjørn kom mot deg? Det blir anbefalt å bare la være å stirre på den og synge en sang feks.🤣🤣🤣Jeg tror jeg først ville bli helt stiv av skrekk for deretter å tatt beina fått. Teori og praksis er to ulike ting! Hvordan tror du din reaksjon hadde vært? Endret 7. mai 2023 av Rødstrupa 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Jeg har sett The revenant med Leo DiCaprio. Hadde bæsja på meg hadde jeg truffet på en bjørn. Anonymkode: d5cbf...2ba 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Hadde stelt meg på tær med armene ut og opp. Skal jeg dø skal det ikke være liggende i fosterstilling. Anonymkode: a2e25...d9c 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Har møtt bjørn to ganger, og ærlig talt var nysgjerrigheten min stor nok til at jeg første gangen var stille for å observere da den var langt unna, og den stakk fort som fy når den oppdaget meg. Andre gangen var den litt nærmere så vi lagde lyd og gjorde oss store når det var nok. Brukte jakken som "seil" og hoiet, og borte ble den. Norske bjørner er dovne og sjeldent aggressive mot mennesker om vi gir oss til kjenne og lar de få fred (Det hadde nok blitt en smertefull død om de jeg møtte var av et annet kaliber, men alt i alt var jeg ikke livredd og skal jeg dø på tur dør jeg heller av bjørneangrep enn snøskred). Anonymkode: 5f62d...4c0 1 2
MyMichelle Skrevet 8. mai 2023 #6 Skrevet 8. mai 2023 Jeg har sett bjørn bare på avstand. Om en kom mot meg ville jeg fryst av skrekk, og ikke løpt, for det kunne vekket jaktinstinktet hos den. Jeg ville ikke våget synge, av ren skrekk.
Ariande Skrevet 9. mai 2023 #8 Skrevet 9. mai 2023 Jonas95 skrev (1 minutt siden): Hvor rask er en bjørn da? Raskere enn deg! 2
Serafin Skrevet 9. mai 2023 #9 Skrevet 9. mai 2023 Rødstrupa skrev (På 7.5.2023 den 17.06): Hva hadde du gjort? Dersom en bjørn kom mot deg? Det blir anbefalt å bare la være å stirre på den og synge en sang feks.🤣🤣🤣Jeg tror jeg først ville bli helt stiv av skrekk for deretter å tatt beina fått. Teori og praksis er to ulike ting! Hvordan tror du din reaksjon hadde vært? Det vet jeg alt om. Jeg var i Slovakia og møtte en brunbjørn. Jeg stod helt stille. Det funket. Bjørnen forsvant.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #10 Skrevet 9. mai 2023 Mest sannsynlig noe hysterisk og dumt. Hadde nok vært ille ute, så jeg holder meg unna Oslo.🤭 Anonymkode: fde24...29e
Rødstrupa Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2023 Serafin skrev (4 timer siden): Det vet jeg alt om. Jeg var i Slovakia og møtte en brunbjørn. Jeg stod helt stille. Det funket. Bjørnen forsvant. Wow, du var modig!
Rødstrupa Skrevet 9. mai 2023 Forfatter #12 Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mest sannsynlig noe hysterisk og dumt. Hadde nok vært ille ute, så jeg holder meg unna Oslo.🤭 Anonymkode: fde24...29e Den er her og der så passopp!🙃👍🐻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå