Gå til innhold

Hvor er love yourself og liberaliseringen i forhold? Når kommer vi i gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreldrene dine, vennene dine og fremmede trenger ikke vite hvor mange man har ligget med og hvem man ligger med her og nå. Det trenger ikke en kjæreste å gjøre heller. Man må ikke være åpen om det så lenge man ikke har lyst.

Man kan elske hvem man vil og gjøre det man vil så lenge man ikke bryter loven. Love yourself uavhengig av utseende, legning, religion og andre ting. Når vil det gjelde i forhold og? Vil unge om femti år se på oss som kontrollerende og eiersyke?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man trenger ikke dele noe som helst med noen som helst. Men da blir man heller ikke nær andre.

Anonymkode: a077e...cda

• Liker 1
Skrevet

Vårt individualistiske samfunn har litt andre idealer for relasjoner enn tidligere generasjoners normer.
Det meste av det er bra endringer. Jeg ser også noen bakdeler. 

AnonymBruker
Skrevet
Majer skrev (5 minutter siden):

Foreldrene dine, vennene dine og fremmede trenger ikke vite hvor mange man har ligget med og hvem man ligger med her og nå. Det trenger ikke en kjæreste å gjøre heller. Man må ikke være åpen om det så lenge man ikke har lyst.

Man kan elske hvem man vil og gjøre det man vil så lenge man ikke bryter loven. Love yourself uavhengig av utseende, legning, religion og andre ting. Når vil det gjelde i forhold og? Vil unge om femti år se på oss som kontrollerende og eiersyke?

Å si ifra til noen at hvis de skal være i et forhold med meg, så må det være et lukket forhold der vi ikke innleder noe seksuelt eller romantisk med andre, er ikke kontrollerende og eiesykt. Det er å være ærlig og gi den andre muligheten til å ta et informativt valg. Hvis en fyr ønsker åpent forhold setter jeg pris på at han sier ifra om det så jeg kan ta valget om å finne noen andre med samme ønsker og behov i et forhold. Hvis han lyver og later som om han vil ha et lukket og monogamt forhold, og så leker åpent forhold i smug bak ryggen min, så er det også på en måte kontrollerende og eiesykt da han ikke gir meg sjansen til å velge ham bort og finne en som passer meg bedre.

Så lenge man er ærlig om hvilket forhold man vil ha, så trenger ingen verken føle seg lurt eller kontrollert av den andre.

Anonymkode: 2d90f...655

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Forstår ikke hva du mener. Hvorfor må vi liberalisere for å elske oss selv? Og hva har det med alder og utsende å gjøre? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du står da absolutt helt fritt til å la være å være i et forhold om du føler det så hemmende for din mulighet til å elske deg selv.

Anonymkode: 2bbcf...be6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har mye rare meninger og teorier om forhold men har sagt i tidligere tråder at forhold ikke er noe for deg uansett, så hvorfor forsøke så hardt å diktere andres forhold? 

Anonymkode: 3bbc0...832

• Liker 3
Skrevet

Skjønte ikke helt, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...