Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2006 #21 Skrevet 1. mai 2006 Stusser også på det trådstarter skriver om at det er turn-off med svelging! Men intervju av 30 menn gir jo ikke akkurat et godt grunnlag for generalisering. Selv om det er et aldri så representativt utvalg (noe det garantert ikke er), så skal man være forsiktig med å bruke statistikk fra en utrolig liten gruppe og overføre den til menn generelt. Burde kanskje ta et kurs i statistisk metode før du gir ut bok for å si det sånn.. Men ellers, interessant lesning, har gjort mange av de samme observasjonene selv gjennom kvalitative "intervjuer" med diverse menn:)
Gjest SaNaNe Skrevet 2. mai 2006 #22 Skrevet 2. mai 2006 Hvorfor er det rart at noen ikke liker å bli sugd da? Jeg er en ung mann selv. Har aldri villet at noen kvinne skulle suge meg. Er ikke noe spesiellt religiøs heller, men synes det er så mange ting som kan utføres utenom. Suging blir liksom den minst erotiske måten synes jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2006 #23 Skrevet 2. mai 2006 Det har jeg aldri hørt om, men om en gutt er veldig sjenert/har veldig dårlig selvbilde, så kan det være ubehagelig. Kanskje gutten du snakker om hadde sår, sykdommer eller av andre grunner var flau over utstyret sitt. Ellers så er det jo noen få som er slik Towelie skriver. Svært få her i Norge, vil jeg anta. Han var ikke tilfeldigvis veldig religiøs? Forresten har jeg aldri hørt om en gutt som synes det er turn-off at damen svelger..men det finnes sikkert. Så har man jo de som ikke synes det verken er turn-off eller turn-on. ← Han hevdet han var satanist, gikk tilogmed rundt i lang skinfrakk og pentagram Nå er spørsmålet: Kan "satanister" ikke slikke?
Johann Skrevet 2. mai 2006 #24 Skrevet 2. mai 2006 Vel, de fleste damer jeg har vært borti har jeg slikket, og det er vanligvis eneste måten de har fått orgasme. Er det noe forskjell på at jeg slikker henne og at hun suger meg? Ja en liten forskjell, hun spruter ikke munnen min full av ting. (vanligvis ikke) Vi er alle forskjellige, jeg vil aldri si til en dame at hun skal svelge noe hun ikke liker. Da er det bare å si ifra når en kommer og sprute et annet sted (papir, hånkle etc...) Men at en kvinne nekter å suge, da hadde jeg blitt lei meg, og lurt på hva hun ikke likte med kroppen min. Hun måtte hatt en god grunn. Det har med det å utforske hverandre og seksualiteten å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2006 #25 Skrevet 2. mai 2006 Jeg brekker meg dessverre av det sekretet som kommer når han er tent. Det er eneste grunnen, og det har jo ingenting med han å gjøre. Egentlig har jeg veldig lyst til å utføre oralsex på kjæresten min, men det blir bare til at jeg brekker meg. Håper det er en god nok grunn.
Gjest Capricorn Skrevet 2. mai 2006 #26 Skrevet 2. mai 2006 Han hevdet han var satanist, gikk tilogmed rundt i lang skinfrakk og pentagram Nå er spørsmålet: Kan "satanister" ikke slikke? ← Hmmm... interessant x du har da Towelie...
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2006 #27 Skrevet 2. mai 2006 Jeg brekker meg dessverre av det sekretet som kommer når han er tent. Det er eneste grunnen, og det har jo ingenting med han å gjøre. Egentlig har jeg veldig lyst til å utføre oralsex på kjæresten min, men det blir bare til at jeg brekker meg. Håper det er en god nok grunn. ← Ja, det er jo en veldig god grunn. Men hvis du virkelig vil utføre oralsex, så tror jeg dette bør la seg gjøre. Sperm smaker jo ikke ekkelt i det hele tatt, så det kan jo være du har noe psykisk aversjon mot det. Prøv å la ham komme over deg, og smak på det etterpå. Smaker bare salt og sex, namm. Og ta ham langt bak i munnen når han kommer og svelg det rett ned, da kjenner du jo omtrent ikke smak i det hele tatt. Dette er velmente råd altså, hvis du virkelig har problem med det så har du jo det og jeg mener ikke du skal gjøre ting som er veldig ubehagelige for deg bare for å tilfredsstille ham. Jeg har bare en blind tro på at alle damer kan svelge hvis de vil, og det virker jo som du har lyst!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 5. mai 2006 #28 Skrevet 5. mai 2006 Enig i at svelging er turn-off.. jeg er gutt og blir som trådstarter nevner flau hvis dama svelger. Hvis dama lar gutten komme i munnen er det best at hun spytter det ut, på do. Hvis ikke hun tar han i munnen kan hun la han komme på puppene eller på et håndkle. Resten av "guiden" kan jeg skrive under på... Hadde bare alle damer gjort det sånn
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #29 Skrevet 5. mai 2006 Enig i at svelging er turn-off.. jeg er gutt og blir som trådstarter nevner flau hvis dama svelger. Hvis dama lar gutten komme i munnen er det best at hun spytter det ut, på do. Hvis ikke hun tar han i munnen kan hun la han komme på puppene eller på et håndkle. Resten av "guiden" kan jeg skrive under på... Hadde bare alle damer gjort det sånn ← Da kan vi som liker og svelge/manfolka vi svelger spermen til konkludere med at vi priser oss lykkelige over at du ikke er inkludert i vårt sexliv Gest gutt sier: Ditto Jadakada spar deg.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2006 #30 Skrevet 5. mai 2006 Hmmm... interessant x du har da Towelie... ← Helt ræva!
Gjest Labellamia Skrevet 5. mai 2006 #31 Skrevet 5. mai 2006 TUSEN TAKK til deg som har skrevet denne guiden. Den har virkelig hjulpet meg! Jeg har hatt et forhold en stund med en nydelig gutt og vårt sex liv har vært bra på alle måter utenom oralsex. Jeg har følt at jeg har kommet til kort og at jeg har gjort ting feil. Følelsen har jeg fått rett og slett fordi gutten min ikke har vært veldig interessert i å bli sugd og jeg har lenge lurt på hva jeg har gjort galt.. han er av den beskjedne typen så han forteller meg heller ikke hva jeg gjør galt eller hva jeg bør gjøre bedre! Jeg fulgte mange av de tingene som sto i denne lille guiden, og gjett om det funka. Nå tar han initiativet til oralsex og til og med spør om jeg kan suge. Helt fantastisk for meg at han nå viser lyst på å bli sugd! Jeg har funnet ut et par ting til i tillegg til det som står over som ihvertfall har fungert veldig bra for meg og har gjort min partner ekstremt kåt på bli sugd Hete tips! Hvis partneren din er følsom på testiklene så funker virkelig tungen mange ganger bedre. Rett og slett la mannnen stå oppreist, dytt penisen inn mot magen hans og bruk tungen lett på testiklene og oppover skaftet. Min gutt greier virkelig ikke å stå stille eller holde kjeft når jeg gjør det! Herlig! Et neste hett tips jeg har funnet ut er at man ikke alltid trenger å suge.. kjæresten min bli ekstremt tent av at jeg ronker han og når jeg merker at det går for han tar han i munnen. For eksempel så kan jeg runke han når han står oppreist og jeg sitter på sengekanten, når jeg merker det går for han åpner jeg bare munnen og lar han sprute inn i munnen. Det funker så sykt bra! Det var noen hete tips fra meg - igjen - tusen takk for en øyenvekker på mange av tingene i guiden. Nå er jeg i følge kjæresten en ekspert! *stolt* ← Da må jeg stå fast i en tidslås her, for innlegget kom da tydeligevis sent i går kveld? Eller mulig jeg tar feil.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #32 Skrevet 5. mai 2006 Da må jeg stå fast i en tidslås her, for innlegget kom da tydeligevis sent i går kveld? Eller mulig jeg tar feil. ← Hovedinlegget ble skrevet 05.01.2006 (23:20).
Amalie_85 Skrevet 6. mai 2006 #33 Skrevet 6. mai 2006 Og ta ham langt bak i munnen når han kommer og svelg det rett ned, da kjenner du jo omtrent ikke smak i det hele tatt. Dette er velmente råd altså, hvis du virkelig har problem med det så har du jo det og jeg mener ikke du skal gjøre ting som er veldig ubehagelige for deg bare for å tilfredsstille ham. Jeg har bare en blind tro på at alle damer kan svelge hvis de vil, og det virker jo som du har lyst! ← Vet nå ikke om det er det beste rådet om man brekker seg lett. Jeg klarer ikke å gjøre det på den måten du sier fordi da kommer det å berører det som får mennesker til å brekke seg som oftes. Hvertfall på meg gjør det. Jeg klarer ikke å ha den langt bak når han kommer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå