AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Del Skrevet 7. mai 2023 Hei! Jeg er i første PP som en CB digitaltester og har litt lite peiling på eggløsning generelt. Jeg startet med digital advance testene i CD 12 (30 dagers syklus) og har hatt 3 dager med flashing smiley. På dag 1 med høy fertilitetssymbol så hadde jeg eggløsningsslim og tenkte kanskje da at neste dag ville være en statisk smiley. Det ble enda en flashing men opplevde også bittelitt blod da jeg skulle sjekke for slim. I dag har jeg samme smileyen men ingen eggløsningsslim. Bare litt hvitt og tørraktig utflod. Lurer på om dette er normalt, eller om eggløsningen muligens har vært? Hvor nøyaktig er disse eggløsningstestene egentlig? Burde jeg fortsette å teste når det virker på kroppen at det er ferdig.. Anonymkode: 78519...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #2 Del Skrevet 8. mai 2023 Fortsett å test. Anonymkode: de3f7...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #3 Del Skrevet 9. mai 2023 Hei, du! Det er et par dager siden du postet innlegget, men jeg svarer likevel i tilfelle du ikke har fått positivt resultat ennå 😊 Mine sykluser varierer mellom 28 og 31 dager, så vi er ganske like i sykluslengde. Jeg får alltid eggløsningsslim mange dager i forveien. Omtrent fire/fem. Så er det stille. Mulig det kommer litt samme dag eggløsningen skjer. Så test noen dager til. Vanligvis har jeg blinkefjes i omtrent tre dager før den blir stille, men for et par sykluser siden hadde jeg blinkefjes i 1,5 uke. Siden testene er så dyre, sluttet jeg å teste. Da mensen kom, innså jeg at syklusen var litt kortere enn den vanligvis er hos meg, og at jeg sannsynligvis begynte å teste akkurat for sent for å dokumentere eggløsningen (mensen kommer alltid 16 dager etter eggløsning, så jeg vet alltid i ettertid når den har vært). 30 dager er lang syklus, så du har noen dager den kan forkortes med og likevel være innenfor normalen. Kanskje du også startet testinga for sent denne gang? Husk at syklusen ikke alltid er like forutsigbar/tidsbestemt når man ikke bruker prevensjon, så ikke bruk prevensjonstiden som referanse på sykluslengde. PS: Hvis du er helt ny prøver, anbefaler jeg deg å logge alt i en fertilitetsapp, sånn at du kan se tilbake på dine mønstre (når eggløsning kom, når eggløsning var, sykluslengde, PMS-symptomer, eggløsningssymtomer...). I tillegg får du forklaringer på hva som er årsaken bak symptomene ol. Du lærer mye om deg selv. Selv bruker jeg Flo, men registrerte meg også på Glow for et par måneder siden sånn at min partner også får oversikt over prøveperioder ol. Anonymkode: 5279f...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #4 Del Skrevet 9. mai 2023 44 minutter siden, AnonymBruker said: Hei, du! Det er et par dager siden du postet innlegget, men jeg svarer likevel i tilfelle du ikke har fått positivt resultat ennå 😊 Mine sykluser varierer mellom 28 og 31 dager, så vi er ganske like i sykluslengde. Jeg får alltid eggløsningsslim mange dager i forveien. Omtrent fire/fem. Så er det stille. Mulig det kommer litt samme dag eggløsningen skjer. Så test noen dager til. Vanligvis har jeg blinkefjes i omtrent tre dager før den blir stille, men for et par sykluser siden hadde jeg blinkefjes i 1,5 uke. Siden testene er så dyre, sluttet jeg å teste. Da mensen kom, innså jeg at syklusen var litt kortere enn den vanligvis er hos meg, og at jeg sannsynligvis begynte å teste akkurat for sent for å dokumentere eggløsningen (mensen kommer alltid 16 dager etter eggløsning, så jeg vet alltid i ettertid når den har vært). 30 dager er lang syklus, så du har noen dager den kan forkortes med og likevel være innenfor normalen. Kanskje du også startet testinga for sent denne gang? Husk at syklusen ikke alltid er like forutsigbar/tidsbestemt når man ikke bruker prevensjon, så ikke bruk prevensjonstiden som referanse på sykluslengde. PS: Hvis du er helt ny prøver, anbefaler jeg deg å logge alt i en fertilitetsapp, sånn at du kan se tilbake på dine mønstre (når eggløsning kom, når eggløsning var, sykluslengde, PMS-symptomer, eggløsningssymtomer...). I tillegg får du forklaringer på hva som er årsaken bak symptomene ol. Du lærer mye om deg selv. Selv bruker jeg Flo, men registrerte meg også på Glow for et par måneder siden sånn at min partner også får oversikt over prøveperioder ol. Anonymkode: 5279f...238 Tusen takk for svar! Setter jeg stor pris på. Ble egentlig veldig forvirret av det hele, men gir mening da jeg startet noen dager for sent i følge bruksannvisningen. Testene er jo også veldig dyre som du sier, har to igjen (de to første brukte jeg visst feil) så tenker neste mnd kan jeg prøve igjen å bruke de etter boken. Får fortsatt blinkesmiley. Takk for tips om Glow. Bruker Flo på andre måneden etter prevansjonsslutt som viste eggløsning dagen etter jeg hadde slim. 30 dager er foreløpig syklusen men kan huske 30 dager pluss/minus før dette. Uansett, takk så mye! Anonymkode: 78519...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå