ruffen29 Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 De siste par-tre dagene har det vært vanvittig mye rennende nese og nysing. Blir helt oppgitt. Begynte å ta zyrtec tidlig forrige måned men den ser ikke ut til å ha noe nevneverdig effekt nå for tiden. Så til dere andre som sliter med dette - tar dere andre medisiner som hjelper bedre? Vurderer å ta en slik pollenallergi vaksine til neste år for dette er så irriterende når det holder på. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Men tar du nesespray og øyedråper også? Jeg må ta alt ellers har det ikke effekt. Anonymkode: 10633...de3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 Jeg har vært helt sengeliggende tre dager nå og snytt opp syv do ruller. For noe drit!!! Spurte legen om pollen vaksine i fjor og hun sa det ikke fantes noe vaksine. Noen som vet hva den heter? Er også interessert i å vite om andre medisiner enn zyrtec/cetirizin for det hjelper ikke stort her heller Anonymkode: 43c5b...328 1
mereo Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært helt sengeliggende tre dager nå og snytt opp syv do ruller. For noe drit!!! Spurte legen om pollen vaksine i fjor og hun sa det ikke fantes noe vaksine. Noen som vet hva den heter? Er også interessert i å vite om andre medisiner enn zyrtec/cetirizin for det hjelper ikke stort her heller Anonymkode: 43c5b...328 https://www.naaf.no/allergi/allergivaksinasjon
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Kan anbefale Dymista nesespray, ihvertfall. Den smaker blæh (no rose/blomstervann-aktig), men den funker (ikke umiddelbart da, må ta den en stund, jeg starter med to doser morgen og to doser kveld, før jeg går ned til en dose pr dag). Bruker Aerius tabletter, vet ikke om de er noe bedre enn andre, men de er vel verdt et forsøk om du ikke har prøvd. Anonymkode: 80d63...a1c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå