Gå til innhold

Samboer sjeldent liker og kommenterer ting jeg deler på some

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Dette er nok teit for mange, for det er det i hvert fall for meg. Så don’t come at me!

jeg har merket i det siste at typen sjeldent kommenterer og liker det jeg legger ut på some. Nå skal det sant sier at han er veldig lite på some og scroller annet en tiktok.

men jeg merker jeg små irriterer meg over det. Og jeg ønsker ikke å spørre hvergang heller eller lage en greie ut av det for jeg føler det blir for dumt å skape problemer om.
Ser jo han liker ting familien hans legger ut og kollegaer og venner.
bare for å nevne er broren hans er helt lik mot dama si, sjeldent liker og kommenterer.

er ikke det at han aldri liker og kommenterer, men det har bare blitt sjeldnere.

jeg føler meg kjempe teit som gidder å bry meg noe om det, så må bare spørre her om flere er sånn? 
Er det noe dere bryr dere om etter å ha vært sammen i mange år? Eller driter dere i det?

Anonymkode: 6f0a3...3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som fremdeles er på FB feks og som har vokst i fra den trangen til å poste alt mulig for å få oppmerksomhet. 
En går inn og leser hva som står der på samme måte som en leser nyheter. 
Av og til så kan en klikke på noe som er samfunnsnyttig og interessant, noen som har jubileum eller har vært på en fin ferie feks. 
Men desse som til stadighet legger ut noe som hører med til dagliglivet eller privatlivet er « overskuddsmateriale»  

De som en bor sammen med trenger vel ikke å gå ut i SOME for å bekrefte at de ser deg ? 
Ingen som bryr seg om sånt lenger 

Anonymkode: d3319...661

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart han ikke kommenterer på dine innlegg. Når han gjør det ellers på andres. Jeg hadde tolket det selv som at min mann ikke bryr seg like mye med meg lenger da og tar meg for gitt enn det han gjorde før.

Anonymkode: 0d156...591

AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del aner ikke hva samboeren min liker eller ikke av innlegg på FB. Om jeg skulle visst om han har liket mine innlegg måtte jeg gått inn nå og sjekket, men det gidder jeg da ikke. 

På hvilken måte er det egentlig viktig at han liker innleggene dine? Om du deler noe du synes det er viktig at han ser så har du da vel vist det til han allerede, eller så spør du etterpå om han har sett innlegget ditt?

Anonymkode: 02262...03a

AnonymBruker
Skrevet

Tenker motsatt jeg da.

Rart å skulle kommentere på noe til de man bor sammen med.

Ser for meg at begge sitter i sofaen og tekster hverandre 😆

Anonymkode: e6ada...669

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes det er rart han ikke kommenterer på dine innlegg. Når han gjør det ellers på andres. Jeg hadde tolket det selv som at min mann ikke bryr seg like mye med meg lenger da og tar meg for gitt enn det han gjorde før.

Anonymkode: 0d156...591

Gud da må du tenke lite om deg selv og være veldig usikker!

Skrevet

Dere bor jo sammen, og snakker med hverandre? Da får han vel med seg alt og sagt det han vil si? 

• Liker 2
Skrevet

At folk driver og kommenterer partneren på sosiale medier er utelukkende teit. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann kommenterer så å si aldri mine ting på some. Jeg er ikke så opptatt av å få hans kommentarer el likes heller da. Han kommenterer innimellom på andre sine some. Tror ikke det er noe dyptveiende grunn for det og ikke har jeg tenkt å lage en greie ut av det heller. Tenker det er helt normalt for han og det ikke trenger være en dramatisk grunn til at han ikke gjør det.

Anonymkode: 55ca2...deb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tenker motsatt jeg da.

Rart å skulle kommentere på noe til de man bor sammen med.

Ser for meg at begge sitter i sofaen og tekster hverandre 😆

Anonymkode: e6ada...669

Jeg er helt enig! Vi har hatt en prat her i hus om det og vi tenker ikke noe spesielt over det bare. Liker og kommenterer vi innleggene til hverandre så gjør vi det, gjør vi ikke det så gjør vi ikke det. Men folk er forskjellig så klart! Jeg bare tenker man burde ikke legge så mye i det hvis ikke atferden når dere omgås har endret seg.

AnonymBruker
Skrevet

Vi må slutte å måle likes og kommentarer på innlegg. Livet er for kort til å irritere seg over at samboer ikke gjør det.

Alle er ikke like interessert i dette 

Dere snakker vel sammen? Og hvorfor er likes og kommentarer fra ham så viktig.

Legger jeg ut noe så forventer jeg ikke det fra mannen, ser bare teit ut.

Viktige ting tar vi face-to-face. Ikke på facebook.

Anonymkode: abf0d...242

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er flau over deg da. 

Med det sagt syns jeg det er ganske kleint med sånne typer som liker og kommenterer på alt damen legger ut også. Jeg har slettet noe eksene mine har kommentert, fordi jeg syns det er pinlig, og tenker at folk tror jeg har tvunget de til det hvis det er på alt også. 

Ser du skriver don't come at you, men jeg klarer ikke å la være å bare: For et ikke-problem i det hele tatt, hvis DETTE er det eneste du har. 

Har dere det fint ellers har jeg bare en ting å melde:
D r i t

i

d e t

Anonymkode: c47b5...65f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje han er flau over deg da. 

Med det sagt syns jeg det er ganske kleint med sånne typer som liker og kommenterer på alt damen legger ut også. Jeg har slettet noe eksene mine har kommentert, fordi jeg syns det er pinlig, og tenker at folk tror jeg har tvunget de til det hvis det er på alt også. 

Ser du skriver don't come at you, men jeg klarer ikke å la være å bare: For et ikke-problem i det hele tatt, hvis DETTE er det eneste du har. 

Har dere det fint ellers har jeg bare en ting å melde:
D r i t

i

d e t

Anonymkode: c47b5...65f

For det første klarer du jo ikke å skrive.

for det andre så mener hu dont come at me pga av sånne kommentarer du kommer med.

hun sier jo sjøl at det er teit, men hu vil sikkert høre andres meninger på det. Så da mener hu gjerne saklig ikke søppel kommentarer.

for det tredje så skriver du "kanskje han er flau over deg", tror ikke det å ikke kommentere og gi likes viser at personen er flau over noen! Da er du faen meg en idiot om du tror det, det du ville med den kommentaren er bare for å gjøre hu enda mer usikker. 

til ts: bare drit i det, han er like glad i deg selvom han ikke kommenterer og gir likes på alle innlegg du skriver. 
så lenge alt annet er bra i forholdet er ikke dette er "red flag". Og han er ikke flau av deg heller med mindre han ikke vil bli sett med deg offentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...