AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Smil, sjarm og livslyst er noe unge kvinner ofte har flust av. Jeg får også nesten alltid best kjemi med jenter som er tidlig i 20-åra. Jeg er selv i midten av 30-årene. Vet vel innerst inne at jeg ikke har sjans på jenter i den alderen. Men jeg kan ikke på magisk vis slutte å la meg sjarmere heller. Erfaringene mine er alle med jevnaldrende og litt yngre enn meg selv, men jeg har aldri funnet kjærligheten. Det virker håpløst når jeg kun liker dem jeg ikke har sjans på. Bare å akseptere at man alltid blir singel? Anonymkode: 8e437...b5e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Smil, sjarm og livslyst er noe unge kvinner ofte har flust av. Jeg får også nesten alltid best kjemi med jenter som er tidlig i 20-åra. Jeg er selv i midten av 30-årene. Vet vel innerst inne at jeg ikke har sjans på jenter i den alderen. Men jeg kan ikke på magisk vis slutte å la meg sjarmere heller. Erfaringene mine er alle med jevnaldrende og litt yngre enn meg selv, men jeg har aldri funnet kjærligheten. Det virker håpløst når jeg kun liker dem jeg ikke har sjans på. Bare å akseptere at man alltid blir singel? Anonymkode: 8e437...b5e Bare gå etter de yngre du liker. Før eller siden vil det klaffe hvis du bare dater de unge. Bare å kose seg med datingprosessen. Anonymkode: 2813f...187 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #3 Skrevet 7. mai 2023 De blir sure de også så fort de flytter sammen med en mann 😉 Anonymkode: 3054d...b84 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De blir sure de også så fort de flytter sammen med en mann 😉 Anonymkode: 3054d...b84 Det kommel vel an på mannen. Anonymkode: 8e437...b5e 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommel vel an på mannen. Anonymkode: 8e437...b5e Jeg var selv sammen med en fyr på 38 da jeg var 19. Forholdet varte i 4 år. Sexen var fantastisk. Så jeg sier bare kjør på! Anonymkode: 2813f...187
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg var selv sammen med en fyr på 38 da jeg var 19. Forholdet varte i 4 år. Sexen var fantastisk. Så jeg sier bare kjør på! Anonymkode: 2813f...187 Jeg liker også aldersforskjell, menn som er 15år ca eldre. Anonymkode: d28b2...dbc 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg var selv sammen med en fyr på 38 da jeg var 19. Forholdet varte i 4 år. Sexen var fantastisk. Så jeg sier bare kjør på! Anonymkode: 2813f...187 Kult! 18/19 er kanskje litt for ungt, men i mitt stille sinn blir jeg sjarmert og tiltrukket av dem også🙂 Anonymkode: 8e437...b5e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kult! 18/19 er kanskje litt for ungt, men i mitt stille sinn blir jeg sjarmert og tiltrukket av dem også🙂 Anonymkode: 8e437...b5e Å bli sjarmert og tiltrukket er jo ikke det samme som å tenke at dette vil bli ett fungerende gjensidig forhold. Ikke uten grunn at kvinner kan virke mindre sjarmerende etter noen år med menn 😛 De unge er tross alt naive og ikke så ødelagt av menn ennå. Anonymkode: 7fb44...999 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smil, sjarm og livslyst er noe unge kvinner ofte har flust av. Jeg får også nesten alltid best kjemi med jenter som er tidlig i 20-åra. Jeg er selv i midten av 30-årene. Vet vel innerst inne at jeg ikke har sjans på jenter i den alderen. Men jeg kan ikke på magisk vis slutte å la meg sjarmere heller. Erfaringene mine er alle med jevnaldrende og litt yngre enn meg selv, men jeg har aldri funnet kjærligheten. Det virker håpløst når jeg kun liker dem jeg ikke har sjans på. Bare å akseptere at man alltid blir singel? Anonymkode: 8e437...b5e Du kommer i hvert fall OFTE til å være singel, hvis du mister interessen når dama kommer i midten/slutten av tjueårene. Anonymkode: 0296b...672 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Skrevet 7. mai 2023 Man skal aldri ta til takke eller senke kravene. Er det unge damer du blir tiltrukket av så er det ikke noe du kan gjøre med det. Bedre å være singel enn å bli sammen med noen du ikke liker eller er tiltrukket av Anonymkode: 39215...e45 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Smil, sjarm og livslyst er noe unge kvinner ofte har flust av. Jeg får også nesten alltid best kjemi med jenter som er tidlig i 20-åra. Jeg er selv i midten av 30-årene. Vet vel innerst inne at jeg ikke har sjans på jenter i den alderen. Men jeg kan ikke på magisk vis slutte å la meg sjarmere heller. Erfaringene mine er alle med jevnaldrende og litt yngre enn meg selv, men jeg har aldri funnet kjærligheten. Det virker håpløst når jeg kun liker dem jeg ikke har sjans på. Bare å akseptere at man alltid blir singel? Anonymkode: 8e437...b5e Yngre kvinner er ofte lette å like, så det er ikke så rart 😃 men jeg husker selv da jeg var ung at jeg hatet eldre folk som tok for mye plass eller lekte viktig. Anonymkode: 71d33...04d 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 Om du var attraktiv nok ville ikke det være noe problem mtp alder. Yngre damer kan være stygge/pene akkurat som litt eldre. Anonymkode: 082bb...beb 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smil, sjarm og livslyst er noe unge kvinner ofte har flust av. Jeg får også nesten alltid best kjemi med jenter som er tidlig i 20-åra. Jeg er selv i midten av 30-årene. Vet vel innerst inne at jeg ikke har sjans på jenter i den alderen. Men jeg kan ikke på magisk vis slutte å la meg sjarmere heller. Erfaringene mine er alle med jevnaldrende og litt yngre enn meg selv, men jeg har aldri funnet kjærligheten. Det virker håpløst når jeg kun liker dem jeg ikke har sjans på. Bare å akseptere at man alltid blir singel? Anonymkode: 8e437...b5e Klart du har sjans på dem! Hvorfor tror du ikke det? Anonymkode: 20421...e2e 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Finn deg noen på din egen alder. Du er tiltrukket av en fantasi. Drømmevesen som ikke eksisterer. Du ønsker deg en kvinne som har liten livserfaring, som ikke helt har lært å passe seg for sånne som deg, som kun sikler etter ytret deres, men nok til å vemmes over at du prøver deg. Du kommer ikke bedre overens med dem - de har bare ikke ennå lært hvor direkte og harde de må være for å slippe uønsket oppmerksomhet fra menn. Du tar - som så mange andre kåte idioter av menn - deres snakking av deg etter kjeften for å komme unna ubehagelige situasjoner som interesse. Nei, du har ikke noen sjanse. Anonymkode: d5626...625 6 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 Så lenge du ikke genuint tror de ikke har hele spekteret av følelser, så skader det vel ikke Anonymkode: a9675...b17
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 Blir de unge damene sjarmert og betatt av deg da? Anonymkode: 31cb7...077 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 Ok. Bare å skjerpe seg da. Anonymkode: 4111f...839 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 Den største forskjellen på kvinner tidlig i 20 årene og kvinner på ts sin alder er nok helst usikkerhet og evne til grensesetting. De aller fleste kjemper for å finne både seg selv og sin plass tidlig i 20 årene der man er livende redd for å bli mislikt f.eks på en arbeidsplass. Det betyr ikke at man selv trives med at eldre menn tar det som interesse når man er normalt hyggelig med dem og. Anonymkode: 36bc8...e12 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #19 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Finn deg noen på din egen alder. Du er tiltrukket av en fantasi. Drømmevesen som ikke eksisterer. Du ønsker deg en kvinne som har liten livserfaring, som ikke helt har lært å passe seg for sånne som deg, som kun sikler etter ytret deres, men nok til å vemmes over at du prøver deg. Du kommer ikke bedre overens med dem - de har bare ikke ennå lært hvor direkte og harde de må være for å slippe uønsket oppmerksomhet fra menn. Du tar - som så mange andre kåte idioter av menn - deres snakking av deg etter kjeften for å komme unna ubehagelige situasjoner som interesse. Nei, du har ikke noen sjanse. Anonymkode: d5626...625 Enig. Man skjønner ennå ikke hvor enfoldige enkelte menn er, hadde aldri i min villeste fantasi trodd at eldre menn helt oppriktig tror de har en sjanse, så det nytter jo ikke å være grei mot dem, for det brukes bare som en metode for å egle seg inn på den unge damen. Anonymkode: 71d33...04d 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå