norw Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 What's up med menn som liker hva som helst som pene damer poster i gruppene, bare fordi de er pene og ikke pga innholdet? 33 likes på denne, 29 menn og 4 damer. Virker åpenbart at menn liker dette fordi de liker dama, vil tro at de fleste signaliserer interesse. Men jeg sjekka hvem som har likt og det er nok mange av dem som trolig er langt unna å komme noen vei med denne dama. Og hun er tilsynelatende i gruppa for likes og komplimenter, ikke for å finne kjærligheten. Hun poster selfies eller ting hun er stolt av, men er ikke å se på andres poster, i hvert fall i liten grad. Hun har også nylig vært åpen om at hun dater en mann. Om det var en mann som postet denne, hvor mange likes ville han fått, særlig om han er middels eller under middels attraktiv? Denne dama har tidligere postet at bilen hennes ble EU-godkjent. 50+ likes. En mann kunne risikert å få null. Ja da, likes er ikke alt her i verden, blablabla, men likes og kommentarer er gode indikatorer på hva som rører seg i hodet på folk. Sikkert et litt kontroversielt tema, men dynamikken i singelgruppene er virkelig så som så.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Denne tråden her har jeg lest før... Ja damer får mer likes enn menn, ikke heng deg så mye opp i det. Bitterhet kler ingen. Anonymkode: f44d7...6eb 1 1
norw Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Denne tråden her har jeg lest før... Ja damer får mer likes enn menn, ikke heng deg så mye opp i det. Bitterhet kler ingen. Anonymkode: f44d7...6eb Jeg vil tro at de fleste temaene har vært oppe 50+ ganger, i ulike former. Det er ingen bitterhet i dette temaet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Postet hun innlegg om slanking, eller bare det bildet av vekta? Anonymkode: 2c322...441
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 norw skrev (17 minutter siden): What's up med menn som liker hva som helst som pene damer poster i gruppene, bare fordi de er pene og ikke pga innholdet? 33 likes på denne, 29 menn og 4 damer. Virker åpenbart at menn liker dette fordi de liker dama, vil tro at de fleste signaliserer interesse. Men jeg sjekka hvem som har likt og det er nok mange av dem som trolig er langt unna å komme noen vei med denne dama. Og hun er tilsynelatende i gruppa for likes og komplimenter, ikke for å finne kjærligheten. Hun poster selfies eller ting hun er stolt av, men er ikke å se på andres poster, i hvert fall i liten grad. Hun har også nylig vært åpen om at hun dater en mann. Om det var en mann som postet denne, hvor mange likes ville han fått, særlig om han er middels eller under middels attraktiv? Denne dama har tidligere postet at bilen hennes ble EU-godkjent. 50+ likes. En mann kunne risikert å få null. Ja da, likes er ikke alt her i verden, blablabla, men likes og kommentarer er gode indikatorer på hva som rører seg i hodet på folk. Sikkert et litt kontroversielt tema, men dynamikken i singelgruppene er virkelig så som så. Hvorfor passet?? Anonymkode: ff48a...c38
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Fordi menn tenker «jeg trykker like på all skitt som de poster og kanskje får jeg til slutt ligge med en av dem». De er ikke kresne. Anonymkode: ff48a...c38 1 2
norw Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Postet hun innlegg om slanking, eller bare det bildet av vekta? Anonymkode: 2c322...441 Dette er alt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #8 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor passet?? Anonymkode: ff48a...c38 Det er humor, "pass" på vekta Anonymkode: 6a9b4...a71 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #9 Skrevet 7. mai 2023 Hvor mange likes du får, kommer jo ann på hvor mange FB venner du har også. Jeg kjenner menn som alltid får flere hundre likes på poster. Men får du 1000+ likes på profilbildet, da er du alltid pen dame. Anonymkode: f5a0d...9bf
norw Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor mange likes du får, kommer jo ann på hvor mange FB venner du har også. Jeg kjenner menn som alltid får flere hundre likes på poster. Men får du 1000+ likes på profilbildet, da er du alltid pen dame. Anonymkode: f5a0d...9bf Singelgruppe.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #11 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor mange likes du får, kommer jo ann på hvor mange FB venner du har også. Jeg kjenner menn som alltid får flere hundre likes på poster. Men får du 1000+ likes på profilbildet, da er du alltid pen dame. Anonymkode: f5a0d...9bf Dette var i en singelgruppe. Følg med 😅 Anonymkode: 2c322...441
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #12 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er humor, "pass" på vekta Anonymkode: 6a9b4...a71 Å ja 😁😁 skjønte nå Anonymkode: ff48a...c38
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #13 Skrevet 7. mai 2023 Dette har du tatt opp før også. Hvem gidder å henge på sånne grupper? Rotet meg inn på en sånn en gang, meldte meg ut kjapt. Bare snålinger. Anonymkode: 11ee3...6ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #14 Skrevet 7. mai 2023 Nå er det vel ikke akkurat de mest oppegående folka som er med i sånne grupper Anonymkode: ee25e...038 3
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #15 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nå er det vel ikke akkurat de mest oppegående folka som er med i sånne grupper Anonymkode: ee25e...038 De er vel med for å prøve å få seg kjæreste? Anonymkode: 2c322...441
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #16 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette var i en singelgruppe. Følg med 😅 Anonymkode: 2c322...441 Med ennå flere mennesker. 30 likes er jo dermed det samme som ingen likes.... Helt død gruppe. Anonymkode: f5a0d...9bf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #17 Skrevet 7. mai 2023 norw skrev (10 timer siden): Singelgruppe. Med 5 medlemmer da eller? Det er ikke slik man treffer noen..... Anonymkode: f5a0d...9bf 1
svartkatt Skrevet 7. mai 2023 #18 Skrevet 7. mai 2023 Huff, er det fortsatt liv i de treige gruppene.. 1
norw Skrevet 7. mai 2023 Forfatter #19 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Med 5 medlemmer da eller? Det er ikke slik man treffer noen..... Anonymkode: f5a0d...9bf 8k, hvordan det? svartkatt skrev (33 minutter siden): Huff, er det fortsatt liv i de treige gruppene.. Haha, ja. Virker litt bortkastet, men arrangeres treff av og til i hvert fall. Jeg er bare litt i yngste laget og fremstår som enda yngre, så jeg blir bare med en sjelden gang. AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Med ennå flere mennesker. 30 likes er jo dermed det samme som ingen likes.... Helt død gruppe. Anonymkode: f5a0d...9bf Nei.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #20 Skrevet 8. mai 2023 Singelgrupper på Facebook er virkelig bare tull. Var i en sånn gruppe en gang og det var helt håpløst. Bare tull hele greia. Meldte meg kjapt ut av den. Gidder ikke det noe mer hvertfall. Anonymkode: 3e5bf...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå