Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi hadde kjøpt oss en gassgrill som kan bæres rundt for 2 uker siden vi valgte å prøve den ut i går :) men gikk ikke helt som det skulle😅 gass flasken ble nesten tom før vi rakk å grille alt vi skulle og ble ikke helt lik som når vi bruker engangsgrill, jeg sa vi kunne hive kotelletene og kyllingvingene i ovnen og steke pølsene men det ville hun ikke, hun sa vi burde heller kjøpt engangsgrill så hadde vi blitt mette i det minste, og at hun hadde gledet seg så mye til grillingen og gode maten at hun ikke var sulten lengre til å hive i ovnen og ville heller gå uten mat i går. Siden hun var så skuffet og hadde gleda seg til det 😕

Anonymkode: 1b8da...d3d

Videoannonse
Annonse
Gjest Refreng
Skrevet

Det er ikke den beste måten å håndtere skuffelse på, men ingen håndterer skuffelse perfekt hele tiden. Det viktigst er hvordan hun føler seg idag. Er hun fortsatt frustrert, eller klarer hun å gi slipp og tenke at det ikke gjorde noke at ting gikk skeis. Og dersom hun ikke klarer legge det bak seg, hvorfor ikke? Hvorfor er det krise at planene gikk skeis?

AnonymBruker
Skrevet
Refreng skrev (Akkurat nå):

Det er ikke den beste måten å håndtere skuffelse på, men ingen håndterer skuffelse perfekt hele tiden. Det viktigst er hvordan hun føler seg idag. Er hun fortsatt frustrert, eller klarer hun å gi slipp og tenke at det ikke gjorde noke at ting gikk skeis. Og dersom hun ikke klarer legge det bak seg, hvorfor ikke? Hvorfor er det krise at planene gikk skeis?

Hun sa i dag at tror hun vil kjøpe en engangsgrill til neste gang siden det har funket bedre, at hun hadde gledet seg så mye i går at hun følte det ødela dagen hennes, med at kylling huden var fortsatt myk og ikke crispy på gass grillen og at hun ikke ble mett, hun hadde forventet bedre av gassgrillen. Hun er frustrert på gassgrillen 😂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei! Vi hadde kjøpt oss en gassgrill som kan bæres rundt for 2 uker siden vi valgte å prøve den ut i går :) men gikk ikke helt som det skulle😅 gass flasken ble nesten tom før vi rakk å grille alt vi skulle og ble ikke helt lik som når vi bruker engangsgrill, jeg sa vi kunne hive kotelletene og kyllingvingene i ovnen og steke pølsene men det ville hun ikke, hun sa vi burde heller kjøpt engangsgrill så hadde vi blitt mette i det minste, og at hun hadde gledet seg så mye til grillingen og gode maten at hun ikke var sulten lengre til å hive i ovnen og ville heller gå uten mat i går. Siden hun var så skuffet og hadde gleda seg til det 😕

Er det gassgrillen fra coop? Kjøpte den i fjor og hadde akkurat samme problem som dere. Skjønner hun ble skuffet. Ble det jeg også. 
Sjekk ut barbeco grill. Den er superbra og varmer maten godt og varmen holder lenge! Så blir hun nok ikke skuffer igjen 🥳

Anonymkode: 04e51...02a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det gassgrillen fra coop? Kjøpte den i fjor og hadde akkurat samme problem som dere. Skjønner hun ble skuffet. Ble det jeg også. 
Sjekk ut barbeco grill. Den er superbra og varmer maten godt og varmen holder lenge! Så blir hun nok ikke skuffer igjen 🥳

Jaa det var den lille på coop som var i medlem, men vet ikke helt om å kjøpe en ny🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaa det var den lille på coop som var i medlem, men vet ikke helt om å kjøpe en ny🙈

Vi brukte to patroner med gass for å prøve å grille noen koteletter, hamburgere og pølser. Ble testet ut en gang til før vi ga opp. Dyrt ble det og med patronene. 

Her har du en link til kullgrillen.  Er så bra at vi bruker den isteden for vanlig grill noen ganger 🙈 

https://www.life.no/jul/julegavetips/julegavetips-til-han/barbeco-grill?gclid=Cj0KCQjwmN2iBhCrARIsAG_G2i65Eda_gn86NR8CyPlGSQYnjVWnAZg-K-edmRk53zcvByizw-zxRDYaAhuiEALw_wcB

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sverger til kulegrill! Langt bedre smak på maten enn med gass 😅

Anonymkode: 514da...83c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, hun overdrev. 

Samtidig så kan jeg selv kjenne at sult, lavt blodsukker og problem i matlaging kan gjøre meg til et monster. 

I gamle dager fikk jeg ikke lov til å steke biff fordi jeg ble så frustrert. Ferdig på utsiden og helt kald inni! Har lært nå da, med å bruke ovn 😄

Anonymkode: 4d8fb...19e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi brukte to patroner med gass for å prøve å grille noen koteletter, hamburgere og pølser. Ble testet ut en gang til før vi ga opp. Dyrt ble det og med patronene. 

Her har du en link til kullgrillen.  Er så bra at vi bruker den isteden for vanlig grill noen ganger 🙈 

https://www.life.no/jul/julegavetips/julegavetips-til-han/barbeco-grill?gclid=Cj0KCQjwmN2iBhCrARIsAG_G2i65Eda_gn86NR8CyPlGSQYnjVWnAZg-K-edmRk53zcvByizw-zxRDYaAhuiEALw_wcB

Viste denne til henne nå og hun skulle vist kjøpe den med pengene sine nå😂 alt for å få kyllinvingene og klubbene crispy og gode pølsene, hun er alt får glad i grillmat🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun blir så skuffet at hun vil gå sulten resten av dagen, så går det jo kun ut over henne selv. Går ut i fra at hun ikke nektet deg å steke mer mat i ovnen hvis du ikke var mett.

Muligens PMS om hun ikke alltid er slik.

Håper den grillen hun kjøper nå er bedre 😊

Anonymkode: a3bb1...f5c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jada, hun overdrev. 

Samtidig så kan jeg selv kjenne at sult, lavt blodsukker og problem i matlaging kan gjøre meg til et monster. 

I gamle dager fikk jeg ikke lov til å steke biff fordi jeg ble så frustrert. Ferdig på utsiden og helt kald inni! Har lært nå da, med å bruke ovn 😄

Anonymkode: 4d8fb...19e

Du kan jo ikke behandling av kjøtt om du ikke kan å steke biff. Ønsk deg kokebok og følg oppskriftene istedenfor å bare eksperimentere selv? Rått kjøtt er ganske heslig. 

Anonymkode: 37354...6e0

AnonymBruker
Skrevet

Helt ufattelig hvor lite enkelte tåler altså. Er jo svart/hvitt tenking. Er jaggu glad for at jeg er mer allsidig, er faktisk slik i livet at alt går ikke som en planlegger, og da må en bare gjøre det beste ut av det. Hadde dette skjedd meg så hadde jeg bare stekt resten av maten inne jeg, og ikke latt det ødelegge og nei jeg skal ikke ha mer mat sutring. enkelte er jaggu meg bortskjemte. Ja en kan glede seg til ting, men å ikke spise fordi en ikke fikk det som en vil holdning. Har heldigvis opplevd langt større problemer og vanskeligheter enn dette og taklet det bedre til og med. 

Anonymkode: 759a6...ac6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å bli skuffet, men å nekte spise fordi noe ikke gikk helt etter planen? Jeg kan bli skikkelig furten om jeg er sulten eller noe ikke går etter planen, men jeg oppfører meg forsatt ikke som en bortskjemt tre-åring. Jeg ikke akseptert en så barnslig oppførsel fra ett voksent menneske.

Anonymkode: 5408c...38a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner godt at hun blei skuffa. Det er, rett og slett, en drittgrill dere har kjøpt. Til og med engangsgrill er bedre 

Anonymkode: ea8a7...d01

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp kullgrill! Mye bedre !

Anonymkode: edb3b...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...