Gå til innhold

Sexleketøy og pirrende meldinger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har bursdag til uken, og har ønsket seg sexleketøy til gave, som vi kan prøve ut sammen. Har tenkt å kjøpe det, samt noe nytt undertøy som jeg skal legge i en eske som han skal åpne mens jeg er borte på jobb bare for spenningens sin skyld.

Ønsker å legge ved et kort med et par setninger for å pirre opp stemningen litt ekstra. Men jeg er så dårlig på dette! Noen damer (eller menn) som har tips til hva jeg kan skrive på kortet? 

Anonymkode: f4364...7f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Anonymkode: f4364...7f2

Skrevet

Drit i kort. Send heller et bilde av deg selv med det nye undertøyet på og skriv gratulerer med dagen 😃

• Nyttig 1
Skrevet
Ma.Ya skrev (1 time siden):

Drit i kort. Send heller et bilde av deg selv med det nye undertøyet på og skriv gratulerer med dagen 😃

Signerer denne! 😄

Hvis du vil skrive noe, hadde jeg skrevet akkurat hva jeg ønsker å gjøre med ham eller hva jeg ønsker at han skal gjøre med meg. Nesten litt erotisk novelle lagt til framtiden. Mannen elsker slike meldinger.

Lykke til - kos dere!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hadde det vært meg som skulle få..
kanskje kortet kunne inneholde et hint om når leketøyet skal prøves ut..

F.eks.  «Her har du noe vi kan dele i kveld 😏»

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Et bilde sier mer enn tusen ord. 

Men klart at hadde jeg fått et bilde av det nye undertøyet òg en beskrivelse av hva du ønsket at jeg skulle gjøre med deg, eller hva du ønsket å gjøre med meg, hadde jo ikke vært feil. Men samtidig røper det kanskje mye. 

Anonymkode: c1c85...179

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...