AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Kan det være tegn på pollenallergi med kun tett nese? Jeg har allerede astma og merker ingenting endring i pust. Renner ikke i øynene. Ikke rennende nese. Men de siste to ukene har jeg hatt tett nese, og snyter meg stadig. Våkner opp hver morgen med tett nese og vanskelighet for å puste. Snyter meg flere ganger i løpet av dagen. Trodde først jeg kanskje skulle bli syk siden jeg hadde tett nese, men ikke blitt syk. Ikke gult eller grønt snørr heller. Veldig merkelig. Kan det være en super mild form for pollenallergi av noen sort? Aldri reagert før altså.. Anonymkode: 1c796...a28
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være tegn på pollenallergi med kun tett nese? Jeg har allerede astma og merker ingenting endring i pust. Renner ikke i øynene. Ikke rennende nese. Men de siste to ukene har jeg hatt tett nese, og snyter meg stadig. Våkner opp hver morgen med tett nese og vanskelighet for å puste. Snyter meg flere ganger i løpet av dagen. Trodde først jeg kanskje skulle bli syk siden jeg hadde tett nese, men ikke blitt syk. Ikke gult eller grønt snørr heller. Veldig merkelig. Kan det være en super mild form for pollenallergi av noen sort? Aldri reagert før altså.. Anonymkode: 1c796...a28 Høres ut som det er pollenallergi ja. Jeg fikk for 4 år siden plutselig polleallergi som 40 åring. Legen sa at en kan få allergier i voksen alder og. Nå i vår er jeg så plaget som jeg aldri før har vært. Du kan jo kjøpe allerginesespray på apoteket og ta hver dag og se om det blir bedre. Anonymkode: 3e671...3b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå