Gå til innhold

Dere med barn, hvordan er samlivet mellom deg og partneren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samarbeider dere godt, har dere ett godt samliv? 

Dere som ikke har det godt sammen, som ikke samarbeider godt, hvordan påvirker det barna? 

Anonymkode: 5d594...759

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samarbeider veldig bra, ingen krangling. Null kjærlige følelser og null fysisk kontakt. Ingen er vel lykkelige, men ikke ulykkelige heller på et vis. 

Anonymkode: 51062...5f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sammen i 20 år, samarbeider godt og har likt syn på livet. Kan ikke se for meg et liv uten han, det ville vært trist. Kjærlige og snille mot hverandre, og har det godt sammen. Klart vi kan ha heftige diskusjoner og bli sure på hverandre , det er wn del av morroa🥴men vi har aldri kalt hverandre stygge ting når vi er uenige.

Anonymkode: 6460c...257

Skrevet

Samarbeider godt når det gjelder det meste. Er gode lagspillere som drar teamet sammen.

Når det gjelder samlivet så er det litt opp og ned. Vi er gode til å gi hverandre kyss og kjærtegn, og prater en del sammen. Vi gjør derimot sjeldent ting sammen hjemme, pga ulike interesser. Date ute blir også sjeldent, for avhengig av barnevakt. Jeg savner også mer sex, men det gjør ikke han like mye.  Det kan av og til gå 2-3 uker mellom hver gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Det var da et veldig generelt spørsmål til en veldig generell del av befolkningen? 
Jeg har et godt samliv med min mann. 

Anonymkode: be02e...6b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samarbeider veldig bra, ingen krangling. Null kjærlige følelser og null fysisk kontakt. Ingen er vel lykkelige, men ikke ulykkelige heller på et vis. 

Anonymkode: 51062...5f7

Omtrent slik som hos oss det

Anonymkode: a8e43...4ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det ble bedre etter vi fikk barn. Vi tar mer hensyn til hverandre og flere anledninger å vise kjærlighet for hverandre. Som fx at en tar tidlig lørdag morgen selv om det ikke er deres tur. At man lager kaffe før den andre står opp fordi man setter ekstra pris på det. Vi har alltid vært slik mot hverandre, men det ble forsterket etter vi fikk barn. Vi snakket mye om det i forkant av barn, både hva vi forventet og ønsket ta vare på, både som par og med egentid. For vi har også hatt egentid fra tidlig av, begge parter! 

Anonymkode: 5916d...213

AnonymBruker
Skrevet

Like godt som før vi fikk barn, bare annerledes. Han er veldig flink til å se meg og hva jeg trenger. Sender meg til sofaen hvis jeg er sliten og gjør det som trengs. Sex prioriterer vi høyt, for vi opplever at nærheten det gir er gull verdt på travle dager. Et blunk over middagsbordet gjør underverker! Vi hadde det så fint før vi fikk barn at jeg var bekymret for om det kunne bestå. Det har det gjort. Dårligere tid og økt stress er jo kjipt, men til gjengjeld har vi selvsagt gleden over barna.

Anonymkode: 7039e...364

AnonymBruker
Skrevet

Det var tøft de første 2 årene med barn, men har samarbeidet godt hele veien. Vært sammen i ca. 10 år, fortsatt forelsket og har et godt samliv. Føler meg heldig!

Anonymkode: 34a60...2f0

AnonymBruker
Skrevet

Samarbeider godt om familielivet og hverdagen. Men samlivet og kjæresterelasjonen er på bunn. Mye er nok min feil, kjenner veldig lite følelser for han nå dessverre. Null ønske om seksualitet og nærhet. Mannen er mye mer på enn meg. 
vi snakker om dette jevnlig, og vi jobber med det hver dag. Håper jeg klarer å snu

Anonymkode: ca489...cdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...