AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #1 Skrevet 7. mai 2023 Koffein-junkie altså. Anonymkode: 2b3d6...d03
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #2 Skrevet 7. mai 2023 Vet ikke, men har hatt samme tanken mange ganger🙂 Anonymkode: 3479c...6cb
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #4 Skrevet 7. mai 2023 Jeg har vært junkie. Typ trekke opp pumpa i dassvann og bo på hospits-junkie. ...Er du seriøs nå? Jeg blir ikke fornærmet, altså, jeg bare... hæ? Hva ville du vært villig til å gjøre om du ikke fikk kaffen din, da? Hadde du sugd en annen kaffe-slave i et smug klokka halv ni om mårran i Oslo sentrum? Hadde du vært villig til å selge moren din sine dåpssmykker? Stjele en bil? Ville du vært villig til å drikke First Price-kaffe som muligens inneholdt vaskepulver bare for å få kaffen din om mårran? Ville du tatt imot en kaffekopp etter at tre andre (tydelig dævvsjuke) folk hadde drukket av den før deg? Nei? Der har du svaret ditt. Anonymkode: 67ea9...0a7 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #5 Skrevet 7. mai 2023 Ikke junkie, nei. Men fint at folk gleder seg over ting - selv om det er noe så uviktig som kaffe. Pass på så du ikke drikker på deg magesår, da. Men du er kanskje ikke så avhengig og drikke kanskje ikke de store mengdene? Anonymkode: 6c4f1...6bf
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #6 Skrevet 7. mai 2023 Man er da junkie. Herregud. Anonymkode: 8b911...697
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #7 Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har vært junkie. Typ trekke opp pumpa i dassvann og bo på hospits-junkie. ...Er du seriøs nå? Jeg blir ikke fornærmet, altså, jeg bare... hæ? Hva ville du vært villig til å gjøre om du ikke fikk kaffen din, da? Hadde du sugd en annen kaffe-slave i et smug klokka halv ni om mårran i Oslo sentrum? Hadde du vært villig til å selge moren din sine dåpssmykker? Stjele en bil? Ville du vært villig til å drikke First Price-kaffe som muligens inneholdt vaskepulver bare for å få kaffen din om mårran? Ville du tatt imot en kaffekopp etter at tre andre (tydelig dævvsjuke) folk hadde drukket av den før deg? Nei? Der har du svaret ditt. Anonymkode: 67ea9...0a7 Chill. Ta på gress. "Junkie" har mange definisjoner. Ta på gress. Chill. Anonymkode: 2b3d6...d03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå